Kun jotkut sanovat etteivät halua 'tapailusuhteita' vaan ainoastaan parisuhde kelpaa
Kai tiedostatte että nykyaikana moni mies ei koe tunnontuskia siitä että sitten niitä "parisuhteita" on "vahingossa" rinnakkain muutamia ilman että osapuolet tietävät toisistaan.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Noin käy vaan, jos nähdään kerran viikossa.
Nykymiehet on niin laiskoja, etteivät jaksa töissäkään käydä, saati ylläpitää edes sitä yhtä suhdetta.
Ei tuo toimi mitä joku sanoi ykkössivulla. Ruma mies voi vain uneksia missistä. Rumempi nainen voi joskus saada irtoseksiä kyllä huomattavasti itseään tasokkaammalta jos hakemalla hakee.
Ei kaikki miehet ole samanlaisia paskoja niin kuin sinä.
Jos se "manipuloija" saa vaikka 5 naista samaan aikaan ja minä saan omana itsenäni nolla vaikka olisin miten mukava tai miellyttävä, niin kyllä silloin se manipuloija on objektiivisesti enemmän naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki miehet ole samanlaisia paskoja niin kuin sinä.
Viimeksi pidin tyttöä tai naista kädestä kun olin 13 ja silloinkin siksi koska opettaja pakotti ja oli jotkut tanssit. Sitäkö tarkoitit? Olen nyt 38.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo toimi mitä joku sanoi ykkössivulla. Ruma mies voi vain uneksia missistä. Rumempi nainen voi joskus saada irtoseksiä kyllä huomattavasti itseään tasokkaammalta jos hakemalla hakee.
Ja sekin on sinusta varmasti naisten vika? Komeiden miesten epätoivo 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne sivusuhteet ilmi tulee, ennemmin tai myöhemmin. Häntäheikit jää loppupeleissä yksin, koska mitään aitoa ei sillä luonteenlaadulla saa. Jos tuollainen tulee itselle ilmi, se on kolme sekuntia ja adios. Ja kyllähän se paska luonne tulee jo aiemmin ilmi, se on vaan toisesta osapuolesta kiinni, haluaako tunnistaa varoitusmerkkejä.
Teet tässä aika pahan virheoletuksen. Ei ne sarjadeittajat mitään paskaluonteisia hirviöitä ole vaan päinvastoin miellyttäviä ja sellaisia jotka vetoavat useisiin naisiin sekä ovat mukavaa seuraa.
Se paskaluonteinen hirviö ei saa yhtäkään.
Niin siis ovat petollisia ja feikkejä. Pintapuolisesti yleensä seurallisia ja tuttavallisia, eivät yleensä edes flirttejä. Charles Mansonkin hankki uhrinsa vetoamalla naisten hoivavaistoon, ei suinkaan räyhäämällä heille. Tälläkin palstalla olen nähnyt, miten esim. pyörätuolimiehen suora petollisuus hyväksytään ja silti tätä vaan säälitään, ihan kuin rampuus oikeuttaisi rikokset naisia kohtaan ja naisilla olisi joku velvollisuus antaa rammalle pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on kierrossa jo vaikka 3-4 hyvännäköistä niin eipä se siltä mitenkään ole pois laittaa vaikka viides panokiertoon vaikka olisi rujomman näköinen.
Sukupuolet eivät tässä asiassa ole tasavertaisia. Miehen kannalta panostus on olematon.
Vierailija kirjoitti:
Jos se "manipuloija" saa vaikka 5 naista samaan aikaan ja minä saan omana itsenäni nolla vaikka olisin miten mukava tai miellyttävä, niin kyllä silloin se manipuloija on objektiivisesti enemmän naisten mieleen.
