Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö sen tunteen että et ymmärrä jotain asiaa ja joku yrittää selittää sitä sinulle

Vierailija
11.12.2025 |

vaikka millä tavoin ja et silti vaan ymmärrä. Siis vaikka talouteen tai politiikkaan liittyviä asioita.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän. Just kysyin eilen mieheltä että mitä se EUn tarkkailuluokka tarkoittaa ja hän selitti vaikka miten mutta en vaan ymmärtänyt. Riitahan siitä tuli.

Vierailija
2/3 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän. Just kysyin eilen mieheltä että mitä se EUn tarkkailuluokka tarkoittaa ja hän selitti vaikka miten mutta en vaan ymmärtänyt. Riitahan siitä tuli.

Joskus voi olla vika selittäjässäkin. Olen tavannut ihmisiä, jotka selittävät tosi vakuuttavan oloisesti, vaikkeivät tiedä asiasta edes keskivertoa. Yksi tuntemani ihminen selitti minulle kaikenlaista, ja minä uskoin siihen asti, kun hän alkoi luennoida minulle minun omasta työstäni ihan puuta heinää.

Mutta on tosiaan ikävä tunne, kun ei millään tajua. Minulla matematiikka on sattunut päähän kansakouluajoista lähtien. Edes kertotaulu ei ole jäänyt mieleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omituiset riidanaiheet teillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi