IL: Suuri aasialaismedia uutisoi Suomen missikohusta
Skandaalista uutisoi useampi media. Näkökulmassa missiä syytetään muun muassa Kiinan halventamisesta.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/12f78381-3410-4ae7-be4e-814a4b2d9d9e
Kommentit (341)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tietenkin tämä kohu on informaatiovaikuttamista. Ja perussuomalaiset pelaavat täysin sen vaikuttajan pussiin tajuamatta sitä itse. Sitähän tässä kritisoidaan, että eduskunnan jäsenten pitäisi ymmärtää paremmin."
Kannattaako vassutardien sitten osallistua kohun lietsomiseen ja bensan heittämiseen liekkeihin persukiimassaan. Te pelaatte myös Kiinan ja Puten pussiin fasserassenasse-rääkynällänne. Teitä ei oikeasti häiritse "rassismi", kun pääsette käyttämään tätä persuja ja Suomea vastaan pikkarit limassa.
Minä olen oikeistolainen, sinä sivistymätön imbesilli. Ja haikailen sitä aikaa jolloin sivistysoikeisto oli vielä voimissaan.
Sivistysoikeisto = toimii kuten vassut haluavat. Missä muuten ovat Claes Anderssonin kaltaiset sivistysvassut nykyään?
International Business Times uutisoi asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tietenkin tämä kohu on informaatiovaikuttamista. Ja perussuomalaiset pelaavat täysin sen vaikuttajan pussiin tajuamatta sitä itse. Sitähän tässä kritisoidaan, että eduskunnan jäsenten pitäisi ymmärtää paremmin."
Kannattaako vassutardien sitten osallistua kohun lietsomiseen ja bensan heittämiseen liekkeihin persukiimassaan. Te pelaatte myös Kiinan ja Puten pussiin fasserassenasse-rääkynällänne. Teitä ei oikeasti häiritse "rassismi", kun pääsette käyttämään tätä persuja ja Suomea vastaan pikkarit limassa.
Minä olen oikeistolainen, sinä sivistymätön imbesilli. Ja haikailen sitä aikaa jolloin sivistysoikeisto oli vielä voimissaan.
Mitä mieltä olet siitä, että vassut lietsovat persukiimassaan Kiinan vaikutusoperaatiota?
Suomalaisten resilienssi on aikalailla nolla. Woke demoralisoi koko yhteiskunnan täydellisesti. Yksikään johtaja ei kykene toimimaan päättäväisesti ja oikein kohussa. Lähes kaikilta puuttuu oma sisäinen moraalikompassi ja riittävä itseluottamus päättää mitä mieltä on. Täydellinen itseasiassa esimerkki siitä, miten wokeajattelua pystytään hyödyntämään epävakauttamisessa. Oikea reaktio olisi tietysti ollut kintaalla viittaaminen.
Olen aika varma että kymmenen vuoden päästä tämä silmienvenyttelijämissi muistetaan. Kruunun nykyistä haltijaa ei. Näin se vaan menee. Olemalla kiltti ja noudattamalla sääntöjä et saa mitään.
Ihmetyttää, miten moni suomalainen tuntuu puolustelevan tuota jonkinlaisena vitsinä ja hassuna eleenä. Ilmeisesti moni ei tiedä että kyseessä olevan etenkin tietyillä alueilla yleisesti loukkaavana ja asiattomana mielletty asia. Jos joku julkisuudesta tuttu edustustehtävässä työskentelevä ihminen julkaisisi kuvia joissa tervehtii oikea käsi pystyssä, olisiko nämä samat tyypit puolustelemassa tuotakin historiallisesti ja kulttuurillisesti kyseenalaista tervehdystä?
Vaikkei tavan suomalainen varmasti tiedä aasialaisten kokemasta rasismista mitään, mutta jos ruotsalaiset alkaisivat viljelemään kommentteja suomalaisten kallojen mittailusta, kuitattaisiinko nekin puheena hurttina huumorina? Mihin ihmeeseen on kadonnut yleiset käytöstavat ja sivistynyt käytös?
Vierailija kirjoitti:
International Business Times uutisoi asiasta.
Kun ottivat kruunun pois niin siitä tuli huuuuge uutinen ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Olen aika varma että kymmenen vuoden päästä tämä silmienvenyttelijämissi muistetaan. Kruunun nykyistä haltijaa ei. Näin se vaan menee. Olemalla kiltti ja noudattamalla sääntöjä et saa mitään.
Täytyy ensin suorittaa, joku katumusrituaali, mikä hivelee yleisön herkkää natsistista egoa.🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet siitä, että vassut lietsovat persukiimassaan Kiinan vaikutusoperaatiota?
Lopeta jo se vassuista länkytys. He eivät ole tätä mylläkkää laittaneet alulle. Tässä ovat vain ex-missi ystävineen ja persut symppaajineen asialla. Media tekee työtään eli uutisoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helv... miten tyhmä tuo Eerola.
