Meri saa puhtaat paperit asiantuntijalta, toiminnastaan kansalaisaloitteen käsittelyn tiimoilta
Siis ei ole pakko viedä asiaa eteenpäin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/c1ad8da2-111a-40d0-8bd4-5411932dc…
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Ap. Persutrolli etkö osaa lukea.
Kyllähän se lukea osaa, mutta luetun ymmärtämisen kanssa on vaikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap. Persutrolli etkö osaa lukea.
Kyllähän se lukea osaa, mutta luetun ymmärtämisen kanssa on vaikeuksia.
Niinhän niillä aina
Te ette tajua.
Meri toimii täysin asiallisesti ja kaikkia muotoseikkoja kunnioittaen.
Teitä vaan harmittaa kun ei mene teidän m i e l e n mukaan. Kasvakaa aikuisiksi ja lopettakaa tuo "mulle kaikki heti" ajattelumalli.
ap
Vierailija kirjoitti:
Te ette tajua.
Teitä vaan harmittaa kun ei mene teidän m i e l e n mukaan. Kasvakaa aikuisiksi ja lopettakaa tuo "mulle kaikki heti" ajattelumalli.
ap
Kansanedustaja heittää kansalaisaloitteet lukematta roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te ette tajua.
ap
Kansanedustaja heittää kansalaisaloitteet lukematta roskiin.
Heh heh.
"Meri toimii täysin asiallisesti ja kaikkia muotoseikkoja kunnioittaen."
Kerrotko minulle mitä virkaa on kansalaisaloitteella joka voi mennä läpi vain jos koko hallitus kannattaa sitä? Silloinhan se hallitus olisi ihan itsekin voinut sen asian ottaa ajaakseen.
Kansalaisaloitteen koko idea on tuoda käsittelyyn juuri niitä aloitteita joita hallitus ei ole halunnut tai huomannut itse ajaa.
Sekä ministerit - etenkin persministerit, että eduskunnan puhemies vetävät härskisti kotiinpäin. Ovat ehkä itsekin tajunneet että hallituksen aika alkaa käydä loppuun, kuntavaaleissa tulee turpiin niin että tuntuu ja lasku on alkanut. Seuraavaa kautta tässä on enää turhaa petailla, kunhan aiheutetaan niin paljon haittaa ja tappiota kuin mahdollista ennen lopullista siirtymää sopeutumiseläkkeelle ja sieltä eläkkeelle - Tuloja on koko loppuelämäksi vaikka tuli velkaannutettua koko valtio ja aiheutettua lama.
Vierailija kirjoitti:
Te ette tajua.
ap
Meri hoitaa muutenkin hommansa esimerkillisesti. Toivottavasti jatkaa vielä pitkään.
Pirkanmaan käräjäoikeus tuomitsi maanantaina naisen ja miehen eheytyshoitotapauksesta pahoinpitelystä sakkoihin. Kyse on tiettävästi ensimmäisestä pahoinpitelytuomiosta, joka on Suomessa annettu eheytyshoidosta.
https://www.hs.fi/suomi/art-2000011135785.html
Miten meillä voi olla hallitus, joka on laista eri mieltä kuin oikeuslaitos?
Oikaisit kyllä rankasti:
"Terveessä parlamentarismissa, joka asettaa eduskunnan ensisijaiseksi valtioelimeksi, oletuksena on silti se, että valtioneuvosto toteuttaa eduskunnan tahdon"