Kuuluuko tämä asia sinun joulunaikaasi? Peukutetaan
👍🏻 = Kuuluu
👎🏻 = Ei kuulu
Aloitan: Adventtikalenteri
Kommentit (339)
Itse syön laatikoita 5 kiloa, menen ripulipa skalle ja sen jälkeen isäntä laittaa kakkoseen, siinä on sitä menoa ja meininkiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samu Sirkan joulutervehdys
Tää monesti englannin kielellä joten harmittaa kun pienemmät lapset ei ymmärrä mitään siitä
Häh? Itselle tuo oli ainakin lempijuttu jouluisin 70-luvulla. Ette vanhempina osaa lukea tekstityksiä lapsille? Ja osaahan lapset nyt lukea jo viimeistään 8-vuotiaiksi mennessä itse. Plus sen paras video, Mikki hakemassa joulukuusta Pluton kanssa nyt edes mitään tekstityksiä juurikaan tarvitse.
Lasillinen viiniä jouluaterialla, jouluna. Ei enempää eikö muuten pisaraakaan koko vuonna koska emme ole juoppoja ja samaa vaadin mieheltä jos sellaisen joskus slöydän jostain. Eli ei juoppoa vaan ihminen joka ottaa sivistyneesti lasillisen viiniä jouluaterialla, jouluisin.
Vierailu Joulupukin Pajakylässä Rovaniemellä
Lautapelit, palapelin teko, yhdessä tai yksin leikkiminen
Vierailija kirjoitti:
Molemmat kirjoitustavat ovat oikein; joulun aika sekä joulunaika :D Ihan tiedoksi kaikille tontuille ja 'tontuille' <3
Mutta joulu EI isolla J:llä! Muuta kuin virkkeen alussa.
Vierailija kirjoitti:
Sienisalaatti
Kyllä, ja lisäksi perinteisiini kuuluu, että sienisalaatti loppuu kesken. En vain usko, että sitä pitää tehdä ämpärillinen. Juuri kävin ostamassa lisää smetanaa niin että saan tehtyä uuden satsin.
Kuuluuko sinun jouluusi se, että jokin ruoka tai juoma loppuu ennen aikojaan?
Se tunne että ensi joulun voisi kyllä viettää vaikka ulkomaanmatkalla tai edes kotimaan kylpyläreissulla.
Vierailija kirjoitti:
Hehkuviini, ei glögiä
Mitä eroa niillä on? Minulla on tuollaista, minkä ostin Alkosta ja jossa lukee Glühwein. Kumpa se on?
Monopoly ja siitä seuraava perheriita
PEUKUTUSHULLU HAVAHTUI...