Eduskunnan kyselytunti alkaatänään klo 15.55
Katellaan mitä kokoomus Orpon porvarihallituksen ministerit selittelevät parhain päin.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Ampumaradat saivat taas joulurahaa. Ei vaan voi ymmärtää.
Uskottava maanpuolustus tarvitsee harjoittelupaikkoja. Ampumaratoja on oltava riittävästi ja niiden ylläpidosta on huolehdittava. Jokainen euro tähän tarkoitukseen on hyvin käytetty euro.
Lähtikö lähetyksen kuvaaja kesken kaiken vessaan, vai nukahtiko? Kuva harhaili oudosti ihan missä sattuu.
Juuso: Sote-rahoitus on yleiskatteellinen, mutta minä päätän mihin sitä käytetään.
Tytti jatkaa, koska Juuso pyörittää asiaa.
Noh niin, kaikille ei edes luvata hoitoa. Kaikkia ei edes haluta hoitaa. Ihan selkeästi 112 täti Kaisa sanoi äsken niin.
SDP kertoo että eihän sinne hoitoon pääse. Kaisa on aivan varma että pääsee, kunhan priorisoidaan suuren ajattelijan Petterin tapaan, että kolmessa kuukaudessa ja joskus helmikuussa, jos sattuu liikaa kinkkua syömään jouluna ja ähkyttää. Petterin raportti on vahva ja välittävä.
-winner-
Pääministeri päätti selittää ja mokasi heti ensimmäisessä lauseessaan.
Vierailija kirjoitti:
Ikonen aina yhtä upeana.
opi ruotsia
en ikon, ikonen, ikoner, ikonerna
en pekon, pekonen, pekoner, pekonerna
Isossa kuvassa kaikki on hyvin. Onko tosiaan?
Ikonen, Virta ja Tuppurainen on eduskunnan kuumimmat naiset.
Petterin mikrofoni pitää aina outoa ääntä.
Tuppurainen taas meuhkaa niinkuin aina.
koko eduskunnan saisi lakkauttaa, tuhoavat vain kaiken Suomessa...
otetaan asiasta kansanäänestys se on demokratiaa
Hallitus pärjää hyvin. Juuso ja Orpo. Oppositio puhuu paskaa. Itse ovat sote-ongelman luoneet.
Tytiltä terävä huomio: Hallitus kehuu miten keikkalääkäreihin käytetty rahasumma on pienentynyt sen jälkeen kun leikkasi lääkäripalveluilta rahoituksen. Hoitoonpääsy pitkittynyt dramaattisesti.
Kohta viranomaiset näkevät viestit ja kuvat mitä lähetät WhatsAppissa ja Facebookissa.
Krista Kiuru on asiantuntija sotessa ja puhuu asiaa ja on oikeassa. Juuso on ihan yhtä tyhjän kanssa höpötyksissään, kannattaisi jo erota ja mennä töihin. 65 vuotiaiden pääsy yksityiselle julkisen hinnalla on valhetta, olen kuullut, että siihen 28€:n laskuun lisätään toimistomaksut ym.kulut joten kallista on.
Vierailija kirjoitti:
Juuso: Sote-rahoitus on yleiskatteellinen, mutta minä päätän mihin sitä käytetään.
Valehtelet, olet siis valehtelija.
Hallituksen ministerien ajatusmaailma ei riitä siihen, miten heidän terveytensä huolletaan sitten 65-vuotiaina. Persu populisti Sillanpää selittää Persujen olleen aina kaikessa oikeassa...
Komediateatteri pyörii.
-winner-