Pettäjät
Oletko tullut petetyksi, miten asia kävi ilmi?
myös pettäjille. Mikä sai sinut pettämään?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Elämä ei ole niin mustavalkoista kuin ehdottomasti pettämiseen ja pettäjiin suhteutuvat kuvittelevat. Kun pettäminen osuu kohdalle, niin ei välttämättä kannata olla liian ehdoton vaan vetää henkeä ja rauhoittua ennen kuin tekee ratkaisuja, joista ei ole paluuta. Pettämisestä voi toipua ja yhteiselämä voi jatkua oikein hyvänä senkin jälkeen.
Minä en koskaan kostaisi miehelleni, ehei. Saisi kyllä kärsiä ja hyvittäisi vielä pitkään. Niin, minä iskisin armotta kuin puuma varjoista sen minua eiminään pitäneen petollisen naisen (usein ovat itse varattuja) elämän jokaiseen tärkeään ja rakkaaseen kohtaan.
En ole ikinä kostanut kenellekään mitään, en ole sellainen ja minua ei ole petetty, mutta jos sen virheen tekee että alkaa tunkea pyhimmälle reviirille ja kusee reteästi silmilleni, on peli alkanut. Ja minä sanon, koska se loppuu.
Olen tosi virheellinen ihminen, sori siitä, ja ääripään asioissa pitkävihainen. Mutta ainakin olen rehellinen.
Kosto on suloinen, mutta ei yleensä kannata. En ole ikinä ymmärtänyt, miksi petetyksi tulleen pitäisi koskaa henkilölle, jonka kanssa puoliso pettää. Miten hän on voinut loukata petettyä, jos ei edes tunne häntä? Jos jollekin pitäisi kostaa, niin sitten pettäjälle eli puolisolle. Eihän kolmas pyörä välttämättä ole edes tiennyt, että pettäjällä on puoliso. Ja on ihan jokaisen oma asia, sekaantuuko varattuun vai ei. Ketään ei voi omistaa ja jokainen tekee omat valintansa. Siinä ei lähtökohtaisesti ole mitään väärää, jos on varatun kanssa. Varattu tekee omat valintansa ja hänhän se tekee väärin eikä se toinen.
toki. Tämähän pätee oikeastaan kaikkeen muuhunkin. Mutta jatkaisitko pettäjän kanssa elämistä? Miksi antaisit anteeksi ihmiselle joka on pettänyt luottamuksesi, ja joka ainakin tilastojen mukaan tulee tekemään niin vielä uudestaankin. Jos haluaa makoilla muiden kanssa niin olisi hankkiutunut avoimeen suhteeseen