Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Kauhea nälkä ja kaapin perukoilla ikimuinainen pussukka sushiriisiä, voiko sitä syödä?
12.12.2025 |
Ilman sushia? Pelkkää riisiä?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
oletko vajaa
No niinhän se sano että on sushia vajaa
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sushi ilman riisiä ei ole sushia ollenkaan. Ymmärrätkö? Se riisi on se tärkein juttu koko ruokalajissa, lisäkkeet vaihtelevat. Syö vaan nyt kiltisti se riisisi.
Alue: Aihe vapaa
oletko vajaa