2025.Mitä jää mieleen?
Pian on vuosi 2025 historiaa.Mitä sinulle jää vuodesta mieleen?
Kommentit (121)
B. B., Olga, Pate, Pave, Tapani Kansa
Vierailija kirjoitti:
Vinosilmäpersut.
Vinosilmämissi
Toivon etten näe enää ensi kesää! Omaan elämäänsä väsynyt,! Työttömyys pitkittynyt, rahahuolet, pahat terveysongelmat! m29
Mutta jos nyt pakko mainita, P@ska hallitus, p@skat leikkaukset!
Vierailija kirjoitti:
Toivon etten näe enää ensi kesää! Omaan elämäänsä väsynyt,! Työttömyys pitkittynyt, rahahuolet, pahat terveysongelmat! m29
Toivottovasti pääset avun piiriin! Yhteyttä terveydenhuoltoon pikemmiten!
Eihän tää vuosi oo viel edes loppunut.
Aika lyhyt talvi ja pikä kuuma kesä jonka olin töissä. Sitten parin viikon autolomareissu ja loppukesästäkin hyvät säät. Talvi ei meinaa tulla millään mut eipä sekään haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika lyhyt talvi ja pikä kuuma kesä jonka olin töissä. Sitten parin viikon autolomareissu ja loppukesästäkin hyvät säät. Talvi ei meinaa tulla millään mut eipä sekään haittaa.
Lisään vielä että tämä oli viimeinen työssäolovuosi, ei tarvi enää edes kesätöitäkään tehdä jos ei huvita. Jos jatkaisin työssäoloa vielä puolitoista vuotta niin muutaman kympin saisin eläkettä enemmän kuussa. Mukava olo kun ollaan jo kalkkiviivoilla elämän maratooinilla. Voi nauttia vapaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Persut paljastuivat rasisteiksi.
Olen joskus jopa äänestänyt niitä. Onhan se tiedetty aika kauan että rasisteja ne on enimmäkseen. Jotkuthan ovat niin ilmoittaneet ihan julkisesti. Ok, kuitenkin täysin lapsellisia ääliöitä eräät pyssysankarit ja irvistelijät. Lisäksi ei noilla sankareilla ole edes munaa kantaa vastuutaan törttöilyistään. No ei kai ne vaan ymmärrä. Ei todellakaan mikään sivistyspuolue.
Muutto ja perheen kasvaminen kahdella kissalla.
Vierailija kirjoitti:
Itäraja vihdoinkin kiinni, jaffan toimeenpantu karkoitus, kansalaisuuden saamisen tiukennus, kehitysapurahojen pienennys, ulkomaalaisten opiskelijoiden perheenyhdistämis toimenpiteet ja turhien yhdistysten apurahojen karsinta, sekä polttoaineiden ja sähkön halpuus.
Kerroppas mikä on turha yhdistys?
Ja miksi
Vierailija kirjoitti:
Ehkä maisemanvaihto? Jokin harrastus missä voi nähdä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
Vanhempien siirtyminen tuonpuoleiseen.
Sama täällä.
Joitakin Tinder naisia paneskelin. Paljaalla tietenkin.
Alle 20-vuotiaiden jääkiekkojoukkueen MM-hopea vuoden alussa, Back to the beginning -tapahtuma Birminghamissa ja heti sen jälkeen Ozzyn kuolema, nyt tietysti tämä Pate Mustajärven kuolema, Suvi Minkkisen hyvät suoritukset ampumahiihdossa, moukarinaisten tasaiset suoritukset, uudet langattomat kuulokkeet ja hyvin onnistunut 3,9 kilon joulukinkku. Varmaan kolme asiaa unohtui saman tien. :)
10 vuoden valmistautumisen jälkeen aloitin vihdoin oman yrityksen josta olen unelmoinut kaikki nämä vuodet mutta eipä siitä mitään näytä tulevan kiitos generatiiviselle tekoälylle joka tuhosi alani sopivasti juuri tämän ja viime vuoden aikana. Oon todennäköisesti loppuikäni sitten työttömänä, ei ole mitään muuta keinoa työllistyä yhtään mihinkään. Epätoivolla siis seuraavaan vuoteen.
BB kuollut.