Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aiomme opettaa lapsillemme että raamatun mukaan

Vierailija
22.04.2007 |

homous on synti. Muita samanlaisia?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidät ja lapsenne hirteen..

Vierailija
2/24 |
24.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoimpia. Sinun tavallasi syntyy sotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sekin kyllä kerrotaan, että raamattu on ikivanha kokoelma ristiriitaisia tarinoita eikä perustu mihinkään faktaan.

Vierailija
4/24 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerron mikä siellä tuomitaan ja mikä ei. Mutta samalla kerron myös, että kaikki ihmiset eivät välttämättä tiedä mikä on Jumalan mielestä oikein, eikä heitä siten voi syyttää teoistaan, koska he eivät tiedä tekevänsä syntiä.

Vierailija
5/24 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirissä lesbopareja.

Vierailija
6/24 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Hei te kaikki uskovaiset, joitten mielestä homous on syntiä!! Lukekaas tämä! (Ja muutkin, tää on aika hyvä juttu myös teille ;))

Laura Schlesinger on yhdysvaltalainen radioesiintyjä, joka jakaa ohjeita ihmisille, jotka soittavat hänen ohjelmaansa. Taannoin hän sanoi, että homoseksuaalisuus on iljetys viitaten 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22) eikä sitä voi missään tapauksessa hyväksyä.

Seuraavassa avoin kirje, jonka Tri Laura sai eräältä kuulijaltaan. Se on julkaistu myös internetissä. Tarinan kristitty radiojuontaja löytyy muuten osoitteesta http: //www. drlaura. com/main/ - juttu on siis mahdollisesti jopa totta.

Hyvä tohtori Laura,

Kiitos siitä, että teet niin paljon opettaaksesi ihmisille Jumalan lakia. Olen oppinut paljon ohjelmastasi, ja pyrkinyt myös jakamaan tietoani niin monelle ihmiselle kuin mahdollista. Aina kun joku yrittää puolustella homoseksuaalien elämäntapaa, yksinkertaisesti viittaan 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22), jossa selkeästi tuomitaan se iljetyksenä. Keskustelu loppuu siihen.

Tarvitsisin kuitenkin neuvoasi muutaman muun lain suhteen, miten niitä pitäisi noudattaa.

a) Kun poltan alttarilla polttouhria, tiedän, että siitä syntyy Herralle mieluisa tuoksuva tuliuhri. (3. Moos. 1:9). Ongelmana ovat naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota heidät?

b) Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa hyväksytään. (2. Moos. 21:7). Nykypäivänä, mikä mielestäsi olisi sopiva hinta hänestä?

c) 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) todellakin sanotaan, että voin omistaa orjia, sekä mies- että naispuolisia, sillä ehdolla että he ovat naapurikansojen edustajia. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tämä pätee meksikolaisiin, mutta ei kanadalaisiin. Voisitko selventää? Miksi en saisi omistaa kanadalaisia?

d) Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee sapattina. 2. Mooseksen kirja (2. Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

e) Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys (3. Moos. 11:10), se on kuitenkin vähemmän iljettävää kuin homoseksuaalisuus. Olen eri mieltä. Voisitko selventää tämän asian?

f) 3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan en saa lähestyä Jumalan alttaria, jos minulla on näössä vikaa. Myönnän, että käytän lukulaseja. Pitääkö näköni olla virheetön, vai voiko tätä jotenkin kiertää?

g) Useimmat miespuoliset ystäväni antavat leikata hiuksensa, mukaan lukien myös ohimolta, vaikka tämä on ehdottomasti kielletty 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 19:27) Kuinka heidän tulisi kuolla?

h) Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:6-8) että kuolleen sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin pelata amerikkalaista jalkapalloa, jos käytän käsineitä?

i) Sedälläni on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos 19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo lakia käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester-sekoitetta). Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista nähdä vaiva kutsua koko kaupungin väki kivittämään heitä? (3. Moos. 24:10-16) Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten kanssa? (3. Moos 20:14)

Tiedän, että olet tutkinut näitä asioita laajasti, joten olen varma, että voit auttaa. Kiitos taas kerran, että muistutit meitä siitä, että Jumalan sana on ikuinen ja muuttumaton. Uskollinen kuulijasi ja palvova ihailijasi."

Vierailija
7/24 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaina työtätekevät tulee tappaa, lihakaupassa ei saa kysellä lihan alkuperää jne kuten raamattu sanoo?

Vierailija
8/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten syntien osoittaminenkin on syntiä.

On aika ylimielistä luulla tietävänsä, mikä synti painaa eniten. Me ei täällä maan päällä pystytä jakamaan pääsylippuja taivaaseen.

Vierailija
9/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymenessä käskyssä sanotaan " älä tee huorin" Eli älä harrasta seksiä avioliiton ( jonka Jumala sääti naiselle ja miehelle) ulkopuolella koska se on syntiä.

Te ihmiset nyt luette hiukan kuin piru raamattua.

Ja silloin jos homoilee niin se on syntiä koska se on seksiä avioliiton ulkopuolella. Niin ja vaikka kuinka olisi lailistettu parisuhde se ei tee siitä silti avioiliittoa miten Jumala sen tarkoitti.

Minä opetan synnin laspille syntinä en rupea erittelemään.

Vierailija
10/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sunnuntaisin, hänet saa tappaa.

Vierailija
11/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten taidan ottaa lapset mukaan ja lähteä baariin etsimään jotain vierasta kikulia.

Vierailija
12/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkasi... :)

Oletteko koskaan ajatellut, että homous voisi olla luonnon oma keino rajoitttaa väestönkasvua? Joskus vaan muistan Amerikan ajoiltani yhden professorin esittäneen asian näin...

Vierailija
13/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan määräämä sapatti oli oikeasti maanantai....

Mutta raamattu sanoo myös että pyhitä lepopäivä. Silloin se päivä voi toisaalta olla mikä päivä tahansa. Kunhan se lepopäivän lepäät ja pyhität sen Herran nimessä.

Jos te ette oikeasti tiedä raamatusta mitää niin miksi ihmeessä te täällä siitä urputatte? Lukekaa kirja osalistukaa raamattu opetukseen niin tiedätte mitä se pitää sisällään.

Vierailija
14/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä? En usko Jumalaan, ja ahdasmielisyys aiheuttaa minussa pahoinvointia.

Lue ite koraania!

Vierailija
15/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en usko siihen.

Vierailija
16/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerron Jumalasta joka on suvaitsevainen, jolle tärkeintä on rakkaus. Mielestäni toisten tuomitseminen on synneistä suurin. Homous on kuitenkin vain kykyä rakastaa omaa sukupuoltaan.

Vierailija
17/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säännöt, joita tahtoo noudattaa ja muut jätetään huomioimatta erilaisilla tekosyillä.

Vierailija
18/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä rikkomaan käskyjä tahallisesti. Eli jos menet baariin etsimään kikulia niin siloin toimit tahallisesti.

Ihminen meinaan on syntinen ja toteuttaa syntiä jopa niin ettei välttämättä sitä edes tajua. Matt. 5:17

" Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan.

Joh. 3:16-21

16 Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

17 " Ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan sitä tuomitsemaan, vaan pelastamaan sen.

18 Sitä, joka uskoo häneen, ei tuomita, mutta se, joka ei usko, on jo tuomittu, koska hän ei uskonut Jumalan ainoaan Poikaan.

19 Ja tuomio on tämä: valo on tullut maailmaan, mutta pahojen tekojensa tähden ihmiset ovat valinneet sen asemesta pimeyden.

20 Se, joka tekee pahaa, kaihtaa valoa; hän ei tule valoon, etteivät hänen tekonsa paljastuisi.

21 Mutta se, joka noudattaa totuutta, tulee valoon, jotta kävisi ilmi, että hänen tekonsa ovat lähtöisin Jumalasta."

Vierailija
19/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ei tarvitse kehoittaa.... Muuten on lähes sama kirja....

T: 19

Vierailija
20/24 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tiedät, että toisten syntien osoittaminen on syntiä niin varmasti lopetat sen? Muutenhan se on tahallista...