Mikä ihmeen kakara tämä Miko Bergbom on?
Kaveri on kuin kuivan kesän oravalta näyttävä persu, joka kerta kun suunsa avaa, niin valhe sieltä lipsahtaa. Tämmöinen amis ressukka ihmisten asioista päättämässä jolla ei ole edes osaamista eikä koulutusta.
Kommentit (243)
Onko tämäkin joku Tynkkysen seksiorja? Milloin Allan saadaan eduskuntaan vai onko väri ongelma Perussuomalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut että Miko on hyvä suustaan....
Tynkkynenkö kertoi?
Kun itse kysyy ja vastaa, saa haluamiaan tarinoita...
Vihavasemmiston argumentointia! Ikä ja ulkonäkö. Tämä kyllä heille passaa.
Tyypillä käden liikkeet kuin nassella.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämäkin joku Tynkkysen seksiorja? Milloin Allan saadaan eduskuntaan vai onko väri ongelma Perussuomalaisille?
Homovihaa.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin pesti päättyy tähän kauteen, pääseeköhän takaisin duunarin hommiin.
En usko. Hän on persuille sopiva räksyttäjä. Sometoimija ja kerää nuorten äänet.
Olen totisesti ihan aina inhonnut hänen kielenkäyttöään ja todella inhottavia ulostulojaan. Toivottavasti kansanedustajan pesti loppuu ensi vaaleissa.
Luulin että on politiikan maisteri mutta onkin vain pintakäsittelijä. Mistä oppinut politiikkaa noin. Tietää alan termejä.
Ei kuitenkann kuten mafiapomi Tuppurainen joka vihaisena vaatii vuotajia esiin. Viedäänkä sitten nurkan taakse. Näin meillä demarit?
Sivistynyt kutenkin kun vertaa räksyttäjä kiusaaja Tuppuraiseen.
Siksiköhän demarien eduskunnan puheenjohtaja on kuin ilotyttö. Tosin tuolla naamalla ei kyllö kiinniöosta vaikka kuinka maalaa itseään.
Ai että kun demarisossupummeja taas harmittaa, joka päivä känkkäränkkäpäivä, hyvin teillä menee hehhehhehheeee.......
Ville Meriseen verrattuna on ero kuin yöllä ja päivällä, kun katsoo näiden ekat eduskuntapuheet. Ville on niiin hyvä👍
Joku pappa betalar veet, jolla ei minkääblaista työkokemusta jhuutelee aikuisille "menkää töihin". En erota vigeliusta ja tätä persbummia toisistaan, kumpi ja kampi, tiku ja taku. Eikö ne ole homojakin molemmat. Maamme on tollasten kakaroiden ja älykääpiöiden kåsissä.
Vierailija kirjoitti:
Ville Meriseen verrattuna on ero kuin yöllä ja päivällä, kun katsoo näiden ekat eduskuntapuheet. Ville on niiin hyvä👍
Villen puheen jos pystyy katsomaan loppuun, niin on rautaiset hermot.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin pesti päättyy tähän kauteen, pääseeköhän takaisin duunarin hommiin.
Minä kyllä veikkaan että Miko on perussuomalaisten ehdokkaista niitä jotka pisimpään saavat jatkaa. Jos ei saa niin omassa perheyrityksessä on varmasti hommaa.
Ja mikähän näivettynyt vanha ukko sinä olet joka et ymmättä mitään, olisko vanhaikodin paikka.🤔🤔
Siipimutteri, niinkuin joku jossain osuvasti analysoi. Just see the picture.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin lutunen silmäkarkki. Vähän niin kuin eduskunnan miesblondi tai miesmissi.
Yök, et oo tosissas.
Onhan se niin lutunen silmäkarkki. Vähän niin kuin eduskunnan miesblondi tai miesmissi.