Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Eikö joku työpaikan joululounas nyt ole aika masentava?
17.12.2025 |
Näinhän ei tietenkään saisi sanoa.
Samaa vanhaa pakkolaatikkoa ja kinkkua. Hiukan vaivautunut tunnelma.
Kommentit (22)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pystytköhän koskaan ajattelemaan mitään muuta kuin noita kaalejasi ja iigoreitasi?