HS: Orpo kieltäytyy kommentoimasta perussuomalaisten silmienvenytyskuvia
Koska meillä on hyvä hallitusohjelma.
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Wokewoke🕺woke
🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Vierailija kirjoitti:
Kiina kohteli uiguureja rumasti, miksi? Ovat kauniita ihmisiä.
Jotta suomalaiset voivat temuttaa?
Enemmän minua haittaavat julkisilla paikalla mölisijät kuin missit vääntelemässä naamaansa videolla. Milloin oikeille ongelmille annetaan yhtä paljon huomiota kuin höpöjutuille? Ei ikinä ihmiskunnan historian aikana?
En minäkään kommentoisi. Riikan homma se olisi pitää laumansa kurissa mutta Jani jo ehti mediaan mölisemään niin eipä tuohon kannata edes kommentoida. Voi vaan katsella tyynesti vierestä kun persut kaivaa kuoppaansa.
Miettikää mitä kaikkea tällä energialla mikä tähän kohuun on laitettu olisi voitu saavuttaa. Varsinkin jos kiinnitettäisiin huomiota johonkin mihin voi oikeasti vaikuttaa. Ette voi mitään sille miten joku naamaansa vääntelee, meillä on kuitenkin sananvapauskin vielä olemassa.
Naaman vääntely ja siitä suuttuminen on taaperoiden puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut kyllä täydellisesti edustavat sitä kansaa, jota taaperoitten ilmeet yhä aikuisenakin riemupaskonaurattavat.
Ei tässä se ilme itsessään naurata vaan hyveteeskentelijöiden mielisairas paskahalvausreagointi siihen.
Tarkoitatko hyveteeskentelyllä sitä kun Purra lupasi syyskuussa ettei rasistisia ulostuloja enää tule?
Hankkikaa valaistus älkääkä vaan hokeko samoja juttuja vuodesta toiseen.
Tää on niinku normi päivä tarkkailuluokalla.
Mitä se nyt oikeastaan Orpolle kuuluu? Jokainen vastatkoon itse silmiensä venyttelystä.
Joka päivä joku uusi rasssimiele löydetäänkin. PItääkö kohta sitoa kädetkin taskuun, ettei nenän raapimista tulkita nassiksismistiksi. Varmaan se jonkun heimon tai maan tavoissa on kuolemalla rangaistava teko, siis se nenän raapiminen.
Kuviteltkaa itse, Suomen pääministeri kieltää erityislailla silmien koskettelun etenkin jos vaikka kutittaa silmäkulmaa, minka voi tulkia vaikka minkä kansan tai heimon pilkkaamiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se nyt oikeastaan Orpolle kuuluu? Jokainen vastatkoon itse silmiensä venyttelystä.
Joka päivä joku uusi rasssimiele löydetäänkin. PItääkö kohta sitoa kädetkin taskuun, ettei nenän raapimista tulkita nassiksismistiksi. Varmaan se jonkun heimon tai maan tavoissa on kuolemalla rangaistava teko, siis se nenän raapiminen.
Kuviteltkaa itse, Suomen pääministeri kieltää erityislailla silmien koskettelun etenkin jos vaikka kutittaa silmäkulmaa, minka voi tulkia vaikka minkä kansan tai heimon pilkkaamiseksi.
Joo, näyttää paljon kunnioitettavammalta olla kommentoimatta kun alkaa torua toista aikuista ihmistä julkisesti "soosoo et missi muuten enää venyttele silmiäsi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, näyttää paljon kunnioitettavammalta olla kommentoimatta kun alkaa torua toista aikuista ihmistä julkisesti "soosoo et missi muuten enää venyttele silmiäsi".
Apinat on jo viemässä kruununkin pois.
Juho Eerola venyttää silmiään pilkatakseen kiinalaisia ja kaikkia aasialaisia, mutta onnistuukin näyttämään vain Antti Kurviselta. Todisti siis vaan juntti suomalaisten sisäsiittoisuuden.
rasistinen mamumissi canceloidaan
aika hauskaa
Vierailija kirjoitti:
Syyskuussa Riikka lupasi, että tätä ei enää tapahdu. Kolme kuukautta sitä kesti. Hallituksen on erottava, edellytyksiä jatkamiseen ei ole kun eivät sopimukset pidä.
Hallituspuolueiden ryhmänjohtajat käsittelevät asiaa tiistaina. Perussuomalaisten ryhmänjohtaja Jani Mäkelä puolustaa Eerolan ja Garedewin toimintaa, Rkp:n ja kokoomuksen mielestä postaukset olivat lapsellisia.
Vierailija kirjoitti:
Asia on luultavasti vähän kinkkinen. Orpon tarvitsee varmaankin ensin kysyä neuvoa, miten suhtautua ja toimia. Koska Miss Suomi sai peräti kenkää rasismisyyn takia oman kuvansa takia, niin miten kuuluu toimia ministerien ja kansanedustajien vastaavan kuvan kohdalla, hän nyt varmaankin sitten kyselee.
Mutta Lehtonen saa vapaasti öyhöttää maailmalla. Orpoa ja persuja ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois Orpon aika kaivaa se selkäranka esiin.
Niin eli mitä hänen pitäisi tehdä? Hän totesi jo että edustajien asiat kuuluu eduskuntaryhmien puheenjohtajille.
Joo ei tietenkään maan pääministerin kuulu tehdä mitään, kun hallituspuolueet käyttäytyy kuin liikaa simaa vetäneet tarkkislaiset. Kunhan tunnin juna saadaan.
Kyll sillä on tärkeämpääkin tekemistä.
Käyttäydytte kun uskontoanne olisi loukattu.