Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitatko/vaihdatko tamppoonin lasten nähden?

Vierailija
22.04.2007 |

Tuli vaan tosta sheivauskeskustelusta mieleen... Entä miehesi nähden? Äidin? Kaverin? Ite oon vaihtanu pari kertaa " vahingossa" lasten nähden, kun en vessan ovea lukitse yksin lasten kanssa ollessani. Kenenkään muun nähden ei tulis mieleenkää vaihtaa. Mieheni nähden voisin ehkä laittaa uuden, ehkä....?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen nähden voisinkin. Olisipa ollut lapsena kamalaa nähdä oman äidin tekevän moista, yök.

Vierailija
2/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin mulla on kuukuppi, jonka tyhjennän suljetun oven takana, en edes mieheni tai ystäväni nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään sheivaa kenenkään näkösällä. Miettikääpä esim. poikienne ajatuksia moisesta kun vanhempana ymmärtävät enemmän. Voisi verrata pitkälti siihen, olisitteko itse halunneet nähdä isänne haravoimassa omia värkkejään. Noh, en nyt keksi muuta kuin esinahan vetäminen pesun ajaksi ylös mitä isä voisi vastineeksi tehdä mutta ymmärrätte pointtini. Otatteko myös lapsen mukaan gynen tarkistukseen ja annatte hyökkiä ympäri huonetta vaikka sitten alapäänne luona kun lääkäri tutkii " kun sehän on ihan luonnollista eikä lapsi osaa sitä pitää pahana" ? Jotain rajaa vapaaseen seksuaalisuuteenkin. Enkä ole edes vanha vaikka näin ajattelenkin.

Vierailija
4/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kuitenkin saunassa niin mieheni, kuin äitinikin kanssa. Myös kavereiden kanssa silloin tällöin. Lähinnä tälläsiä tilanteita tarkotin. Eikä meillä oikein kukaa laita vessan ovea lukkoon jos omalla porukalla ollaan. Aamu ja iltatoimissa ollaa monesti samaan aikaan. Ja " vahingossa" siis on sattunu noi lasten näkemiset.

Vierailija
5/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voikos lapset nähdä muitakaan vessa asiointeja, siis esim pyyhkimistä? Koska eihän asettimellisen tamppoonin laitossa tarvii sen enempää värkkiään levitellä. Siis en nyt väitä et lasten tarviis sitä nähdä, mut ei se nyt niin kamalaa oo. Entä siteen vaihto?

Vierailija
6/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä lapsienkin tottua siihen, että kaikkea ei tarvitse toisille näytellä.

Vierailija
7/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on yleisöä. Eikö kukaan muka ole istunut paskalla väliseinättömässä yhteis-WC:ssä?

Vierailija
8/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös jokainen käy vessassa yksin, sen verran intiimiä. Itse laitan aina ovenkin lukkoon.

Yleisissä vessoissa en saa edes suolta toimimaan jos tiedän että joku seinämän takana!

Vierailija
9/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenkin nähden vaihdan jos esim. on käyty yhdessä suihkussa.

Vierailija
10/10 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmevuotiaan nähden kun olen yh ja jotenkin se vessassa käynti lapsesta saakka tuli yhteiseksi asiaksi..