Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vihaan seksiä

Vierailija
22.04.2007 |

Eli olen hieman kuin edesmennyt Anna Nicole; seksi evvk.

Olen huonon itsetunnon omaava kaunis nainen. Itsetuntoni vahvistukseksi olen hakeutunut milloin minkäkin miehen seuraan. Ja miehet tietysti kiinnostuneita vain seksistä.

No nyt, kun elämäni on hieman asettunut, ja minulla on maailman ihanin mies elämänkumppanina, ei seksi enää huvita. Vihaan sitä. Se vie aikaa ja on tärkeämpääkin tekemistä.

Lisäksi ajattelen, että ihmiset omaavat vääristyneen käsityksen seksin määrästä. Eiväthän eläimetkään parittele kuin vain lisääntymisaikana. Eivät mitenkään huvin vuoksi useita kertoja viikossa. Ja kyllähän ihminen eläin on.

Harmittaa mieheni puolesta, sillä haluaisin, että hän on tyytyväinen. Hän on unelmien mies.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo luullut, että olen tyystin epänormaali ja ainoa lajissani, kun en tykkää seksistä (enää).

Vierailija
2/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta taitaa tulla alkkis tätä vauhtia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme juuri toisen lapsen, hän on nyt 5kk. Raskausaikana harrastimme seksiä ehkä kerran. Synnytyksen jälkeen eka kerta oli viime viikolla. Emme siis olleet rakastelleet neljääntoista kuukauteen. Minua se ei haitannut ollenkaan.

En tiedä mikä minussa on vikana, mutta seksi ei voisi vähempää kiinnostaa.

Vierailija
4/18 |
23.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tee todellakaan mieli olla ilman muutamaa kaljaa iltaisin. Silti sitä puolison takia kuitenkin on.

Vierailija
5/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastimme juuri seksiä. Kesken kaiken tuli TAAS kerran tunne, että YÄK!

Olin siis täysin vapaaehtoisesti toiminnassa mukana, Rakastan miestäni yli kaiken ja kaiken pitäisi olla kunnossa mutta niin vaan tuli kesken puuhien sellainen olo, että mua raiskataan. Kauheat itkut päälle heti kun mies oli lauennut. Omasta orgasmista on turha haaveillakaan yhdynnässä. Mies luuli varmaankin, että itken ilosta niinkuin silloin joskus ennen vanhaan kun tuli voimakas tunne seksin jälkeen, että " mua rakastetaan" .

Kamala olo...

Vierailija
6/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te missaatte elämässä yhden mielettömän ihanan asian.

Vierailija
7/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken myös joskus seksin jälkeen. En aina osaa sanoa, miksi. Ehkä menneisyyttäni...

Ja kaiken lisäksi asia ei ole orgasmista kiinni. Mieheni on paras seksikumppani, mitä minulla ikinä ollut, ja saan aina orkun.

Ällöttää vaan, jos seksiterapeutti kuitenkin alkaa esittelemään jotain dildoja tms.

T. ap

Vierailija
8/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koe missaavani mitään, kuten joku kirjoitti. Olenhan harrastanut seksiä lukuisten miesten kanssa. Nautin enemmän muista asioista.

Lisäksi seksiä aloittaessa mietin usein muita asioita, ja seksi vaatii mielettömästi keskittymistä.

ap

Vierailija
9/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mieletöntä yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja saa minut nauttimaan itsestänikin.

Vierailija
10/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 2

Vierailija
11/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtään ei kiinnosta, ja ajatuskin seksistä miehen kanssa saa voimaan pahoin. Niin, ja ikää mulla on 26.

Vierailija
12/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulin olevani ainoa. Seksistähän täytyy pitää? Saan jopa orgasmin kun mies oikein yrittää. Mutta en ole koskaan antanut hänen huomata, etten oikeasti välitä siitä (orkusta) tuon taivaallista. Oikeasti joka kerta alkaa ihan ällöttämään kun tietää, että se homma olis taas edessä. Itse asiassa menkat on siksi parhaimpia aikoja kuukaudessa. MIestä en ole pystynyt tyydyttämään enää vuosiin...

Tiedän terapian tarpeen mutta minua ei sinne saa ja mieheni menisi mielummin suljetulle osastolle kuin jollekin seksologille.

Vierailija
13/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuori ja mulla on hyvä itsetunto, mutta seksi ei vaan huvita, ällöttää vaan! Mieheni on ensimmäinen seksikumppanini, joten kokemusta muista ei ole, mutta tuskin se jonkun muunkaan miehen kanssa mitään taivaallista olisi.

Vierailija
14/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetin edellisen suhteeni, kun meillä oli viimeiset kaksi vuotta todella vähän seksiä ja johtui siitä, että kumppani oli minusta fyysisesti vastenmielinen, vaikka rakastin häntä ihmisenä. Ero oli helppo, sillä lapsia ei ollut. Nykyisen miehen kanssa meillä on aika harvoin mahdollisuus seksiin ja haluan häntä ihan mielettömän paljon. Seksi ei kuitenkaan ole mikään suhteemme tärkein juttu, mutta ihana asia kuitenkin. Välillä seksin jälkeen on niin ihmeellisen rakastunut olo, vaikka meillä on pieni lapsi ja sinänsä arkinen suhde.

Vierailija
15/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

frigidien naisten keino saada aviomies.

Vierailija
16/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuultiin vasta neljännen lapsen jälkeen. Ja seksiä on kai harrastettu " kyllästymiseen saakka"

joku tuolta ylhäältä

Vierailija
17/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.2

Vierailija
18/18 |
22.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se onnetonta näinkin päin!!!!!

Sille riittäisi 2 kertaa vuodessa, minusta sopiva määrä olisi 1x viikossa.

Eli aika monet kerrat olen tullut torjutuksi ja itsetuntokin sen takia

aika maassa vaikka muuten olen kaunis ja hyväkroppainen nainen(ja hyvä sängyssäkin omasta mielestäni).

Plaaaahhhh.