Kela leikkasi tukiani, ja sitten kun menin sossuun niin siellä sanottiin että mun pitää hankkia lisätuloja...
Nimittäin jos hankin lisätuloja, niin Kela sitten leikkaa niiden tulojen verran multa lisää rahaa koska saan perustoimeentulotukea.
Kun kysyin sossulta että miten mä muka hankin lisätuloja, kun kela leikkaa tulojen verran, niin vastaus oli vain pään pyörittelyä ja että se ei ole hänen asiansa.
Mulla ei ole nyt ruokaa, eikä rahaa ruokaan. Istun viikonlopun yksin kotona kun ei ollu varaa mennä ystävän luokse!
Miten tämän maan asiat on ajettu tähän jamaan? Alan ihan oikeasti kohta rikolliseksi
Kommentit (26)
Vietä viikonloppu miettimällä että MIKSI KELA LEIKKASI?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa mennä ystävän luokse? Ja nyt ystäväkin istuu yksin,kun kummallakaan ei tullu mieleen et ystäväsi vois tulla sun luokse. Höh. Mä itte käyn töissä,mut en mäkään tässä tee mitään mihin ei ole varaa. Istun kotona villasukat jalassa ja odotan tilipäivää.
Ystävä on yhtä köyhä kuin minä ja asuu 30km päässä, eikä ole varaa bussilippuun kummallakaan
ap
No kuitenkin teillä puhelimet on,voitte soitella. Harmi ettei kummallakaan ole muita ystäviä,sukulaisia vaan olette kaksi ihmistä kaukana muista ja yksin. Naapureihinkaan ei kannata tutustua.
No ei kyllä kannatakaan, jos sattuu asumaan jollain slummialueella.
How is the Beast System going to implement the Golden Age of Stargate, Digital Currency, Project Genesis...all surrounded by a Big, Beautiful Golden Dome during the Day of the Lord's Wrath? It's not. The Beast and the False Prophet System and it's Kingdoms and Thrones are all about to be Overthrown and Destroyed. Wake Up! The 42 Month Rebellion 😷💉🧬is Over! The 2 Years of Rumor and Violence 🗡🔥 is Over! Peace and Safety has Already been Declared! Babylon Falls with SUDDEN DESTRUCTION!💥 JESUS IS COMING!!😱😭 MARANATHA!! 🙌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole varaa mennä ystävän luokse? Ja nyt ystäväkin istuu yksin,kun kummallakaan ei tullu mieleen et ystäväsi vois tulla sun luokse. Höh. Mä itte käyn töissä,mut en mäkään tässä tee mitään mihin ei ole varaa. Istun kotona villasukat jalassa ja odotan tilipäivää.
Ystävä on yhtä köyhä kuin minä ja asuu 30km päässä, eikä ole varaa bussilippuun kummallakaan
ap
No kuitenkin teillä puhelimet on,voitte soitella. Harmi ettei kummallakaan ole muita ystäviä,sukulaisia vaan olette kaksi ihmistä kaukana muista ja yksin. Naapureihinkaan ei kannata tutustua.
No ei kyllä kannatakaan, jos sattuu asumaan jollain slummialueella.
Jos kaikki työttömiä niin yhteistä kyllä löytyy juteltavaa.
SUKSI SUOHON KONALAN PEDO