Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missin r@sistinen käytös ei ole yksittäistapaus - Aasialaisiin naisiin kohdistuu päivittäin vihaa Suomalaisten naisten toimesta

Vierailija
13.12.2025 |

Näen sen joka päivä. Vaimoni on Filippiineiltä. Saa jatkuvasti suomalaisilta naisilta tuimia katseita, töykeää kohtelua jne. Aluksi en huomannut, mutta kun hän mainitsi asiasta ja aloin itse kiinnittää huomiota, näen sen joka puolella. Ruokakaupassa, ravintolassa, tanssitunnilla. Olen miettinyt mistä tämä kaikki kumpuaa? Onko syynä se, että aasialaiset naiset ovat luonnostaan hoikkia läpi elämänsä? Tai että näyttävät aina itseään 5-10v nuoremmalta? Kauniit ja paksut tummat hiukset? Noh, mikä onkaan, on naisilla tässä maassa paljon opittavaa suvaitsevaisuudesta.

M35

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsovat varmaan, että olet tyttäresi kanssa liikkeellä. Noi kun ovat yleensä sellaisia 150cm pikkumyitä ilman muotoja. 😁

Vierailija
2/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi ja viha ovat eri asioita. Enkä kyllä ymmärrä miksi joku olisi sinun vaimollesi vihainen vaan lähinnä pitäisi olla ystävällinen ja ehkä sääliä. Toisaalta - eihän sulla taida edes olla vaimoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää! Mielikuvitusvaimoon kohdistuu vain mielikuvitusvihaa.

Vierailija
4/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mun duunikaveri on Etelä-Koreasta ja toinen Kiinasta, pelikehitystä tehdään. Tosi mukavia ja vietetään aikaa yhdessä töiden ulkopuolellakin. En ole huomannut mitään erityistä kun yhdessä liikutaan. 

Vierailija
5/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan olisi vihainen vaimollesi? Täysin teidän päänsisäistä kuvittelua.

Vierailija
6/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa nyt tuijotetaan jos hiukan poikkeat massasta, esim. puhut kovaan ääneen tai naurat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi