Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkitseeko vakuutusyhtiöt vahingottomasta autoilusta.

Vierailija
11.12.2025 |

Autovakuutukset on nykyään muuttuneet sellaisiksi että uudet autoilijat pääsee nopeasti hyville bonuksille. Vahingottomasta autoilusta palkitaan joka 10 vuosi oikeudella ajaa kolari, ilman että bonukset tippuu. Siis oikeus tehdä vakuutuspetos.

Itse katsoisin että kolarin jälkeen bonusten kuuluisi aina tippua. Vahingottoman autoilun palkitseminen pitäisi jatkua koko ihmisiän ja näkyä hinnassa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutusmaksut nousee joka vuosi. Jos laissa määrättäisiin että aina kolarin jälkeen bonusten kuuluu tippua ja autoilijoita ei saa palkita oikeudella ajaa ilmainen kolari niin hillitsisikö se vakuutusten hintojen nousua 

Vierailija
2/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikennevakuutus lakisääteisenä vakuutuksena ei saa tuottaa voittoa vakuutusyhtiölle. Niillä saa vain kattaa kulut. Kaikki vapaaehtoiset vakuutukset ovat sellaisia että niillä saa tehdä liiketoimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö vakuutusyhtiöiden villiä kampanjointia suitsia, esimerkiksi yhteiset bonussäännöt.

Vierailija
4/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikennevakuutus lakisääteisenä vakuutuksena ei saa tuottaa voittoa vakuutusyhtiölle. Niillä saa vain kattaa kulut. Kaikki vapaaehtoiset vakuutukset ovat sellaisia että niillä saa tehdä liiketoimintaa.

Miten Pop vakuutus kattaisi liikennevakuutukseni omassa autossani 130 eurolla, mutta Pohjolassa se maksaa nyt 250 euroa vuodessa. Jos niillä saa kattaa vain kulut niin miksi Pohjola saa rahastaa. Eikö näitä kukaan valvo.

Vierailija
5/5 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sanon että kun olen 40 vuotta autoillut ilman vahinkoja niin en arvosta joka 10 vuosi oikeus kolaroida palkitsemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi