Sunneva väittää, että on kansainvälinen kriisi!😂😂😂
Kommentit (7)
Naista esineellistävä organisaatio ei kuulus enääN nykyaikaan.
Esitellään kuin karjaa markkinoilla ja arvioidaaan ulkoisia ominaisuuksia.
Niitä on taidettu vedättää. Jossain lehdessä oli että kiinalainen reportteri ei työskentelisi siinä lehdessä edes. Ei yksikään mun tuntemistani kiinalaisista ole edes kuullut koko kohusta eivätkä oikein ymmärtäneet että miksi tämä asia olisi noin syvällinen.
Oma veikkaus on että joku yksinäinen uhriutuja kyseessä joka on onnistunut pelästyttämään organisaation luulemaan että asia kiinnostaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Niitä on taidettu vedättää. Jossain lehdessä oli että kiinalainen reportteri ei työskentelisi siinä lehdessä edes. Ei yksikään mun tuntemistani kiinalaisista ole edes kuullut koko kohusta eivätkä oikein ymmärtäneet että miksi tämä asia olisi noin syvällinen.
Oma veikkaus on että joku yksinäinen uhriutuja kyseessä joka on onnistunut pelästyttämään organisaation luulemaan että asia kiinnostaa ketään.
Haha. Nyt hykertelee vissiin tyytyväisenä kun sai tahtonsa läpi ja syötti nielastiin koukkuineen ja kohoineen.
Vierailija kirjoitti:
Esitellään kuin karjaa markkinoilla
Ihmiset tykkää katsella geneettisesti lahjakkaita ihmisiä. Ihan uus juttu.
Koko Miss Suomi organisaatio on syvältä. Omassa toiminnassa ei ole koskaan mitään vikaa vaikka kilpailijat ovat vuosien varrellla arvostelleet kisoja ankarasti. Heti kun kilpailija tekee jotain pientäkin tavallisuudesta poikkeavaa niin hänet heitetään samantien bussin alle.
Vierailija kirjoitti:
Esitellään kuin karjaa markkinoilla ja arvioidaaan ulkoisia ominaisuuksia.
Naisia esineellistetään nyt enemmän kuin koskaan ennen ja sen tekevät naiset ihan itse,
Sunneva tykkää häpäistä, kyykyttää ja jeesustella.
Nythän rodullistetusta missistä leivottiin rasisti ja tilalle tuli ehta Eloveenatyttö.
Only in Finland.
Tää maa on niin lopussa...
Koko asia vastaa sitä että joku ulkkis olisi vetänyt Suomi-baarissa Karhu-lippiksen päähänsä ja kuvatekstissä lukisi "suomalaisen kanssa kaljalla". Ai kauhia mikä loukkaus :D
Niin, joidenkin mielestä hyväntekeväisyystyö ym., mitä Miss Suomi tekee, on ihan turhaa. Se kertoo paljon meidän ajastamme.
Vierailija kirjoitti:
Niin, joidenkin mielestä hyväntekeväisyystyö ym., mitä Miss Suomi tekee, on ihan turhaa. Se kertoo paljon meidän ajastamme.
10/7 kertoo paljon meidän ajastamme että tästäkin ketjusta on poistettu ainakin kolme viestiä, mm minun moraaliposeeramisesta.
Sunnevalla on maailmanluokan kriisi ja parisuhdekriisejä. Miettikää: Sunnevan työ on noin merkityksetön ja pinnallinen! Aikuinen ihminen kouluttaa työkseen missejä! Kuinka turha työ ja hän tuntuu aina niin kiireiseltä ;))