Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja paha tokofobia

Vierailija
17.12.2025 |

Pahin tapahtui eli ehkäisy petti ja olen elämäni vaikeimman päätöksen edessä. Olen aina pitänyt lapsista, mutta en ole koskaan halunnut biologisia, koska kärsin erittäin voimakkaasta raskaus- ja synnytysfobiasta. Koen vastenmielisyyttä jo nähdessäni raskausmahan, imettäjän, synnytysvideoista ja -kokemuksista puhumattakaan.

Kun kuukautiset olivat kaksi päivää myöhässä ja tein positiivisen raskaustestin, putosin polvilleni ja makasin shokissa vessan lattialla. Olen siitä asti ollut paniikissa, erittäin ahdistunut, masentunut, en kykene rauhoittumaan, en syömään. On sanomattakin selvää, että en vain pysty jatkamaan tätä raskautta, koska koen niin voimakasta pahaa oloa asiasta. Varsinaisia raskausoireita minulla ei luojan kiitos ole. Tunnen valtavaa syyllisyyttä siitä, että joudun tekemään abortin, koska tavallaan haluaisin kovasti perheen, mutta en omia lapsia. Olen hyvin vahvasti introvertti eivätkä vauvat herätä minussa hoivaviettiä. Nyt kuitenkin mies on alkanut varovasti ilmaisemaan, että haluaisi pitää lapsen, koska tällä iällä (40) raskautuminen ei ole itsestäänselvyys ja varsinkaan ehkäisyn läpi. En haluaisi abortilla särkeä mieheni sydäntä, mutta en vaan yksinkertaisesti selviäisi hengissä raskaudesta ja tuskin sikiölle tekisi hyvää 24/7 ahdistunut äiti, joka ei kykene edes syömään.
Kaipaisin siis nyt enemmän kuin mitään sitä vertaistukea. Onko kenelläkään muulla ollut vastaava tilanne vai olenko ainoa?

Ps. Olen erittäin herkillä ja itsemurhan partaalla, joten en kaipaa mitään älä tapa lastasi -kommentteja, sillä fakta on se, että jos abortti ei olisi sallittua, tappaisin todennäköisesti itseni ennemmin kuin jatkaisin raskautta ja synnyttäisin.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen joulusatu sieltä sitten. Sori ap, ei uskottava.

Naiset, voi teitä yksi vollottaa kun kuukautiset alkaa 24.12 

Vierailija
22/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on koulufobia. Silti olen aikuisiällä tykännyt opiskella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni viaton ihmisen alku murhataan vain koska nelikymppisen tädin pää ei kestä. On tämä hirveä kansakunta. 10 000t tällaista murhaa vuosittain. 

Ei se ole mikään ihminen, idi ootti. Vain klimppi soluja tuossa vaiheessa, jolla on ihmisen potentiaali.

Klimppi soluja? Siinä vaiheessa kun sikiö on klimppi soluja, ei nainen edes tiedä raskaudesta. Tällaisia tapetaan sosiaalisin syin.

https://lozierinstitute.org/wp-content/uploads/2021/08/Prenatal-Images-…

Vierailija
24/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko saada apua hypnoterapiasta tai homeopatiasta, tai vaikka molemmista?

Homeopatia on itsellä auttanut pelkoihin, hypnoterapeuttia ei ole lähellä joten en ole kokeillut mutta tiedän ihmisiä jotka ovat saaneet siitä apua. 

Vierailija
25/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuitenkin eri asia olla itse jossakin tilanteessa kuin seurata sivusta. Itse kammoan vatsatautia ja on ihan hirveää, kun joku perheenjäsenistä alkaa oksentaa. Oma sairastuminen ei kuitenkaan tunnu niin pahalta, kun tietää, että kohta se on ohi.

Vierailija
26/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Tokofobia my ass! Paha itsekkyys sulla on! Abortti on murha. Paljon, paljon pahempi asia kuin itsemurha. Sitähän sinä et tee. Vaan murhan. Et sinä saa siihen kannustusta kaikilta, vain kaltaisiltasi. 

Vierailija
27/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homeopatia on itsellä auttanut pelkoihin, hypnoterapeuttia ei ole lähellä joten en ole kokeillut mutta tiedän ihmisiä jotka ovat saaneet siitä apua. 

Jos ap on sekaisin jo pelkästä raskaudesta ja synnytyksestä, miten kuvittelet hänen ikinä selviytyvän lapsen kasvattamisesta?

Vierailija
28/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pieni viaton ihmisen alku murhataan vain koska nelikymppisen tädin pää ei kestä. On tämä hirveä kansakunta. 10 000t tällaista murhaa vuosittain. 

Ei se ole mikään ihminen, idi ootti. Vain klimppi soluja tuossa vaiheessa, jolla on ihmisen potentiaali.

Pahuutta täynnä oleva kommentti! 

" Klimppi soluja"? Hedelmöityshetkessä on jo muodostunut kaikki elämän "ainesosat", ja on ihmiselämän ensimmäinen kehitysaste. Täytyy vaan saada kasvaa ja kehittyä.  Sinä olet itse samanlainen " möykky soluja" , ero on vaan koossa! 

Vierailija
29/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap on sekaisin jo pelkästä raskaudesta ja synnytyksestä, miten kuvittelet hänen ikinä selviytyvän lapsen kasvattamisesta?

Lapsen voi antaa adoptioon!

Vierailija
30/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

" Klimppi soluja"? Hedelmöityshetkessä on jo muodostunut kaikki elämän "ainesosat", ja on ihmiselämän ensimmäinen kehitysaste. Täytyy vaan saada kasvaa ja kehittyä.  Sinä olet itse samanlainen " möykky soluja" , ero on vaan koossa! 

Tein elämäni parhaan päätöksen nuorena naisena kun tein myöhäisen abortin kelvottomalle isälle ja iloitsen siitä edelleen pari vuosikymmentä myöhemmin elämääni vapaasti eläneenä. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
31/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten synti eli pahuus ja itsekkyys huutaa jo taivaaseen asti. Herra, armahda!

Vierailija
32/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua. Neuvolasta tai mistä tahansa. 

Vierailija
33/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisten synti eli pahuus ja itsekkyys huutaa jo taivaaseen asti. Herra, armahda!

Saan kiksejä tästä uskovaisten tekopyhästä parahtelusta. Täällä ketjussa jotkut less ujen kokoontumisajot ilmeisesti? Ehkäisy kun kielletty niin pakko kuvitella lapset "siunaukseksi" 🥱

Vierailija
34/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kehitelkää joku "säkki" johon laitetaan munasolu ja siittiöt. Säkki ajastetaan ja kas säällisen ajan kuluttua säkista putkahtaa uusi oletettu olio🥴Loppuu naisten uhriutuminen🥴

Vierailija
35/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein elämäni parhaan päätöksen nuorena naisena kun tein myöhäisen abortin kelvottomalle isälle ja iloitsen siitä edelleen pari vuosikymme

Sanon että sinä et selvästikään tunne elävää kolmiyhteistä Jumalaa, vaan olet pahuuden vallassa.

Vierailija
36/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanon että sinä et selvästikään tunne elävää kolmiyhteistä Jumalaa, vaan olet pahuuden vallassa."

Hah, olen opiskellut teologiaa laajalti. Ja kyllä, kannatan inhimillistä valinnanvapautta. Sinäkö kannatat kivikautisempia ajatuksia, esim. että naisen tulee synnyttää r a izkauksen tuloksena syntynyt lapsi ym? On helppoa nähdä ettet ole tieteellisesti sivistynyt vaan joku alhaisen äo:n suuvaahtoilija. Joko on lehtiset jaettu?

Vierailija
37/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä ennen pitäisi selviytyä raskaudesta ja synnytyksestä. Hitto! Antakaa hänen itse tehdä valintansa ilman moralisointeja, tekipä minkä tahansa päätöksen. 

Vierailija
38/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanon että sinä et selvästikään tunne elävää kolmiyhteistä Jumalaa, vaan olet pahuuden vallassa."

Hah, olen opiskellut teologiaa laajalti. Ja kyllä, kannatan inhimillistä valinnanvapautta. Sinäkö kannatat kivikautisempia ajatuksia, esim. että naisen tulee synnyttää r a izkauksen tuloksena syntynyt lapsi ym? On helppoa nähdä ettet ole tieteellisesti sivistynyt vaan joku alhaisen äo:n suuvaahtoilija. Joko on lehtiset jaettu?

Se että opiskelee teologiaa ei ole mitään merkitystä, jos ei ole Pyhän Hengen ohjauksessa.

Raamattu on selkeä siinä että ihmiselämä alkaa hedelmöityksestä. Ja tappaminen / murhaaminen on kielletty, syntiä.

Onpa kohtalosi surullinen, toivon että Jumala avaa silmäsi. Ja lisäys että olen itse nainen.

Vierailija
39/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä ennen pitäisi selviytyä raskaudesta ja synnytyksestä. Hitto! Antakaa hänen itse tehdä valintansa ilman moralisointeja, tekipä minkä tahansa päätöksen. 

Uskikset ja lastaan salaa katuvat täällä on niitä jotka moralisoi, eli yrittää syyllistää jollain 'abortti on murha'-argumentilla. Vähä-älyiset kiihkoilijat. Itse olen sitten mur haa ja iloitsen siitä, nyyh!

Vierailija
40/50 |
17.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä valinta murha on?! Saako myös jo syntynyttä ihmistä valita mur hata??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi