Tinder-mies alkoi nirsoilla treffipaikan valinnassa!
Mitäs tähän sanotte:
Tutustuin Tinderissä 4-kymppiseen luokanopettajana työskentelevään mieheen, joka vaikutti ihan asialliselta ja kivalta. Hän itse vihjaisi, että haluaisi tavata minut. Päätin sitten kutsua hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään ravintolaan ja että minä voin tarjota. Ehdotin, että käytäisiinkö syömässä joko Pancho Villassa tai Via Tribunalissa (=napolilainen pizzeriaketju). Tähän mies vastasi sillai naurahtaen: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen". Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi minun ehdotukseni. Ehdotin siis noita kahta paikkaa siksi, koska minun mielestäni niissä on hyvä ruoka ja varsin kohtuuhintaista. Jos se mies on mielestään liian hieno ketjuravintolaan, niin minun mielestäni hänen olisi kuulunut kirjoittaa esim. näin: "En oikeastaan pidä noista ravintoloista, mutta mentäisiinkö syömään vaikka ravintolaan X ja mä voin kyllä maksaa omat ruokani ja myös tarjota sinulle". Sitä paitsi, se mies tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten olisi siitäkin voinut päätellä, että ei minulla ole fyrkkaa tarjota tuntemattomille miehille ilmaisia ravintolaillallisia hienoissa ravintoloissa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
oliko sinun mielestäsi miehen käytös täysin ok?
Eikös tämä sama horina ole ollut täällä aiemminkin?
Tämä ongelma on toistunut sinulla monta kertaa. Löydätkö aina uuden opettajamiehen joka ei halua pancho villaan vai onko kyseessä aina sama tyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#miesvihanäkyväksi
oliko sinun mielestäsi miehen käytös täysin ok?
Sinun mielestäsi hänellä ei ole oikeutta mielipiteeseen ravintoloista?
Ala sinä sitten "nirsoilla" treffikumppanien valinnassa, äläkä jatka juttua hänen kanssaan.
Mies vastasi tökerösti eli todennäköisesti hän on tökerö muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kuinka monta kertaa.
Ikivanha. Vaihda ap levyä välillä.
Vierailija kirjoitti:
On ja monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies vastasi tökerösti eli todennäköisesti hän on tökerö muutenkin.
Ei.... Nyt alan huutaa.
Tää sama tarina oli täälä jo yli vuosi sitten.
Kysymys naisille ylipäätään. Miksi ihmeessä pitäisi mennä treffeillä syömään jonnekin ravintolaan ja mököttämään ahdistavaan ympäristöön jossa on mahdollimman huono keskustella asioista ja varsinkin mahdollisimman avoimesti. Sama kuin joku leffa teatteri, eihän niissä voi tutustua ollenkaan. Minulle treffit naisen kanssa tarkoittavat mahdollisimman paljon keskustelua eri aiheista ja toiveista tulevaisuudenkin suhteen, avoimmuutta. Helposti vierähtää 2-3 tuntia ja sekin tuntuu että on liian lyhyt aika. En minäkään lähde ravintolaan syömään treffeille. M37
Vierailija kirjoitti:
TAAS?!
Hei välillä vähän nostalgiaa vanhoista hiteistä.
Tässä on monta kohtaa, mitkä ovat ns red flag. Mies etenee tapaamispuheisiin ja SINÄ otat lennossa vetovastuun, että näihin mennään ja minä maksan sutkin. Mikään ihme, että miehet on nykyään niin antimiehiä nykyään, jos ensin ne lellii kotona jokin avmamman kaltainen äiti ja kotoa muuton jälkeen treffidynamiikkaa ymmärtämättömät naiset. Miesviha näkyväksi? Tämähän on naisiin kohdistuvaa epäonnistumiskuvausta täynnä tämä aloitus. Sitten vielä ravintolaan ja suu täynnä ruokaa tutustumaan. Ikävä idea ekoille treffeille. Olen ollut jotenkin naivi, kun olen nähnyt miehen aina itsenäisenä omana itsenään. Valitettavasti ovat myös aiempien kokemuksiensa tuote.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on monta kohtaa, mitkä ovat ns red flag. Mies etenee tapaamispuheisiin ja SINÄ otat lennossa vetovastuun, että näihin mennään ja minä maksan sutkin. Mikään ihme, että miehet on nykyään niin antimiehiä nykyään, jos ensin ne lellii kotona jokin avmamman kaltainen äiti ja kotoa muuton jälkeen treffidynamiikkaa ymmärtämättömät naiset. Miesviha näkyväksi? Tämähän on naisiin kohdistuvaa epäonnistumiskuvausta täynnä tämä aloitus. Sitten vielä ravintolaan ja suu täynnä ruokaa tutustumaan. Ikävä idea ekoille treffeille. Olen ollut jotenkin naivi, kun olen nähnyt miehen aina itsenäisenä omana itsenään. Valitettavasti ovat myös aiempien kokemuksiensa tuote.
Jep. Tätä tarinaa oli Enskarit-ketjussa myös. Naiset siellä yltyivät kertomaan, miten passaavat miehiään ja tekevät puolesta. Osa sitten ihmetteli miksi miehiä pitää hoitaa niin kamalasti. Kun yritin kysyä, että mitä hoitaa (???) niin joku vastasi, ettei mies mene edes suihkuun ellei nainen organisoi. Tähän on tultu.
#miesvihanäkyväksi