Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko parempaa väkeä kuin muut palstalaiset?

Vierailija
15.12.2025 |

Perustele.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmasta en tiedä, mutta ainakin elän normaalimpaa elämää. Ei taloudellisia tai terveysongelmia, ihmissuhteetkin kunnossa.

Vierailija
2/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin kaikki muut? En taatusti. Kuin jotkut muut? Varmaan ainakin joillakin mittareilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmasta en tiedä, mutta ainakin elän normaalimpaa elämää. Ei taloudellisia tai terveysongelmia, ihmissuhteetkin kunnossa.

No mistä tiedät muiden tilanteesta? Ap

Vierailija
4/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan huonompaa. En yksinkertaisesti ansaitse teitä. Älyllinen kapasiteettini ja paheksuttavat elintapani eivät riitä edes pierujen haisteluun.

Vierailija
5/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Käyn päivittäin suihkussa ja pesen takapuoleni saippualla enkä hönkäile hammasmädän löyhkää muiden naamalle. Pesen myös käteni huolellisesti eli hieron saippuaa käsiini vähintään 10 sek (tätä en ole koskaan nähnyt muiden tekevän yleisissä vessoissa).

Vierailija
6/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkaat voivat olla parempia, ei köyhäkään ole wt, jos on siisti ja hyvätapainen.

Vierailija
7/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Jokaisessa ihmisessä elää hyvyys, lukuunottamatta psykopaatit. Olemme kaikki pohjimmiltamme samanlaisia, koko ihmiskunta. 

Vierailija
8/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI on miesten aatelia 

Vierailija
9/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta ja DI-mies jonka kanssa ollut naimisissa 20 vuotta. Olen naisten kermaa

Vierailija
10/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen oikeasti, että suurin osa vauvapalstalle kirjoittelevista on keskiluokkaisia asiantuntijatöissä olevia keski-ikäisiä. 

Niin olen minäkin.

Duunariammateissa olevat eli esim. raksaäijät, hoitajat, tehdastyöläiset, siistijät, huoltoyhtiöihmiset, kuljettajat jne eivät voi tai ehdi roikkumaan keskustelupalstalla. Koneen ääressä töitä tekevät sen sijaan eksyvät tänne hyvin helposti töiden lomassa. 

Vierailija
11/11 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla paremmusvertailu on rajoittunut lähinnä kuviteltuun varallisuuteen tai kuviteltuun asemaan, jolle vain mielikuvitus näyttää olevan rajana. Muuhun vertailuun ei ole keskustelutaitoja eikä kapasiteettia muutenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi