Finnair: Keskustelu silmänvenytyskuvista haittaa toimintaamme
Olemme saaneet Finnairin Japanin X-tilille useita kommentteja näistä kuvista, jotka koetaan rasistisiksi ja syrjiviksi. Viesti kommenteissa on kaikissa samansuuntainen: älkää matkustako tähän maahan, älkää matkustako Finnairilla, Finnairin viestintäjohtaja Päivyt Tallqvist kertoo Ylelle sähköpostitse.
https://yle.fi/a/74-20199957?utm_source=social-media-share&utm_medium=s…
Kommentit (859)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japani yksi maailman kohteliaimmista maista. Sielä lapsille opetetaan kouluissa käytöstavat ennen äidinkieltä ja matematiikkaa.
Suomessakin pitäisi.
Suomi, kiusaamisen kärkimaita ollut aina.
Kannattaisiko käydä muuallakin kuin Ruotsin tai Tallinnan laivoilla?
Olen asunut kuudessa eri maassa opiskelujen ja töiden takia, ja Suomessa on vähiten kiusaamista ja täällä saa olla rauhassa. Muissa maissa ollut kyräilyä, kiusantekoa, haukkumista, suljettu ulkopuolelle muukalaisena. Kaksi noista pahimmista maista olleet Aasiassa. Suomessa on tosin maailman hyväuskoisimmat ihmiset.
Pitää paikkansa, minulla on talo Udon Thanissa Thaimaassa Laosin rajalla, siellä ei valkoihoisen eurooppalaisen todellakaan ole turvallista liikkua ilta-aikaan. Huutelun kestää, mutta henkikin voi pahimmassa tapauksessa lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Finnair on niin paskasti hoidettu yhtiö, että käyttävät kaikki mahdolliset tekosyyt viedäkseen huomion pois juurisyistä.
Kuten ikäloput kokopaksut lentoemännät, tympeä irvistys naamallaan.
Jotenkin surullista että näin venäjämielinen puolue kuin perussuomalaiset on päästetty hallitusvastuuseen. Näinkö paljon suomalaiset vihaa Suomea?
Vierailija kirjoitti:
Saksikuva ja perussuomalaisen irvikuva kertovat paljon ymmärryksen tasosta.
Voi, voi!
Näi tekevät vain sekaisin olevat mielisairaat..... Ei kuulu Suomen kansanedustajille. Me maksamme heidän palkkansa.
Tämä kohuko peittää juutalaisten joukkomurhat, viimeksi Australiassa? Eikö sekin ole rasismin, että tapetaan juutalaisuuden perusteella?
Ennen missikohut oli 7-lehdessä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset harrastaa koirien syönti festareita! Siinä on kiinni otetut koirat menossa pataan Yulinin festareilla, niitä rääkätään ennen lahtaamista jotta liha on erityisen mureaa testosteronin takia.
https://cdn.animalsaustralia.org/wp-content/uploads/2021/11/23232753/10…
Tuommosia ihmisiä haluatte turisteiksi tänne Suomeen?
Suomalaiset öyhöttää suu vaahdossa kuin vesikauhuiset koirat konsanaan. Ei ne ehdi kuunnella mitään järkipuhetta.
Suomalainen lammas suvaitsee, alistuu, vaikenee ja maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Eerolan kuva on niin törkeä, että huh hah hei. Tuli kalliiksi.
Ihan persujen näköinen on... NYt to kuva juttu on levinnyt ympäri maailmaa. 3 persu moukka häpäisi Suomen ja aiheutti pitkäkestoista vahinkoa . Saatana. 👿👿👿👿👿.
En ole koskaan arvostanut Kiinaa enkä kiinalaisia.
Tämä koko jupakka on niin turha.
Sairas kansa, joka sallii eläinten järkyttävän kohtelun, ei ansaitse minkäänlaista arvostusta.
Next.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnairin sometileille ilmestyneet haukkujay ovat todennäköisesti venäjän trollitehtaalta.
