Matkustaisitko 17 tuntia putkeen lentokoneen turistiluokassa?
"17 Hours in BASIC ECONOMY: Qatar Airways Airbus A350-1000 from Auckland to Doha!"
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
En, sillä en matkusta lentämällä yhtään mihinkään. Tällä pallolla pääsee pintaa- ja maata pitkin edullisesti sekä kyseinen matkustustapa on jokaiselle mahdollinen on sitten perheetön/perheellinen, rikas/köyhä jne. Terkut Azoreilta.
Mikä oli sun reitti? Loppumatka laivalla ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, sillä en matkusta lentämällä yhtään mihinkään. Tällä pallolla pääsee pintaa- ja maata pitkin edullisesti sekä kyseinen matkustustapa on jokaiselle mahdollinen on sitten perheetön/perheellinen, rikas/köyhä jne. Terkut Azoreilta.
Jos Azoreita tarkoitat niin Länsi-Euroopasta lähtee laivoja Atlantin yli aika usein kun kausi on päällä, Manner-Portugalista pääsee myös purjehtijoiden kyydissä sinne. Suomesta taas pääsee busseilla ja junilla ihan mihin päin Eurooppaa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Azoreita tarkoitat niin Länsi-Euroopasta lähtee laivoja Atlantin yli aika usein kun kausi on päällä, Manner-Portugalista pääsee myös purjehtijoiden kyydissä sinne. Suomesta taas pääsee busseilla ja junilla ihan mihin päin Eurooppaa tahansa.
Niin, olin vaan utelias tietämään mikä oli tarkka reitti Azoreille, mutta unohda.
pari tenoxia naamariin ja homma selvä.
ei mitään uutta tossa hommassa.
Vierailija kirjoitti:
En. bisnesluokassa mennään. Antaa heittareiden heittaa
Mutta mitä on heittareisien välissä?
Tuttu lensi paljon pitkiä lentoja työn takia säännöllisesti --> otti jonkun tabletin minkä voimin käytännössä nukkui koko liki lennon ajan. (Itse mietin ku kertoi tuon, että vähän riski jos tulee jotain vikaa ja pakkolasku, toisaalta tuon todennäköisyys on tietenkin todella pieni...)
Sydneystä pariisiin oli 14 tunnin lento. Oli aika pitkä. Muutenkin jos hesasta lentää vaikka thaimaahan niin 11-12 tuntia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, olin vaan utelias tietämään mikä oli tarkka reitti Azoreille, mutta unohda.
En muista ihan tarkkaa reittiä, sillä lähdin tälle reissulle kolmisen vuotta sitten. Olen myös maailman paskin tallentamaan kuvia tai videoita, sillä haluan nähdä kaiken omin silmin livenä enkä linssin kautta. Pääpiirteittäin: Viro, Latvia, Liettua, Puola, Tsekki, Itävalta, Kroatia, Slovenia, Italia, Sveitsi, Ranska, Espanja, Portugali, Brasilia, Argentiina ja nyt olen Azoreilla muutaman viikon ennen kuin palaan mantereelle.
Olen matkustanut välin Larnaka-Dubai-Sydney Emirates-yhtiön laajarunkoisella airbus-koneella. Ei tehnyt tiukkaa edes economy-luokassa. Ravintolatasoiset ateriat ja maksuton piikki auki konjakeille ym. koko lennon. Isossa koneessa kehotetaan kävelemään ympäriinsä pitkillä lennoilla. Larnaka-Dubai kesti n. 2h ja heti perään Dubai-Sydney hiukan alle 15h. Aikaerorasitus lennon jälkeen oli isompi kuin itse lennon/istumisen riesa.