Sitten on peiliin katsomisen paikka. Haluaisitko itse naisena olla kaltaisesi tylsän nahjuksen kanssa, jolta puuttuu sosiaaliset kanssakäymisen taidot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan varmaan incelihuudot taas niskaan mutta tilanne on itseaiheutettu sillä, että esim. kymmenet tai jopa sadat naiset haluaa treffeille ja tutustumaan yhden ja saman "mielenkiintoisen" (suom. hyvännäköisen) kanssa. Sitten vastapainoksi on minunkaltaisia joihin käytännössä kukaan nainen ei halua ottaa yhteyttä edes matchin muodossa.
Lienee sanomatta selvää että osa heistä käyttää tilannetta hyväkseen.
--------
Anna kun arvaa, 'kukaan nainen' tarkoittaa niitä instababenaisen näköisiä?
Ei, edes ne 110kg naapurin pullukat ei halua minunnäköistä peruspulliaismiestä. Ei edes ne, jotka etsii vain 'kevyttä tapailuseuraa'. Ei ole vaikea arvata keneltä ne sitä "tapailua" vonkaa.
`````
Sulla on paha ulkonäköongelma, eikä se ole sun ulkonäössä vaan sun päässä. Sama kun anorektinen alipainoinen tyyppi näkee peilissä läskin, jota pitää laihduttaa, sä näät sun rumuuden.
Kukaan ei jaksa ihmistä, joka kattoo maailmaa pelkästään ulkonäön kautta ja senkin kautta vinoutuneesti.
Ota pää pois omasta peilistä ja tutustu ihmisiin ihmisinä. Rumiin, kaikennnäköisiin. Opettele tavallista ja tervettä sosiaalisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne sivusuhteet ilmi tulee, ennemmin tai myöhemmin. Häntäheikit jää loppupeleissä yksin, koska mitään aitoa ei sillä luonteenlaadulla saa. Jos tuollainen tulee itselle ilmi, se on kolme sekuntia ja adios. Ja kyllähän se paska luonne tulee jo aiemmin ilmi, se on vaan toisesta osapuolesta kiinni, haluaako tunnistaa varoitusmerkkejä.
Teet tässä aika pahan virheoletuksen. Ei ne sarjadeittajat mitään paskaluonteisia hirviöitä ole vaan päinvastoin miellyttäviä ja sellaisia jotka vetoavat useisiin naisiin sekä ovat mukavaa seuraa.
Se paskaluonteinen hirviö ei saa yhtäkään.
Niin siis ovat petollisia ja feikkejä. Pintapuolisesti yleensä seurallisia ja tuttavallisia, eivät yleensä edes flirttejä. Charles Mansonkin hankki uhrinsa vetoamalla naisten hoiva
Niin. Ei ne Mansonit tai Bundyt flirttaile kenenkään kanssa. Naiset ihan itse hakeutuvat seksisuhteisiin niiden kanssa koska niiden seurassa on helppo olla ja niille on helppo jutella.
Vaikka alla olisi mikä hirviö, niin ihan objektiivisesti tarkasteltuna nuo psykot ovat sellaisia jotka osaavat vedota naisiin. Eikä heitä haittaa vaikka olisi samaan aikaan kymmenen naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on kierrossa jo vaikka 3-4 hyvännäköistä niin eipä se siltä mitenkään ole pois laittaa vaikka viides panokiertoon vaikka olisi rujomman näköinen.
Sukupuolet eivät tässä asiassa ole tasavertaisia. Miehen kannalta panostus on olematon.
Nämä komeiden miesten panoringit on vain teidän inceleiden päiväunia. Komeat miehet panee kauniita naisia, joihin teillä ei olisi saumaa ikinä. Ei ne mitään rumia naisia niissä roikuta, jos saavat kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten on peiliin katsomisen paikka. Haluaisitko itse naisena olla kaltaisesi tylsän nahjuksen kanssa, jolta puuttuu sosiaaliset kanssakäymisen taidot?
--
Jep.
Tilannetaju.
Tunneäly.
Kekustelutaidot.
Siinä ihmissuhdemenestyksen salaisuus tuossa järjestyksessä.
Tilannetaju on tapakulttuuria, oikeaa pukeutumista ja osittain tunneälyäkin, että tajuaa mikä on missäkin tilanteessa sopivaa.