Tai suomalaisten vassareiden aasian kavereita. Niihän se oli Saksan tapauksessakin. Vassarit ottivat yhteyttä että loukkaantukaa!
Kyllä onhan huomattu että vasemmistossa on suuri venäjän kannastus ja usein venäjän trollit ovat vasureita.
Vasurit yrittää nakertaa ja tuhota maatamme joka asiassa.
Haista jo nyt paskaa. Persut nyt aihetti Suomelle vahinkoa ja häpeää. Persut tuhoaa ja on jo tuhonnut Suomen.💩💩💩💩.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saksikuva ja perussuomalaisen irvikuva kertovat paljon ymmärryksen tasosta.
Voi, voi!
Näi tekevät vain sekaisin olevat mielisairaat..... Ei kuulu Suomen kansanedustajille. Me maksamme heidän palkkansa. 🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Sairas kansa, joka sallii eläinten järkyttävän kohtelun, ei ansaitse minkäänlaista arvostusta.
Next.
Entä Japani ja Etelä-Korea? He ovat myös loukkaantuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Next.
Entä Japani ja Etelä-Korea? He ovat myös loukkaantuneita.
Mitä sitten? Kaikkia maailmassa ei voi miellyttää. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Japani yksi maailman kohteliaimmista maista. Sielä lapsille opetetaan kouluissa käytöstavat ennen äidinkieltä ja matematiikkaa.
Suomessakin pitäisi.
Suomi, kiusaamisen kärkimaita ollut aina.
Kannattaisiko käydä muuallakin kuin Ruotsin tai Tallinnan laivoilla?
Olen asunut kuudessa eri maassa opiskelujen ja töiden takia, ja Suomessa on vähiten kiusaamista ja täällä saa olla rauhassa. Muissa maissa ollut kyräilyä, kiusantekoa, haukkumista, suljettu ulkopuolelle muukalaisena. Kaksi noista pahimmista maista olleet Aasiassa. Suomessa on tosin maailman hyväuskoisimmat ihmiset.
Pitää paikkansa, minulla on talo Udon Thanissa Thaimaassa Laosin rajalla, siellä ei valkoihoisen eurooppalaisen todellakaan ole turvallista liikkua ilta-aikaan. Huutelun kestää, mutta henkikin voi pahimmassa tapauksessa lähteä.
Olin Kiinan Shanghaissa töissä puoli vuotta, ja minun päälle syljettiin kadulla ja huudeltiin ugly moby dickiksi ja valkoiseksi valaaksi. Olen hoikka 35-vuotias vaaleahiuksinen nainen, ja insinöörinä tein hommia.
Miten täällä voi olla kiinakommunismi totali totalitarismi voimissaan? saako ne jotain korruptio rahaa Kiinalta?
Vierailija kirjoitti:
Suomessakin pitäisi.
Narsismi on Suomessa iso ongelma heti käytöstapojen jälkeen.
Pitäisi öyhöttäjienkin malttaa muistaa että Kiina on Putinin erittäin erittäin tärkeä liittolainen.
Älkää suostuko puhumaan näistä woke lillukanvarsista. Ei mennä Ylen halpaan!
Puhutaan oikeista asioista. Tämä on kansan aliarviointia ja tyhmentämistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Finnair on niin paskasti hoidettu yhtiö, että käyttävät kaikki mahdolliset tekosyyt viedäkseen huomion pois juurisyistä.
Kuten ikäloput kokopaksut lentoemännät, tympeä irvistys naama
---
Venäläinen bongattu!
Suomalainen ei ikinä käyttäisi sanaa kokopaksu.
Ei päivää ilman PersujenPerseilyjä.
---
Älä tuo saastaista politiikkaa minun silmieni eteen. Minä en äänestä ketään enkä kannata mitään puoluetta. Maailmassa on ihmisiä joita ei vähääkään kiinnosta poliittinen öyhötys. Se on todella vastenmielistä.