Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko miehesi juo viikonloppuna?

Vierailija
13.12.2025 |

Onko tapana joka pe ja la juoda ja kuinka paljon?

Minua alkanut ottaa päähän tuo joka viikkoinen lipittely.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan että mikä on normaalia alkoholinkäyttöä. Itseäni häiritsee että se on ukon mielestä normaalia että aina pitää olla ne bisset ja viinit eikä vkl tehdä mitään muuta. Sitten nukkuu puolille päivin ja koskaan ei ole aikaa esim tehdä mitään remppahommaa kotona tai tehdä jotain kivaa yhdessä.

-ap-

Riippuu ihan siitä mikä kenellekin on normaalia. Toisille se on pari saunakaljaa joskus ja juhannuksena. Osa juo sen pullon viiniä joka vkloppu. Ei ole yhtä oikeaa vastausta. Jos vaikeuttaa muuta elämää (kuten teillä), niin silloin se on liikaa. Keskustelkaa elämän arvoista ja kiinnostuksen kohteista. Ei se täällä selviä. 

Vierailija
22/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ei mitään. Ehkä jouluvapailla juo pari pulloa konjakkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jokainen tosimies juo, neidit ovat erikseen

Alko laskee testosteronia,juopoilla miehillä on miestissit ja narukädet.

Vierailija
24/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 litraa viiniä, pullon vodkaa ja 24 olutta joi nyt viikonloppuna

Vierailija
25/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa miesten juoda silloin kun niitä janottaa ei siitä tarvii neuvotella. Jokaisella on vapaus tehdä mitä haluaa!

Vierailija
26/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. toisinaan ottaa toisinaan ei. En ole hänen juomanlaskijansa.

Vierailija
27/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ny puliukkoa kattelis.

Tosi mies ei käytä alkoholia.

Vierailija
28/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tosimies juo? Mitä jos sun täytyisi tehdä jtn tärkeää ja oot päissäsi? Itse vähensin sen kyvyttömyyden takia mikä seuraa juomista. Heräsin yksi yö oikein miettimään ja raivostuin itselleni ja vähensin 

m42

Vierailija
29/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihto oluen 0% .. ihan yhtä hyvää

Vierailija
30/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on ruokavieraita saattaa juoda 1 lasllisen viiniä tai olutta.

Viikko sitten olimme ystävien luona saunomassa ja syömässä ja joi lasillisen olutta saunassa, 2 lasillista viiniä ruuan kanssa ja 2 mietoa gt:tä 8h aikana.

Lasketko paljonko miehesi juo kun olette kylässä vai laittaako hän itse noi ylös? "Lasillisen olutta"

Vierailija
31/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mies juo, viikonloppuna menee yleensä noin 6 olutta. Perjantaina 2, lauantaina 2 ja sunnuntaina 2. Yleensä ensimmäinen olut ruokajuomana iltapäivän aterialla, ja toinen sitten sen jälkeen tissuttelujuomana. Ei tuo ole minua mitenkään haitannut. Itse juon noin puolet tuosta määrästä. 

Vierailija
32/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 8 vuoteen juonut mitään. Ja hyvä kiin. Ex-mies aloitti perjantaina heti töiden jälkeen ja joi yleensä lavan olutta viikonlopussa. Lapsiperhe olimme. Itse saatan juoda pari lasia viiniä, lasten kanssa ollessa en juo.

Vierailija
33/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon tosimies juo? Mitä jos sun täytyisi tehdä jtn tärkeää ja oot päissäsi? Itse vähensin sen kyvyttömyyden takia mikä seuraa juomista. Heräsin yksi yö oikein miettimään ja raivostuin itselleni ja vähensin 

m42

Tuo puliukkomies juo niin kauan, että sammahtaa. Aamulla hän oksentaa. Me totisemmat miehet juomme vain kohtuudella ja voimme olla myös juomatta esim. 6kk putkeen. m40

Vierailija
34/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan että mikä on normaalia alkoholinkäyttöä. Itseäni häiritsee että se on ukon mielestä normaalia että aina pitää olla ne bisset ja viinit eikä vkl tehdä mitään muuta. Sitten nukkuu puolille päivin ja koskaan ei ole aikaa esim tehdä mitään remppahommaa kotona tai tehdä jotain kivaa yhdessä.

-ap-

Ei ole normaalia. Kuulostaa jo alkoholisoituneelta. Jos et halua elää loppuelämääsi noin, niin jätä mokoma ja etsi parempi mies.

En tiedä paljonko ex juo nykyään. Kyllästyin ja heitin ulos elämästä. Ex oli henkisesti ja fyysisesti myös väkivaltainen. Laiska, eikä kestänyt minkäänlaista kritiikkiä. Onneksi pääsin hengissä eroon. Uhkaili itsemurhalla jos suhde loppuu. Kävin ostamassa hälle köydenpätkän. 

Vierailija
35/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli pikkujoulut eilen ja juotiin alkoholia. Ei mieheni juo usein viikonloppuna ollenkaan koska käy kalassa aika paljon ja ei halua sitten olla krapulassa. Mieheni onkii siikaa meren rannalla yleensä aamuisin ja olen mukana. Nyt kun meri ei ole jäässä edes täällä länsi suomessa niin käydään kalassa usein.

Vierailija
36/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä jotain 6 olutta. Joskus viikollakin juo yhden tai kaksi.

Vierailija
37/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon!!! Mut on muuten ihqu

Vierailija
38/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari saunakaljaa ja punaviiniä lasi pari ruuan kanssa. Yleensä su- to ei yhtään,poikeuksia jos menoa niin sitten drinksu,olut tai ruuan kanssa viiniä. Ei ole aiheutunut ongelmia,viikonloppuna nukutaan molemmat pitkään levon vuoksi raskaan työviikon päätteeksi. Valitsin miehen jonka kanssa elämänrytmi on samankaltainen,ei tule kismaa. Niitä remonttijuttuja voi tehdä vaikka lomalla,ei niitä niin usein ole ja muut yhteiset menot sovitetaan iltapäivään ja iltaan.

Vierailija
39/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap-

Miehesi vaikuttaa kyllästyneeltä elämään ja alkoholi on pako arjesta. Ap varmaan tietää itse miksi näin on.

Vierailija
40/61 |
14.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka viikonloppu. Sitten kuorsaa ja valittaa seuraavan päivän. Muutenkin vain makaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi