Ollaanko lainaaminen korjattu vai miksi on niin outo?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on ensimmäinen kommentti.
Tåå on ekan kommentin lainaus.
Tässäpä kolmas kommentti.
Neljäs
Näyttää kirjoituskentässä ehkä oudolta, mutta melko toimivalta sitten julkaistuna. (eli viides)
Mutta entä jos lainaan täältä välistä? Näyttää samalta kuin ennen. Kursori ei enää mennyt automaattisesti tuohon lainaamani viestin perään, seuraavalle riville. Sen sijaan tuli rivinvaihtoja. Voi olla, ettei tämä toimi tästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Hukkasi viimeisimmän, olisiko ollut neljäs tähän, jossa oli siitä viidennestä, mihin lisäsin väliin 'ehkä'.
Mulle ei antanut enää lainata vaan tuli huomautus että jonoutetaan. ap.
On tässä häikkää, yksi viesti katosi, jos ei ole vielä jonossa, ja sitten kaiketi pudottaa sellaiset lainaukset ketjusta, joita joku muu jo kommentoinut/korjannut päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hukkasi viimeisimmän, olisiko ollut neljäs tähän, jossa oli siitä viidennestä, mihin lisäsin väliin 'ehkä'.
Spämmääminen on kiellettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mää spämmännyt vaan lainasin. Ja toi jauhelihamies spämmäsi.
Tähän antaa kuitenkin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Ööööööööö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööööööö
Huh huh
No oli miten oli ei toimi vieläkään kunnolla lainaaminen, noin 6. lainaus menee metsään.
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mää spämmännyt vaan lainasin. Ja toi jauhelihamies spämmäsi.....Konalasta....
Mutta entä jos korjailee toisten lainattuja kommetteja ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mää spämmännyt vaan lainasin. Ja toi jauhelihamies spämmäsi.....Konalasta....
Se kyllä onnistui aiemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tåå on ekan kommentin lainaus.
Tässäpä kolmas kommentti.
Neljäs
Näyttää kirjoituskentässä ehkä oudolta, mutta melko toimivalta sitten julkaistuna. (eli viides)
Mutta entä jos lainaan täältä välistä? Näyttää samalta kuin ennen. Kursori ei enää mennyt automaattisesti tuohon lainaamani viestin perään, seuraavalle riville. Sen sijaan tuli rivinvaihtoja. Voi olla, ettei tämä toimi tästä eteenpäin.
Kirjoitan tähän kaikkee mahdollista: että hän kuulee ja on nyt päättänyt niin huonosti ja se ei ole vielä tullut mikä on olemassa myös heidän kaikista tyhminpiin suun ja hampaat lennot kohteeseen teki itsemurhan kuten hän asian itse ilmaisee on nyt päättänyt kieltää tältä sivulta löydät tietoa ja tukea tarvitse tehdä sen ulkopuolella olevat tiedot on jo aika paljon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kyllä onnistui aiemminkin.
Muuttaa boldin kursiiviksi lainauksessa ja ihan kuin olisi tehnyt ylimääräisen muunnoksen tuohon 'os korjailee' mutta voi olla oma sekoilu.
Vierailija kirjoitti:
paskottuhan se on
Olin just tulossa sanomaan samaa
"Kirjoitan tähän kaikkee mahdollista: että hän kuulee ja on nyt päättänyt niin huonosti ja se ei ole vielä tullut mikä on olemassa myös heidän kaikista tyhminpiin suun ja hampaat lennot kohteeseen teki itsemurhan kuten hän asian itse ilmaisee on nyt päättänyt kieltää tältä sivulta löydät tietoa ja tukea tarvitse tehdä sen ulkopuolella olevat tiedot on jo aika paljon "
Tätä viestiä en enää pystynyt lainaamaan. Näytti kyllä tätä edeltävän lainauksen, mutta ei enää tätä tekstiä. Voihan toki olla, että oli sisältöön perustuva, automatiikan mielestä liian huonoa lainattavaksi.
Vierailija kirjoitti:
"Kirjoitan tähän kaikkee mahdollista: että hän kuulee ja on nyt päättänyt niin huonosti ja se ei ole vielä tullut mikä on olemassa myös heidän kaikista tyhminpiin suun ja hampaat lennot kohteeseen teki itsemurhan kuten hän asian itse ilmaisee on nyt päättänyt kieltää tältä sivulta löydät tietoa ja tukea tarvitse tehdä sen ulkopuolella olevat tiedot on jo aika paljon "
Tätä viestiä en enää pystynyt lainaamaan. Näytti kyllä tätä edeltävän lainauksen, mutta ei enää tätä tekstiä. Voihan toki olla, että oli sisältöön perustuva, automatiikan mielestä liian huonoa lainattavaksi.
Antoi lainata