Nainen, mitä metatöitä olet tehnyt tänään?
Kommentit (82)
Lisäsin lasinpesunesteen kauppalistalle
Minun tekemät metatyöt hyödyttävät käytännössä vain minua itseäni, koska asun yksin.
En yhtään mitään. Koska olen eläkeläinen, ei ole mitään metatöitä.
Ysikymppiselle äidilleni kävin kaupassa ja piti suunnitella ostokset.
Lasketaanko tämä?
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko tämä?
Suunnittelit ostokset = teit metatöitä
Olen tietoinen siitä, missä järjestyksessä jääkaapissa olevat jutut vanhenevat ja olen suunnitellut loppuviikon ruuat niin, että mitään ei mene roskiin.
Mä olen nainen ja mua yhtä aikaa huvittaa ja ärsyttää nämä metatöistä ulisijat. Tehdään normaalista arjen pyörittämistä stananmoinen show. Miten tuollaiset ihmiset pärjää työelämässä?
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko tämä?
Et koskaan kirjoita edes kauppalistaa tai hoksaa, että seuraavalla kauppareissulla pitää ostaa pyykinpesuainetta tms? Mieti, mitä ruokaa tekisit ensi viikolla? Et aikatauluta tekemisiäsi? Mieti synttäri- tai joululahjoja läheisille? Varaa hammaslääkäri-, näöntarkastus-, autonhuolto-, katsastus- jne aikoja?
Metatyö on naisten hellyyttävä yritys perustella seuraavia ylimääräisiä etuja. Tekijä tekisi asioilleen jotain, eikä ruikuttaisi antakaa lisää, antakaa lisää :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olen nainen ja mua yhtä aikaa huvittaa ja ärsyttää nämä metatöistä ulisijat. Tehdään normaalista arjen pyörittämistä stananmoinen show. Miten tuollaiset ihmiset pärjää työelämässä?
Ne saa palkkaa siitä. Meillä mies maksaa minulle siitä että hoidan asiat jotka ei häntä kiinnosta, niin en ulise.
En ymmärrä mitä tarkoittaa meta. Jotain teinislangia ?
Vierailija kirjoitti:
Metatyö on naisten hellyyttävä yritys perustella seuraavia ylimääräisiä etuja. Tekijä tekisi asioilleen jotain, eikä ruikuttaisi antakaa lisää, antakaa lisää :D
Minun kuuluu saada metatöistä rahallinen korvaus! Puhumattakaan siitä, että minun kuuluu saada yhtä paljon palkkaa kuin mieskin, vaikka tekisin vähemmän töitä. Edelleen me naiset raadamme metatöiden ja naisen euron alla!
Vierailija kirjoitti:
Olen tietoinen siitä, missä järjestyksessä jääkaapissa olevat jutut vanhenevat ja olen suunnitellut loppuviikon ruuat niin, että mitään ei mene roskiin.
Tuo on ihan fiksua, mutta miksi sitä pitää kutsua metatyöksi?
Vierailija kirjoitti:
Metallialan töitä. Dorka.
Vierailija kirjoitti:
Se on kreikkaa. Outoa kuuluttaa sivistämättömyyttään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko tämä?
Et koskaan kirjoita edes kauppalistaa tai hoksaa, että seuraavalla kauppareissulla pitää ostaa pyykinpesuainetta tms? Mieti, mitä ruokaa tekisit ensi viikolla? Et aikatauluta tekemisiäsi? Mieti synttäri- tai joululahjoja läheisille? Varaa hammaslääkäri-, näöntarkastus-, autonhuolto-, katsastus- jne aikoja?
Onko noi töitä? Eikö ne ole osa ihan vaan normaalia elämää että se sujuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko tämä?
Kaikki tekee noita, mutta ne on normaaliin arkeen kuuluvia asioita eikä normaalit ihmiset ulise niiden raskaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on ihan fiksua, mutta miksi sitä pitää kutsua metatyöksi?
Koska jos sitä kutsuu työksi, alkaa siitäkin ulina.
Vierailija kirjoitti:
Lyhenne sanasta Metafyysinen.
Todellisuuden. Olemassaolon. Ajan. Tilan ja mielen perimmäisiä kysymyksiä....
Onko naisten pyllynpyyhkiminenkin metatyötä? Muutinhan se lemahtaisi, jos nainen ei sitä urheasti pyyhkäisisi.
En yhtään mitään. Mulla on tänään vapaapäivä, asun yksin, eikä minulla ole lapsia. Tai no, suunnittelin kyllä äsken, että sitten kun minun täytyy nousta tästä vessaan, voisin samalla ladata bongin ja vaihteeksi vaikka pelata pleikkaria.
Sorrettu? Kuka kohdistaa sinuun metatöitä?