Kuorisiko puolisosi sinulle appelsiinin, jos pyytäisit?
Kommentit (25)
Mies totesi, että tuo on vähän sama kuin pyytäisi puolisoa viemään roskat. Jos nainen pyytää, miehen pitää ilman muuta viedä ja jos mies pyytää, niin se on törkeää asuinkumppanin halveksuntaa.
Kuinka nopeasti jättäisit puolisosi, jos hän testailisi sinua typerillä Tiktok-testeillä?
Todennäköisesti syöttäisikin viipale viipaleelta jos pyytäisin. Ja minä tekisin samoin jos hän pyytäisi.
M49
Luultavasti ihmettelisi ensin, mikä minua estää tekemästä näin itse. Samoin tekisin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mies totesi, että tuo on vähän sama kuin pyytäisi puolisoa viemään roskat. Jos nainen pyytää, miehen pitää ilman muuta viedä ja jos mies pyytää, niin se on törkeää asuinkumppanin halveksuntaa.
Roskat vie se, joka seuraavaksi menee ulos.
Kyllä mies kuorisi minulle appelsiinin ja minä hänelle.
Tottakai. Hän annostelee minulle ruuankin lautaselle valmiiksi (ja tää ei muuten ollut mitään sarkasmia).
Siis Hesari on mennyt mukaan teinien typerään parisuhdepelleilyyn?
Tottakai! Kyllä normaalissa parisuhteessa tehdään palveluksia, jos toinen pyytää.
Meillä esimerkiksi, jos minä menen hakemaan appelsiiniäai omenaa keittiöstä tai tekemään vaikka voileipiä, niin kysyn otatko sinäkin vaimoltani. Eli ollaan jopa itse aloitteellisia.
Kyllä, en osta appelsiineja jos mieheni ei ole kotona niitä kuorimassa 😊
Ei ole puolisoa ja jos olisi, niin ei tarvitsisi kuoria. Minä käytän appelsiinini mehumuodossa.
Vierailija kirjoitti:
Näin se on, kun kerran Mies niin sanoo.
Kuorisi jos pyytäisin.
Tuossa Hesarin jutussa viitattiin typerään tiktok-haasteeseen, jossa puolisolle annetaan appelsiini, eikä sanota mitään ja ainoa oikea tapa olisi reagoida kuorimalla appelsiini. Jutun parisuhdeterapeutti piti haastetta järjettömänä, eikä se mittaa mitenkään parisuhteen tilaa. Kuten jokainen aikuinen järjellään kyllä tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelet miehen kanssa joka selvästikään ei pidä naisista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kumpikaan ei ole menossa ulos ja roskis haisee, koska ruuaksi oli kalaa?
Vierailija kirjoitti:
Tottakai! Kyllä normaalissa parisuhteessa tehdään palveluksia, jos toinen pyytää.
Meillä esimerkiksi, jos minä menen hakemaan appelsiiniäai omenaa keittiöstä tai tekemään vaikka voileipiä, niin kysyn otatko sinäkin vaimoltani. Eli ollaan jopa itse aloitteellisia.
Tämä on typerä testi jonka tarkoitus on saada puoliso ansaan. Sitä en ymmärrä miksi Hesari kirjoittaa siitä? Tuohan on tarkoitettu aivottomille pariskunnille.
Olen pyytänyt ja on kuorinut. Itselläni on aika huonot sormet. Leikkaa myös melonin valmiiksi pienempiin palasiin.
Mä olen tosi yllättynyt, kun moni sanoo, että puoliso kuorisi. Juttelimme jutusta eilen ja todettiin molemmat että mies ei kuorisi, minä kuorisin. Tai kuorisi mieskin, Jos mulla olisi käsi paketissa tms.
Hedelmien kuoriminen on minulle tavallinen kotiaskare. Mies syö usein kuorimiani hedelmiä. Joskus tämä ärsyttääkin, kun mies voisi välillä itse kuoria ja pilkkoa, eikä syödä niitä lapsille pilkottuja hedelmiä. Aikuinen mies voisi hyvin syödä vaikka kokonaisen omenan.
En tiedä, onko mies koskaan kuorinut appelsiinia. Ainakaan en ole nähnyt ja ollaan oltu yhdessä kohta 25 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kumpikaan ei ole menossa ulos ja roskis haisee, koska ruuaksi oli kalaa?
Eihän kala haise pahalle ennen kuin alkaa mätänemään!
Vierailija kirjoitti:
Mä olen tosi yllättynyt, kun moni sanoo, että puoliso kuorisi. Juttelimme jutusta eilen ja todettiin molemmat että mies ei kuorisi, minä kuorisin. Tai kuorisi mieskin, Jos mulla olisi käsi paketissa tms.
Hedelmien kuoriminen on minulle tavallinen kotiaskare. Mies syö usein kuorimiani hedelmiä. Joskus tämä ärsyttääkin, kun mies voisi välillä itse kuoria ja pilkkoa, eikä syödä niitä lapsille pilkottuja hedelmiä. Aikuinen mies voisi hyvin syödä vaikka kokonaisen omenan.
En tiedä, onko mies koskaan kuorinut appelsiinia. Ainakaan en ole nähnyt ja ollaan oltu yhdessä kohta 25 vuotta.
Kokeilepa opettaa lapset kuorimaan ja pilkkomaan miesvauvallesi hedelmät.
Olen allerginen appelsiinille, joten puolisoni söisi sen appelsiinin itse.