Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustaisitko 17 tuntia putkeen lentokoneen turistiluokassa?

Vierailija
13.12.2025 |

"17 Hours in BASIC ECONOMY: Qatar Airways Airbus A350-1000 from Auckland to Doha!"

"https://www.youtube.com/watch?v=uAalzpXCzTU"

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä en matkusta lentämällä yhtään mihinkään. Tällä pallolla pääsee pintaa- ja maata pitkin edullisesti sekä kyseinen matkustustapa on jokaiselle mahdollinen on sitten perheetön/perheellinen, rikas/köyhä jne. Terkut Azoreilta.

Vierailija
22/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, sillä en matkusta lentämällä yhtään mihinkään. Tällä pallolla pääsee pintaa- ja maata pitkin edullisesti sekä kyseinen matkustustapa on jokaiselle mahdollinen on sitten perheetön/perheellinen, rikas/köyhä jne. Terkut Azoreilta.

Mikä oli sun reitti? Loppumatka laivalla ainakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. bisnesluokassa mennään. Antaa heittareiden heittaa

Vierailija
24/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Azoreita tarkoitat niin Länsi-Euroopasta lähtee laivoja Atlantin yli aika usein kun kausi on päällä, Manner-Portugalista pääsee myös purjehtijoiden kyydissä sinne. Suomesta taas pääsee busseilla ja junilla ihan mihin päin Eurooppaa tahansa.

Vierailija
25/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Azoreita tarkoitat niin Länsi-Euroopasta lähtee laivoja Atlantin yli aika usein kun kausi on päällä, Manner-Portugalista pääsee myös purjehtijoiden kyydissä sinne. Suomesta taas pääsee busseilla ja junilla ihan mihin päin Eurooppaa tahansa.

Niin, olin vaan utelias tietämään mikä oli tarkka reitti Azoreille, mutta unohda.

Vierailija
26/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin putkeen pitäisi matkustaa?

Vierailija
27/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari tenoxia naamariin ja homma selvä.

ei mitään uutta tossa hommassa.

Vierailija
28/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En matkustais missään luokassa 17 tuntia. 

Vierailija
29/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. bisnesluokassa mennään. Antaa heittareiden heittaa

Mutta mitä on heittareisien välissä?

Vierailija
30/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Qatar Airways sentään on yksi maailman parhaista lentoyhtiöistä.

Vierailija
31/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu lensi paljon pitkiä lentoja työn takia säännöllisesti --> otti jonkun tabletin minkä voimin käytännössä nukkui koko liki lennon ajan. (Itse mietin ku  kertoi tuon, että vähän riski jos tulee jotain vikaa ja pakkolasku, toisaalta tuon todennäköisyys on tietenkin todella pieni...)

Vierailija
32/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydneystä pariisiin oli 14 tunnin lento. Oli aika pitkä. Muutenkin jos hesasta lentää vaikka thaimaahan niin 11-12 tuntia.

Vierailija
33/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olin vaan utelias tietämään mikä oli tarkka reitti Azoreille, mutta unohda.

En muista ihan tarkkaa reittiä, sillä lähdin tälle reissulle kolmisen vuotta sitten. Olen myös maailman paskin tallentamaan kuvia tai videoita, sillä haluan nähdä kaiken omin silmin livenä enkä linssin kautta. Pääpiirteittäin: Viro, Latvia, Liettua, Puola, Tsekki, Itävalta, Kroatia, Slovenia, Italia, Sveitsi, Ranska, Espanja, Portugali, Brasilia, Argentiina ja nyt olen Azoreilla muutaman viikon ennen kuin palaan mantereelle.

Vierailija
34/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja olen matkustanutkin

Vierailija
35/35 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut välin Larnaka-Dubai-Sydney Emirates-yhtiön laajarunkoisella airbus-koneella. Ei tehnyt tiukkaa edes economy-luokassa. Ravintolatasoiset ateriat ja maksuton piikki auki konjakeille ym. koko lennon.  Isossa koneessa kehotetaan kävelemään ympäriinsä pitkillä lennoilla. Larnaka-Dubai kesti n. 2h ja heti perään Dubai-Sydney hiukan alle 15h. Aikaerorasitus lennon jälkeen oli isompi kuin itse lennon/istumisen riesa.