Jännä tämä kohu "rasismista aasialaistaustaisia kohtaan", kun itse olen ymmärtänyt, että nimenomaan aasialaiset ovat toivotuimpia mmuuttajia
Koskaan ei ole raiskausotsikoissa aasialaisia nimiä, eikä muissakaan rötöksissä. Ovat ahkeria ja fiksuja.
Nyt lehtijutuista päätellen rasisimi aasialaisia kohtaan on maan ykkösongelma.
Kommentit (21)
Nimenomaan. Se on aika ison luokan ongelma, jos miljardit fiksut, ahkerat ja koulutetut ihmiset alkavat pitää suomalaisia rasistipelleinä.
Ruotsalaiset mittailivat suomalaisten kalloja = OK
Kosovalainen venytti silmäkulmiaan = RASISTI
Onkohan kukaan kysynyt aasialaisten omaa mielipidettä... vai onko koko kohu puolestaloukkaantujien aikaan saama?
Vierailija kirjoitti:
Onkohan kukaan kysynyt aasialaisten omaa mielipidettä... vai onko koko kohu puolestaloukkaantujien aikaan saama?
Ja meuhkaavat idiootit saavat muuttajat näyttämään huonolta
Media on ignoorannut kiinalaiset kokonaan. Medialla on paljonkin täten kiinalaisia vastaan.
Ei naaman ilmeet voi olla rasismia. Jokaisen pitää saada näyttää kieltä, illistellä, vääntää nenästä tai vetää itseään korvista niin paljon kuin haluaa. Itsestäänhän ihminen silloin pellen tekee.
Yksi hyvä Youtube-kanava, jossa tummaihoinen Suomessa asuva jaksaa ihmetellä näitä kohuja, kun oman kokemuksensa mukaan Suomessa ei käytännössä ole rasismia lainkaan...
Minä olen kyllä ihan ulalla koko kohusta. Joku kosovolaistaustainen tyhjäpää missi vääntelee silmiään jossain somekuvassa, ja nytkö siis koko Suomea jo syytetään rasismista aasialaisia kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä ihan ulalla koko kohusta. Joku kosovolaistaustainen tyhjäpää missi vääntelee silmiään jossain somekuvassa, ja nytkö siis koko Suomea jo syytetään rasismista aasialaisia kohtaan?
Juuh, kaiken pahan takana on lopulta aina valkoinen heteromies, vaikka ensin ei siltä vaikuttaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei naaman ilmeet voi olla rasismia. Jokaisen pitää saada näyttää kieltä, illistellä, vääntää nenästä tai vetää itseään korvista niin paljon kuin haluaa. Itsestäänhän ihminen silloin pellen tekee.
Muistan kuulleeni "rasistisista katseista".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuh, kaiken pahan takana on lopulta aina valkoinen heteromies, vaikka ensin ei siltä vaikuttaisikaan.
Joo, hallituspuolue liittyi samaan ilveilyyn. Mutta mitäs me siitä, turha ottaa selvää, senkun mussuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä vai elätkö pää pensaassa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/848c8dc8-17bb-4a44-90f8-4cb28b…
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kiina kunnioittaa Suomea ja suomalaista kulttuuria. Emme todellakaan voi sietää tällaista käytöstä netissä yksittäiseltä henkilöltä. Näimme, ettei Miss Suomen järjestö ollut halukas pyytämään anteeksi. Kysyessäni asiasta Miss Suomen omistajalta [Sunneva Sjögreniltä], hän selitti heidän odottavan, että Sarah palaa matkaltaan. Tämä oli vaikeaa aikaa myös organisaatiolle, hän Qiu kertoo.
Qiun mielestä Miss Suomi -organisaatio teki oikean päätöksen Dzafcen suhteen.
Teimme tilaisuudesta suoraa lähetystä ja kaikki siellä hurrasivat tästä päätöksestä. Olin eilen kysynyt [somessa], mitä ihmiset haluaisivat kysyä tilaisuudessa, ja kaikki sanoivat, että hänen kuuluisi luopua kruunustaan. Se on aika rajua, mutta se oli, mitä ihmiset halusivat, hän kertoo.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oli naaman vääntelijä sitten missi tai kansanedustaja, niin kyllä kiinalaisetkin ovat seuranneet viime aikojen tapahtumia ja eivät ole tyytyväisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei käden elekään voi samalla logiikalla olla natsismia.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Se on aika ison luokan ongelma, jos miljardit fiksut, ahkerat ja koulutetut ihmiset alkavat pitää suomalaisia rasistipelleinä.
Yhden missin takia?
Väitän, että Suomi on niitä maita, joissa itäaasialaiset turistit, opiskelijat ja muut kohtaavat VÄHITEN rasismia. Esimerkiksi japanilaisilla on äärettömän hyvä maine suomalaisten keskuudessa, eikä mitkään randomit suomalaiset vastaantulijat todellakaan vääntele silmiään japanilaisia turistijoukkoja kohdatessaan.
Kiinaa kohtaan on ennakkoluuloja koko läntisessä maailmassa ihan jo siksi, että Kiinalla on niin läheiset välit Putinin kanssa. Se nyt ei silmiin liity mitenkään.
Ihme vinkujia. Jos joku pelleilisi naamaa väännellen esittävänsä suomalaista, ketä ihan oikeasti kiinnostaisi?
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset on silmäpoimukansaa itsekin.
Niin, eli miksi tämä on sitten rasismia?
Vierailija kirjoitti:
Ihme vinkujia. Jos joku pelleilisi naamaa väännellen esittävänsä suomalaista, ketä ihan oikeasti kiinnostaisi?
Sitä pidettäisiin ennemmin kohteliaisuutena: "Suomi mainittu !!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden missin takia?
Väitän, että Suomi on niitä maita, joissa itäaasialaiset turistit, opiskelijat ja muut kohtaavat VÄHITEN rasismia. Esimerkiksi japanilaisilla on äärettömän hyvä maine suomalaisten keskuudessa, eikä mitkään randomit suomalaiset vastaantulijat todellakaan vääntele silmiään japanilaisia turistijoukkoja kohdatessaan.
Kiinaa kohtaan on ennakkoluuloja koko läntisessä maailmassa ihan jo siksi, että Kiinalla on niin läheiset välit Putinin kanssa. Se nyt ei silmiin liity mitenkään.
Tai yhden hallituspuolueen takia? Missä ihmeen netittömässä perähikiässä elät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden missin takia?
Tai yhden hallituspuolueen takia? Missä ihmeen netittömässä perähikiässä elät?
Ehkä minua ei vaan kiinnosta persujen perseilyt niin paljon.
Olisihan se ikävää, jos kaikki kiinalaisetkin leimautuisivat Kiinan hallituspuolueen (eihän siellä olekaan kuin yksi) perseilyjen takia.
Suomalaiset on silmäpoimukansaa itsekin.