Apua, miten saan aloitettua uuden Hermannin???
meidän hermanni KUIVUI, oli kai liian iso kulho, ja nyt pitäis taikoa jostain uusi kun en halua sanoa lapsille että hermanni heitti veivinsä.
Hjälp!
Kommentit (9)
Ei toimi!
Kokeiltu on vaikka millä itämisajalla. Vaatii vanhan juuren, jotta saa sen oikean maun.
Itse tekemällä juurella tuhlaat vain hyviö aineksia ja saat aikaan pahan makuisen kakun.
Eli itse sitä ei saa millään tehtyä.
Tätä testattiin aikoinaan viikko tolkulla kokkikoulussa.
sitäpaitsi kenelle ne muut kolme juurta meni. Pyytäkööt lapset sieltä juuren kun he ovat kakkunsa leiponeet.
varmasti osaat laskea 1 + 1...
Eli jos ja kun se Hermanni vaatii sen vanhan juuren, niin se vaatii sen.
Tottahan toki voit tehdä sen juuren itse, ja siitä jalostaa monta, monta kakkua ja ottaa aina juuren, ja jatkaa ja jatkaa... niin lopulta saat aikaan sen lopullisen, oikeanlaisen juuren.
Joten 6 rakas, kai ymmärrtä mitä sana juuri tarkoittaa leivonnassa!?!
mihin menivät ne muut juuret siltä joka sinulle antoi. Niitähän kuuluu antaa neljälle kaverille
että juuren aineksethan saattoivat olla kuukausia vanhat ja heitin sen siksi pois. Siis sen vanhan juuren päällehän se tehdään ja jossain vaiheessa jaetaan osiin muille kavereille.
Vaikka tiedän kyllä juuren idean niin jotenkin kuvotti ajatus jostain 3kk vanhoista juuriaineksista.
niin sen juurenhan on pakko olla muutaman vuoden vanha. Ei se aivan eilen lähtenyt kiertämään.
kulhoon joita siihen lisätään eli sokeri, maito, jauho