Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäero parisuhteessa

Vierailija
14.12.2025 |

Yleensä näkee suhteita jossa mies on vanhempi ja nainen nuorempi..

Itse oon 27v mies ja vähän ihastunut 52-vuotiaaseen naiseen..voisko tää suhde onnistua? Kellään kokemuksia? Mitä mieltä naiset on?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen kulisseissa 10 vuotta ylitttävää ikäeroa pidetään epäilyttävänä. Ja noinhan sen kuuluukin mennä.

vanha vanhalle, nuori nuorelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän lihavan ja suonikohjuisen vanhan kurpan polttavat pierut kurahtelivat suuhuni kovalla paineella ja pitkäkestoisesti. Samalla ripuli roiskui suuhuni. Suuni on aivan tulessa ja täynnä ripulia vaikka nielin sitä minkä ehdin. Ihana kokemus silti! Tahdon lisää! 

Ap

No voii, etkö muuta keksinyt?

Alustuskirjoituksen aiheeseen Sinulla ei tietenkään ole mitään annettavaa, mutta kun et osaa edes häiriköidä lahjakkaammin niin...

Pulauta tekarisi vesilasiin ja pälätä ääneen samalla kun livot kieltäsi kuten Pastori Silli: "Pälälälä-lälälälä-lälälälä-lälälälä..."

Se sopii Sinulle paremmin kuin internet-keskustelu.

Eki-Herra yli 50 v (ei-Ap)

Vierailija
4/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistumista on monenlaista. Jos se on hyvä sinulle, niin mikäs siinä.

Vierailija
5/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on itseäni 12 vuotta vanhempi mies, mutta silloin tällöin elämän varrella oon ollut vähän ihastunut vielä vanhempiinkin. Oon kuitenkin tulkinnut nuo sellaiseksi lapselliseksi pikkutyttöihastumiseksi, jossa psyyke hakee pikemminkin isähahmoa kuin kumppania. Onhan tuollaista twistiä varmaan mukana mun parisuhteessakin, mutta silti olemme myös tasavertaiset kumppanit. Niin että ehkä oman kokemuksen perusteella suosittelisin kohtelemaan hyväksyvästi sisäistä ihastunutta pikkupoikaasi, mutta kumppanimielessä kuitenkin tähtäämään edes vähän nuorempiin naisiin. Mutta siis en välttämättä ole oikeassa tietenkään ja ei kai siinä välttämättä mitään tuhoisaa tapahdu vaikka kokeilisitkin lämmitellä ihastustasi. 

Vierailija
6/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä meillä on ollut 

Ap

Vierailija
7/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 63v, mieheni on 45v

Vierailija
8/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti pillua saisit, mutta muuta ei vanhan kurpan kanssa kannata tavoitella

Vierailija
9/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt 38-vuotias ja aviomieheni on 56-vuotias. Koen, että avioliittomme haasteet liittyvät muihin asioihin kuin 18 vuoden ikäeroon. 

Vierailija
10/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä suhteelta haluat. Lapsikysymys on se suurin. Aikuinen nainen tuskin on niin pöljä ettei ottaisi huomioon sitä että mahdollisti haluat lapsia myöhemmin, jolloin suhde kaatuu. Eli mahdollisesti ei ole kiinnostunut mistään vakavasta, kun tietää että sulle voi tulla vauvvvakuume. Jos olisit 35v ja steriloitu jo ennen tutustumista,  voisi asia olla eri. 

Vierailija
11/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kaksi kertaa suhde 23 vuotta nuorempaan mieheen. Onnistuminen riippuu paljon muista asioista kuin ikäerosta. Samankaltaisia kiinnostuksen kohteita on hyvä olla ja sitä kuuluisaa kemiaa pitää olla, hyvää seksiä. N. 69v.

Vierailija
12/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vanha kurppa sanoi minulle näin: Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin sinulta rakas nuorimies, että voisitko tästä huolimatta ryhtyä parisuhteeseen kanssani?

Ap

Vierailija
13/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä vanha kurppa sanoi minulle näin: Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi. Kysynkin sinulta rakas nuorimies, että voisitko tästä huolimatta ryhtyä parisuhteeseen kanssani?

Ap

Vanha haisevä äm mä. Hyi hel vetti.

Ei ikinä.

Vierailija
14/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalle tarvitaan takaisin Korvaa aloitusten 1 sana pierulla. Nyt pieru haisee joka ketjussa.

Vierailija
15/15 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaseläkkeellä kroonisten jatkuvien ilmavaivojen takia. Pyllystäni kuuluu 24/7 kovaa rutinaa ja suhahduksia. Samalla ympäristöön laajalle alueelle leviää todella pahan hajuinen kaasupilvi.Kysynkin teiltä rakkaat kanssaeläjät, että voisitteko tästä huolimatta leikkiä kakkaleikkejä kanssani? Oon siis keski-ikäinen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi