Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minullahan se vasta mielenkiintoinen mies on.

Vierailija
11.12.2025 |

Olemme olleet naimisissa kohta 12 vuotta. Hänellä oli tapana raahata kaikenmaailman vastaantulijoita meidän kotiin kysymättä minulta. Tämä jatkui ja jatkui eikä koskaan loppunut. Kun minä tuhannennen kerran sanoin että minä en halua että kotiini tulee yhtäkkiä outoja ihmisiä niin hän sanoo että "no jooooo jooooooo!! Älä jankuta! Minä en tuo kotiin enää ikinä ketään!" Kunnes tänään hän raahasi jonkun rouvan meille. Ihan ventovieras. Minulla oli tekemistä, mutta ei kun mies huutaa vaan oven raosta tullessaan että "moi vaimo, meille tuli vieraita!". Luulin että se olisi joku sukulainen yllätyskyläilyllä mutta mitä vielä. Ventovieras nainen. 

Minulla on niin hirveitä muistoja yllätysvieraista, joita en lähde tässä puimaan. Ja mieheni tietää sen. Lisäksi mieheni tietää sen, että olen introvertti ihminen sekä minulla oli joulusiivous kesken.

Ja kaiken huippu oli se, että mieheni kutsui itse sen rouvan tänne meille istumaan. Eli rouva ei itse tuppaantunut mitenkään. Sitten kun hän lähti niin kysyin mieheltä että "mitä viddua??" niin hän sanoi että "eikö nyt ihmisille saa olla mukava?". Voi jessus tuon takia minä olen menettänyt omaisuuttani sen takia kun hän on halunnut olla "mukava". Voi s**tana että voi olla nössö.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukolle potku persuuksiin ja mäkeen!

Vierailija
2/4 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mielenkiintoinen vaan sosiopaatti, joka aiheuttaa sinulle ahdistusta tahallaan tuomalla ihmisiä kotiisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli vähän vaihtelua trollijuttuihin.

Vierailija
4/4 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten vastaava, mutta tuohon huutooni että "mitä viddua??  Mies vaan tokaisi "no vessassa Marin viddua "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme