Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyään perheenäideillä enää joulustressiä kun koko talo pitää siivota lattiasta kattoon ja verhot vaihtaa jouluisiin?

Vierailija
13.12.2025 |

Vai onko tämä jäämässä historiaan. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ainakaan. Ostan kaiken valmiina, siivoan jos jaksan. Täysikäiset lapset haluaa leipoa tortut valmistaikinasta. Tulee joulutuoksu. Koristeita laitetaan, syödään suklaata ja rentoudutaan. Joulukirkossa käydään myös. 

Vierailija
2/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aivan helvetinmoinen stressi, kun joudun tekemään duunissa kaksinverroin töitä että saan kaiken valmiiksi vuoden loppuun mennessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan omasta lapsuudesta äidin kireyden, kun oli "pakko" siivota kaappien sisäovista lähtien kaikki. Siivoan kyllä joulun alla vähän paremmin, mutten stressaa enkä varsinkaan kiukuttele lapsilleni.

Vierailija
4/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aivan helvetinmoinen stressi, kun joudun tekemään duunissa kaksinverroin töitä että saan kaiken valmiiksi vuoden loppuun mennessä.

Ja loppujen lopuksi silläkään ei ole mitään väliä, jos et saa töitäsi tehtyä. Kiire on periaatteessa keksitty juttu.

Vierailija
5/5 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan normaalisti mutta verhoja en todellakaan vaihda. Meillä joulu ei ole punainen ja joulupuuhasteluista yleensä tykkään ja koen rauhoittavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän