Kuinka rahoitit autokoulusi?
Pieni gallup. Moniko sai 18v lahjaksi ajokortin?
Kommentit (30)
Ajoin opetusluvalla 1981, maksoi 350 markkaa. Itse maksoin.
Vanhempani maksoivat sen. Itse maksoin yksin omalle lapselleni ajokortin. Mies maksoi omille lapsilleen ja hänen vanhempansa aikoinaan maksoivat hänelle.
Vanhemmat maksoi. Ajoin kuorma-autokortin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1992 isäni maksoi.
kiitos rehellisestä vastauksesta👍
Oliko tässä jotain noloa, että olisi pitänyt valehdella vai miksi kiitos rehellisestä vastauksesta?
On olemassa tämä köyhä junthiporukka, joka sekä kadehtii, että halveksii heitä, joita vanhemmat ovat auttaneet taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani maksoivat sen. Itse maksoin yksin omalle lapselleni ajokortin. Mies maksoi omille lapsilleen ja hänen vanhempansa aikoinaan maksoivat hänelle.
Näin se just varmaan menee, jonkinlaisena jatkumona. Kun vanhemmat ovat auttaneet rahallisesti ja maksaneet asioita niin tuntuu itsestään selvältä maksaa tällaisia omillekin lapsille. Hyvä kiertää.
Maksoin itse, veljelle maksoi isä. Mitään muuta syytä ei ollut kuin että itse säästin kaikki lahjarahat ja viikkorahat, veli tuhlasi ne, joten hänelle maksettiin ja minulle ei. Onneksi en paljoa ollut enää täysi ikäisenä vanhempien kanssa tekemisissä, niin en tiedä mitä kaikkea muuta epäreiluutta tekivät.
Isä ja äiti lupas ajokortit mulle ja siskolleni jos ei aleta polttaa tupakkaa. Ei alettu, mutta omalla työnteolla loppujen lopuksi rahotettiin, oltiin parissa kymmenissä, isän kanssa käytii harjottelemassa pariin otteeseen. Tästä on jo 30 vuotta.
Olen harjotellut omien lapsieni kanssa ja maksanut tunteja heille. Ovat myös saaneet laittaa omasta lompakostaan rahaa korttiin.
Vanhempani maksoivat minun autokouluni ja aion maksaa oman jälkikasvuni autokoulut, jos ja kun se tulee ajankohtaiseksi.
Isä maksoi puolet ja itse tienasin rahaa ja maksoin puolet.