Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silikonirinnat? Miksi tuntuivat niin kovilta?

Vierailija
13.12.2025 |

Olen halunnut silareita jo jokusen vuoden, mutta säikähdin kun tapasin pikkujouluissa vanhan työkaverini, joka otti silarit noin kymmenen vuotta sitten. Halattiin ja rinnat olivat kivikovat, siinä ne vaan jökötti paikallaan meidän välissä ja tuntui siis itseäni vasten vain pieniltä jalkapalloilta. Onko kellään kokemusta asiasta, kiinnostaa etenkin jos sulla on ollut ja on käynyt noin. Eikö ne tunnu inhottavilta jos ovat kivikovat pallot, tai eikö niitä kuuluisi poistaa/vaihtaa siinä vaiheessa kun noin käy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan ne kapseloitua ja arpikudosta muodostuu. 

Vierailija
2/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kovettuvat vanhuuttaan. Ei ne vuosi sitten laitetut silikonit mitään pehmeitä ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuntuu alussa tosi kovilta, joku puoli vuotta ehkä meni siinä, mutta sitten niistä tuli just sopivan tuntoiset, mulla ollut nyt reilu 7 vuotta omat pallot.

Vierailija
4/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIhän ne kellään näytä hyvältä.

Vierailija
5/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne löystyy puristellessa. Tuo minulle hoitoon ne ainakin muutamaksi illaksi.

Vierailija
6/6 |
13.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laitettu silikonit, kun poistettiin oma rintakudos syövän vuoksi. Eivät ole kovat, mutta kylmät ja jotenkin luonnottomat. Ei riittänyt oma keho selän takaa vedettyyn viritykseen (lue: olen laiha). Poistatan joskus, mutta menkööt nyt aikansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän