Kertokaa mistä on kyse
Ihastuksella uusi kaveri joka jostain syystä nostattaa minussa hyökkäysreaktion (tunnetila). Koen hänet uhkana. Miksi? Aistinko hänessä jotain oikeaa huonoa mitä en vain tarkemmin vielä ymmärrä. Vai onko kyse mustasukkaisuudesta.
Ihastukseni on välillä epävarma itsestään ja ihailee kaveria ulkoisesti aika paljon. Näenkö vaaran ja olen huolissani hänestä vai näenkö mahdollisen suhteen heidän välillä.
Asia ei ole enää ajankohtainen mutta kiinnostaa tietää miten lukija näkee asian.
Kommentit (13)
Asia ei ole enää ajankohtainen, joten lakkaa jahkaamasta.
Vierailija kirjoitti:
😂 Olen utelias ja pitää ottaa opiksi tulevaa varten.
Nyt kun ajattelen mennyttä elämää. Aina kun on tullut yhtäkkinen mustasukkaisuuden tunne niin siinä on ollut jotain todenperäistä. Oman elämäni tarinoissa siis. Ja siitä tietää ettei elä rakkaussuhteessa.
Ap
Kysy ihastukseltasi ottaako se poskeen? Vastaus kertoo paljon.
Äh.
Ei se asia sillä ainakaan parane, että kahlitset itse itsesi siihen.
Sidot energiaasi negatiiviseen.
Nainen valitsee aina sen ketä kohtaan on tunteita 🤔
Asia ei kuitenkaan ole niin yksinkertainen. Naisella voi olla tunteita siihen kenen luo jää mutta ne eivät välttämättä ole rakkauden tunteita. Toinen voi olla turvallinen ja siksi nainen jää. Toinen voi olla sellainen joka ei haasta naista ja siksi nainen jää. Toinen voi olla sellainen joka tukee naisen itsetuntoa koska nainen ei rakasta tarpeeksi itseään ja siksi nainen jää. Toinen voi olla sellainen joka ei rakasta naista tai ei saa helposti uutta tilalle ja sitä kautta hyväksyy sen että naisella on muitakin ja siksi nainen jää
Eli nainen on luomakunnan vaikein olento 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun ajattelen mennyttä elämää. Aina kun on tullut yhtäkkinen mustasukkaisuuden tunne niin siinä on ollut jotain todenperäistä. Oman elämäni tarinoissa siis. Ja siitä tietää ettei elä rakkaussuhteessa.
Ap
En usko tuota.
Olet mustasukkainen ja tällä hetkellä epävarma itsestäsi.
Takuulla olet ollut mustis sellaisissakin tilanteissa, joissa ei ole ollut aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä myöntävä vastaus sitten kertoisi?
Jankutat ja väännät niin, että sieltä kaivamalla kaiken jotakin mahdollista aihetta mustasukkaisuuteen löytyy.
Se on tämänhetkinen tapasi ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En usko tuota.
Olet mustasukkainen ja tällä hetkellä epävarma itsestäsi.
Takuulla olet ollut mustis sellaisissakin tilanteissa, joissa ei ole ollut aihetta.
Olen ollut huonoissa suhteissa ja väärien kanssa. En siis ihmettele että muita on päässyt väliin. Ei se enää haittaa tietenkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jankutat ja väännät niin, että sieltä kaivamalla kaiken jotakin mahdollista aihetta mustasukkaisuuteen löytyy.
Se on tämänhetkinen tapasi ajatella.
Elän kaiken elämän raa'an totuuden kautta. Synnynnäinen ominaisuus oikeasti. En väitä ajatustasi vastaan ja saatat olla oikeassa. Kerron kuitenkin että se mikä ei kestä tarkastelua ei ole ehjä? Muut voivat elää katsomalla toiseen suuntaan. Ehkä jonain päivänä minäkin. Sitten vanhana kun ei enää haaveile rakkaudesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat BJ:n, hyvän olon ja tiedät että ihastus välittää sinusta. Voitte pian siirtyä toiselle asteelle ja yhtyä yhdeksi. Sen jälkeen kakkonenkin alkaa häämöttää ja elämä hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat BJ:n, hyvän olon ja tiedät että ihastus välittää sinusta. Voitte pian siirtyä toiselle asteelle ja yhtyä yhdeksi. Sen jälkeen kakkonenkin alkaa häämöttää ja elämä hymyilee.
😂 (En naura ihastukseni kustannuksella) Meillä kieltämättä oli voimakas vetovoima. Ja paljon kaikkea arvokasta.
Ap
Olen mustasukkainen koska huomaan että hän pitää kaverista enemmän kuin minusta. Joko romanttisesti tai muulla tavalla. 🤔
Ap