Tunneäly sisältää hienojakoisempaa ihmisten tajua. Mikä fiilis, miten säädellä omaa tunne-elämää ja luoda hyvää ympärilleen.
Keskustelutaidoilla vahvistetaan suhteita.
Nää on monelle yksin elävälle sinkkumiehelle tosi vaikeita, mutta näitä naiset käytännössä mieheltä edellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Saan varmaan incelihuudot taas niskaan mutta tilanne on itseaiheutettu sillä, että esim. kymmenet tai jopa sadat naiset haluaa treffeille ja tutustumaan yhden ja saman "mielenkiintoisen" (suom. hyvännäköisen) kanssa. Sitten vastapainoksi on minunkaltaisia joihin käytännössä kukaan nainen ei halua ottaa yhteyttä edes matchin muodossa.
Lienee sanomatta selvää että osa heistä käyttää tilannetta hyväkseen.
En ole oikein koskaan ymmärtänyt mitä tämä tarkoittaa. Kun itse tapaan naisia tinderistä ja olen tavannut nyt kesän jälkeen 6 eri naista niin heistä yhden hylkäsin koska tupakoi ja en enää ikinä halua pussata tuhkakuppia, yhden koska hänellä ei ollut koko treffien aikana kuin negatiivista sanottavaa, joka ikinen asia kyseenalaistettiin. Yhden kanssa ei ollut oikein kemiaa, yksi sellainen josta molemmat jo etukäteen ajattelivat että ei. Mutta kaksi sellaista jotka nimenomaan haluaisivat parisuhteeseen kunhan se yhteinen kemia löytyy. Olen huomannut että naiset vaativat mieheltä paljon. Mutta niin vaadin naiseltakin ja näiden kanssa on käyty todella syvällisiäkin keskusteluita ja haastettu toisiamme. Ei me edes näiden kanssa puhuta mistään seksistä vaikka toisen kanssa harrastettukkin, vaan sellaisia elämän ja arjen tärkeitä asioita. Olen huomannut että moni itsestäänselväkin asia täytyy käydä läpi naisen kanssa kun nykyään mikään ei ole itsestäänselvyys. M40
Tapailusuhteessa on pakko levittää reidet joka kerta tai juttu loppuu siihen. Parisuhteessa voi joku betacuck pysyäkin vaikkei saisi pillua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä komeiden miesten panoringit on vain teidän inceleiden päiväunia. Komeat miehet panee kauniita naisia, joihin teillä ei olisi saumaa ikinä. Ei ne mitään rumia naisia niissä ro
Schwarzenegger pani jopa rupsahtanutta kodinhoitajaansa ja heille tuli vahinkolapsikin. Ollessaan Maria Shriverin kanssa naimisissa hän ylipäätään pani oikeastaan kaikkea mikä liikkui nuorena.
Eihän sitä toisesta tiedä miten toimii, mutta pitää tehdä jo alussa selväksi, että tarkoitus on etsiä pysyvä oikea parisuhde ja tavoitteena mahdollisesti avioliitto. Siinä jo voi sitten tiet erota, jos toinen vain haluaa kevyttä tapailua.
Itse ajattelen, että jotain tapailua harrastetaan 1-2 kuukautta. Sitten pitää jo tietää seurustellaanko.
Vierailija kirjoitti:
Olenkin aina miettinyt miten se Finsex-paneelin "nuorista miehistä 32% ja naisista 61% ovat seurustelleet viimeisen vuoden aikana" voi toimia. No, jakamalla ei järvi kuulemma kulu. Mutta minä en halua jaettua järveä.
Sitten ostat oman järven ja vahdit sitä kuin haukka. Ai ei ole varaa? Sitten olet ilman järveä kokonaan!
Älkää nyt sotkeko asioita. paskaluonteinen osaa manipuloida ihmisiä esittämällä miellyttävää, se ei ole miellyttävä. Ei mikään ihme kun nämä manipuloinnit uppoaa, jos joku kuvittelee että kusipää on oikeasti mukava ihminen.