Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä lapsia, jotka haluavat olla kotona aina pikkuhoususillaan?

Vierailija
10.10.2011 |

Meillä on aika lämmin, vaikka ei ole lämpöjä päällä, toinen syy on että lapsi on kuivaihoinen.

Vain hetken aikaa päivästä antaa vaatteiden olla päällä.

Vanhempikin lapsi oli samanlainen kouluikään asti.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessämme on normaalia, että keskenämme ollessamme kulkee mieheni kotona boksereissa ja minä esim. t-paidassa ja alushousuissa. Esikoinen on lähes aina kotona pelkissä alushousuissa. Kuopus lienee ainoa "normaali", jolla on usein kotonakin ollessa paita ja housut päällä, Esikoiselle (9v) olen yrittänyt opettaa, että pitäisi vaatteen päällään silloin kun on kavereita kylässä. Muttei tahdo oikein tätä oppia :). Me vanhemmat kyllä pidetään paidat ja housut yllämme, kun paikalla on muita kuin oman perheen jäseniä.

Atooppisen ja tosi kuivan ihon hoitaminen sellaiseksi, että vaatteiden päällä pitäminen olisi aina mukavaa, on tosi vaikeaa.

[quote author="Vierailija" time="29.09.2013 klo 20:56"]

Omituisia tapoja. Opettakaa lapsillenne, että kotonakin käytetään normaaleja vaatteita. Kuivan ihon voi hoitaa niin, että ei kutisi ja vaatteetkin voi valita niin, että ovat mukavat päällä.

[/quote]

Vierailija
22/31 |
29.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep täällä myös! 33v mies olisi kai mieluiten nakuna - minä vaadin kalsarit jalkaan, en tykkää ajatuksesta, että esim. sohvalla istutaan nakuna. 4v poika on atoopikko+kuumakalle ja olisi myös mieluiten nakuna, mutta samoin siis kalsareilla mennään. Poika ei itse näe tarvetta vaatteille. 4v synttäripäivänä oli kalsareilla vartti ennen vieraiden tuloa, ja kun kehoitin pukemaan niin kysyi miksi. Juhlavaatteista en jaksanut tapella, mutta t-paidan ja shortsit sentään sain pojalle päälle ovikellon jo soidessa. 2v tyttö kulkee vaipassa + t-paidassa ja itse usein myös pikkarit + t-paita yhdistelmällä. Meillä näkyy ikkunoista vähän turhan moneen suuntaan - muuten kulkisin itsekin ilman sitä t-paitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten ovat olleet lähes kouluikään asti ilman kalsareitaankin, mutta kun vieraita kävi, yritin vähän vaatettaa..

Vierailija
24/31 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
25/31 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. äitini mukaan minäkin viihdyin mieluiten pikkareissa kotona kun olin lapsi.

Vierailija
26/31 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

??

Vierailija
27/31 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin lapsena aina alasti sisarusten kanssa. Ehkä vaatteet tuntui rajoittavilta, kuten nykyäänkin. 

Vierailija
28/31 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, itse halusin aina olla vähillä vaatteilla ja suutahdin, kun jossain vaiheessa asia "kiellettiin". Antaa lasten olla lapsia! 

Vierailija
29/31 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, itse halusin aina olla vähillä vaatteilla ja suutahdin, kun jossain vaiheessa asia "kiellettiin". Antaa lasten olla lapsia! 

Hyvän maun rajoissa tietty.  Onpa pedarimainen keskustelu

Vierailija
30/31 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Tytär juoksentelee pikkareissa ja t-paidassa jos ei ole prinsessamekko päällä. Aina saa etsiä missä sukat.

Vierailija
31/31 |
15.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tuntemistani lapsista, päiväkoti- tai alakouluikäisistä, kekkuloi kotona mieluiten pikkareissa tai boksereissa. T-paita saattaa olla mutta päällyhousut harvemmin. Itse viihdyn kotona kalsareissa ja pitkähihaisessa puuvillapaidassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän