Missä menee fwb:n ja seurustelukumppanin raja?
Voiko fwb:n kanssa viettää juhlapyhät, hengata isommissa porukoissa, esitellä vanhemmille (ei nyt tosin kuitenkaan fwb:nä mutta vaikka kaverina)? Koen että oman tilan ja yksityisyyden tarpeeni on liian iso parisuhteeseen mutta kevyempi vaihtoehto siitä voisi toimia. Pelkkää seksisuhdettakaan en halua, vaan hyvän tyypin, ystävän, jonka kanssa voisi olla myös muuta läheisyyttä. Missä menee raja fwb:n ja seurustelukumppanin välillä?
Kommentit (6)
Voihan sitä tehdä vaikka mitä. Jos kuitenkin tuollaista olisi, niin haluaisin tietää ettei vakavampaa ole tiedoss, jotta voisin löytää kunnon parisuhteen muualta. En lähtisi mukaan kovin epämääräiseen suhteeseen vaikka vapautta arvostan itsekin. Vapaa voi olla suhteessa tai ilman. Ja mieluummin ilman jos noin.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kans miten haluat esitellä. Tässä mun kaveri vai tässä mun vakipano. Vai tässä mun seurustelu kumppani. Fwb sallii myös muut suhteet.
Olisin mieluummin sellaisessa fwb-suhteessa, jossa ei harrastettaisi seksiä muiden kanssa mutta heti jos toinen löytäisi omalta tuntuvan tyypin niin pitäisi osata päästää irti. Eli eksklusiivisia niin kauan kunnes jommankumman suhdetilanne kaipaisi päivitystä.
-ap
Meillä on tuollainen suhde että lomat ja pyhät yhdessä ja lähipiireille on esitelty. Suhteen virallinen nimitys on vaihdellut mutta vastikäisen off-vaiheen jälkeen ei olla sanottu sitä seurusteluksi ainakaan vielä. Ai niin on pari muutakin juttua joiden kansa olettaa yleensä kuuluvan vain sitoutuneeseen parisuhteeseen mutta en viitsi nimetä niitä tunnistamisen pelossa. Toinen on yksi kallis asia mikä omistetaan yhdessä ja toinen sellainen hm hanke jota toteutetaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kans miten haluat esitellä. Tässä mun kaveri vai tässä mun vakipano. Vai tässä mun seurustelu kumppani. Fwb sallii myös muut suhteet.
Olisin mieluummin sellaisessa fwb-suhteessa, jossa ei harrastettaisi seksiä muiden kanssa mutta heti jos toinen löytäisi omalta tuntuvan tyypin niin pitäisi osata päästää irti. Eli eksklusiivisia niin kauan kunnes jommankumman suhdetilanne kaipaisi päivitystä.
-ap
Sitten kannattaa niin kertoa toiselle. Joko hänelle käy myös tai sitten lähtee omille teilleen. Rehellinen kannattaa olla, ei sitten satu kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Toihan on ihan tavallinen seurustelusuhde. Nekin loppuu, jos toinen löytää jonkun muun.
Lakkaa pelleilemästä.