Missikohu syvenee kansanedustaja julkaisi kuvan, jossa venyttää silmiään. PERUSSUOMALAINEN kansanedustaja. Yllätys yllätys.
Nyt perussuomalaisten kansanedustaja Juho Eerola on vaihtanut Facebook-profiilikuvakseen kuvan, jossa hän niin ikään venyttää silmiään.
Je suis Sarah!, päivityksen saatetekstissä lukee.
Suomeksi se tarkoittaa Minä olen Sarah.
Kommentit (31)
persu ei kestänyt kun missi sai huomiota.
Jotkut tekee huomion takia mitä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunta voisi ottaa vähän Miss Suomi instituutiosta mallia.
Onhan se tullut jo hyvin selväksi, että Suomessa kansanedustajia ja ministereiltä eivät koske lähellekään samat pelisäännöt kuin meitä muita ihmisiä!
Kansanedustajana voit virkaasi menettämättä:
Olla rikoksesta tuomittu, hillua ase kourassa, bilettää kuin viimeistä päivää, unohtaa työpuhelimen kun on kiire bilettämään, puhua rasistisesti, esiintyä julkisesti kaatokännissä jne.
Ja millä perusteella eduskunnasta voitaisiin heittää pihalle?
Se on kansanedustuslaitos. Kansa päättää.
Ja minä olen sitä mieltä, että mitä enemmän dissaa wokea ja heittää Lähi-idän ja Afrikan ihmisiä pois Suomesta, sitä parempi.
Kaikki vasurit pihalle eduskunnasta,Suomi tervehtyisi salamavauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Uutisen mukaan Eerolan päähän koski. En epäile tätä hetkeäkään....
Jos Juholla on vikaa vasemman korvan oikealla puolella?
Persut kykenevät vain perseolyyn. Purran johdolla talous täysin kuralla työttömyyttä velkaa enemmän kuin koskaan, mutta näitä kiinnostaa vain töysun mitätön identiteettipolitiikka. Säälittävää.
Perussuomalaisen sirkusketju näyttää taas kykynsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunta voisi ottaa vähän Miss Suomi instituutiosta mallia.
Onhan se tullut jo hyvin selväksi, että Suomessa kansanedustajia ja ministereiltä eivät koske lähellekään samat pelisäännöt kuin meitä muita ihmisiä!
Kansanedustajana voit virkaasi menettämättä:
Olla rikoksesta tuomittu, hillua ase kourassa, bilettää kuin viimeistä päivää, unohtaa työpuhelimen kun on kiire bilettämään, puhua rasistisesti, esiintyä julkisesti kaatokännissä jne.
Da, da.
Kerrotko meille muillekin jos tässä oli nyt mielestäsi joku virhe?
Mielestäni kansanedustajilta ja ministereiltä pitäisi vaatia nuhteettomuutta!
Yllätys todellakin että persut on ilmaisunvapauden puolella.
Silmät kiinni Eero!