Jos sun kahvi menee kylmäksi niin juotko sen silti
Kommentit (28)
Mä juon lähes aina kahvini kylmänä.
Juon sen verran kuin kahvia tekee mieli, useimmiten puoli mukillista. Siinä menee tunti. You do the math.
Voi ne kahvinjämät käyttää myös ruoanlaitossa. Esim. jauhelihakastikkeesta tulee erittäin hyvää kahviliemellä ja käytetään sitä myös moneen lihan marinadiin.
En aio heittää viemäriin hyvää kahvia, oli kylmää tai ei.
Juon vain kylmää kahvia, lattea suoraan jääkaapista.
Oon juonut päivän tai seuraavaan päivään seisseen kahvin. Vähän lämmintä vettä keittää lisää sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon juonut päivän tai seuraavaan päivään seisseen kahvin. Vähän lämmintä vettä keittää lisää sekaan.
Kyllä tuollaisen kahvin juo kylmänäkin, pari päivää pysyy hyvänä keittimen kannun pohjallakin. Ei ole edes painunutta, jos on älynnyt katkaista keittimen virran heti kahvin tippumisen jälkeen.
Kylmä kahvi kaunistaa paitsi vatsa ei kestä mitä naama vaatii!
Ei jäähdy koska juon vain kupillisen aamulla, en viitsi jäähdyttää!
Kylmä kahvi mikron kautta.
Kaikki keitetty kahvi juodaan, koska muu olisi täysin tyhmää.
En juo kylmänä, viemäriin menee, keitän mieluummin uutta kahvia.
Heitän pois. Haalea tai kylmä kahvi on pahaa. Pitää olla sopivan kuuma.
En heittäisi pois jos kylmenisi vaan lisäisi jäitä ja tekisin frappea tai vastaavaa. Harvemmin kylmenee kun kuumennan maidonkin.
Miksi ihmeessä kahvini kylmenisi??
Kun se on valmista, juon sen enkä jätä jonnekin jäähtymään.
Keitän vain täsmämäärän, ei jää juomatta.
On melkoisen pihiä säästäväisyyttä jos kylmäksi mennyt kahvi juodaan siksi ettei se mene hukkaan!
Eihän se raha takaisin lompakkoon tule, juot sen kahvin tai laitat sen viemäriin!
Voi jösses joidenkin ajatusmaailmaa.
Juon aamuisin yhtä kupposta pari tuntia niin kyllä se lopulta on ihan kylmää, mutta ei haittaa. Kylmä kahvi kaunistaa!
Sinkkuna keitän aina termarin täyteen. Seuraavana päivänä kahvi on jo haaleeta tai kylmää, jos sitä on jäänyt. Joskus lämmintän sen lopun mikrossa, joskus juon kylmänä.
No en