Pyytää anteeksi ja samaan hengen vetoon kertoo halunneensa PILKATA Miss Suomi organisaatiosta, jonka sponsoroijat ovat suomalaiset yrittäjät, jonka keulakuva Miss Suomi on Suomessa ja maailmalla.
On siinä persu edustajalla tehtävä eduskunnassa: käyttää aikansa ja energiansa muiden Pilkkaamiseen ja vielä eduskunnassa, kun se ei ole sallittu Edes päiväkodissa, vaan siitä lapsi saa rangaistuksen. Nyt persut elävät kuin pellossa ja häpäiseät Eduskunta instituution.
Miss Suomi on yksi Suomen vanhimpia brändejä. Eivätkö persut tajua sitäkään?
Melkoinen brändi onkin. Vanhanaikainen karjanäyttely, jossa parikymppiset tytöt tuodaan keski-ikäisten miesten eteen uimapuvuissa kuolattavaksi.
The Irish Sun uutisoi aiheesta.
Eikö ne tajua, että sen kuvan otti juuri se kiinalainen kaveri... joka vissiin pisti sen nettiinkin. Niin että viaton on tuo missi, kaverinsa ei varmaan älynnyt, miten pienestä voi joku loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei persuilla järki päätä pakota. Missikohu oli ihan turha, mutta nämä uhriutuvat persut naaman vääntelyineen.. Hohhoijaa. 🤦🏻
Meidän päiväkodissakin jopa 3-4v lapset ovat älyllisesti kehittyneempiä ja hallitsevat käytöstavat ja tietävät. tasan tarkkaan, tuollainen kasvojen vääntely on rumaa, eikä mitään tai ketään saa PILKATA.
Onko edskunta ja sen edustajat joku apinalauma eläintarhassa. Matkivat mitä joku keksii ja lauma seuraa perässä. Sopii pari vuotiaan kehitykseen.
Mielestäni lapsellista toimintaa. Tässä voi tulkita myös siten, että myös vastareaktiossa mentiin täysin asetettuun ansaan. Vastareaktio vain heitti bensaa liekkeihin. Kiinan tavotteita tukee juovat Japanin (Taiwanin, E-Korean...) ja länsimaiden välillä, joten ei pidä antaa heill
Eniten tästä hyötyy Venäjä tämä jos mikä on hybridivaikuttamista, niin kuin tänään uutisoidaan. Ja äärioikeistolle (persut) menee tämä kuin häkä päähän. Persut ovat Venäjä myönteisin puolue ja menevät Venäjän syliin.
Persut ovat Orpon hallituskaden menneet kohusta kohuun ja yksi työväline on rasismi. Ja persujen touhu on kuin suoraan apinakaumasta, kun yksi keksii jotakin uutta, muut ovat heti perässä ja matkimassa samaa, niin kuin tätäkin naaman venytystä ja oikein julkiseen jakoon ja kuva someen, joka leviää maailman laajuisesti. Mitä ihmettä niiden päässä liikkuu?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne tajua, että sen kuvan otti juuri se kiinalainen kaveri... joka vissiin pisti sen nettiinkin. Niin että viaton on tuo missi, kaverinsa ei varmaan älynnyt, miten pienestä voi joku loukkaantua.
Mikä kiinalainen kaveri?
Tyhmä kuva, mutta tää uutisointi on jo aikalailla mennyt yli ja se on ihan meidän median syy et värkkäsivät tälläisen jumalattoman kohun tästä asiasta. Olisi pitänyt vaan riittää, että poistaa kuvan, mutta media lähti vähän revittelemään ja tässä nyt sitä ollaan. Ihan kohtuutonta nuoren missinkin näkökulmasta. Menetti jo kruununsa. Samoin tietyt poliitikot voisivat kasvaa aikuisiksi sen sijaan, että postailevat matkivia kuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni asuu ulkomailla ja laittoi mulle tänään viestin, että persuista näköjään taas puhutaan maailmalla. On se kyllä hyvä, kun saatiin tämä puolue hallitukseen kiillottamaan oikein kunnolla Suomi-kuvaa.
Höpö höpö. Kukaan ei ole ulkomailla kuullutkaan persuista saati välittäisi koko asiasta pätkän vertaa.
Jostain kumman syystä OrpoPurra-hallituksella on sellainen lempinimi kuin Kauhukabinetti tuolla Manner-Euroopassa.
Ja orpo katsoo taas läpi sormien persujen toilailuita
Nyt meidän suomalaisten kannattaa vetäistä ässä hihasta ja myötäloukkaantua.
Why America Said Finns Werent White
Tuleeko nyt jokaiselle ankkahuulelle syytteet n-sanan esittämisestä?