Ensi viikolla lopetan tämän paskapalstan lukemisen
Ketään ei kiinnosta mutta sanonpahan vaan. Tekee mielenterveydelle hyvää
Kommentit (53)
Sama, koska Chat control on menossa läpi. Kaikki viesti, linkit ja kuvat mitä lähetät täällä tai WhatsAppissa tai Facebookissa näkevät viranomaiset ja teleoperaattorit.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen trollien tai muuten mulkkujen temmellyskenttä nykyään että saa vain voimaan pahoin. Voisi pitää Vauvattoman 2026.
Näkeepä samalla mitä menetti ns. ystävissä, eli ei yhtään mitään.
Luotto mammoihin on kova, häätävät vielä nämä kiusaajat täältä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla on niin paljon ilkeää porukkaa, ettei palsta sovi heille, joilla muutenkin vaikeaa elämässä. Minä voin hyvin eikä minulla ole sanottavia vaikeuksia elämässä mutta en jaksaisi käydä useinkaan palstalla. Tai jos/kun käyn niin ohitan nopeasti häijyimmät jutut enkä lue läheskään kaikkia ketjuja. Joitakin valopilkkuja on onneksi mukana ja niitä on ihan mielenkiintoista seurata
Sopi niin kauan, kun jaksoi sulkea nuo idiootit ulos tietoisuudesta, ohittaa oksennuksensa. Mutta kyllä tuo kuona ajan myötä alkaa tunkeutua tajuntaan eikä täällä nykyään tule kuin lähinnä paha olo. Muistuttaa siitä, kuinka paskoja ihmiset osaavat olla. Aika aikaansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen trollien tai muuten mulkkujen temmellyskenttä nykyään että saa vain voimaan pahoin. Voisi pitää Vauvattoman 2026.
Mammat ja Hönöiksi haukutut on lähdössä palstalta, koska Chat control meni läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat ja Hönöiksi haukutut on lähdössä palstalta, koska Chat control meni läpi.
Kuka lähettää viestejä, kun viranomaiset ja teleoperaattorit näkevät ne.
Joku vois tehdä rikosilmoituksen, jos rikoksia on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Chat control meni läpi, Suomi äänesti kyllä. Kyllä vastauksia oli enemmän. Enää EU:n loppusilaus. Moni lopettaa myös Facebookin. Some tyhjenee. Ne jotka tekevät somessa työtä menettävät työnsä.
Tekee hyvää pysyä poissa. Olin pitkään ilman keskustelupalstoja ja nyt lähikuukausina eksyin tänne. Johtuu varmaan tuosta pimeydestä. Aikaa menee ihan tolkuttomasti kun klikkaa vielä kerran ja vielä kerran. Koko ajan meinaa lopettaa mutta sitten päivittää vielä kerran. Tosi koukuttavaa eikä jutut ole mitenkään kiinnostavia edes.
Tälle pitäis tehdä "ylikset" eli muuttaa maksulliseksi. Auttaisi muakin pääsemään irti tästä riippuvuudesta.
En olisi ikinä uskonut näkeväni päivää, että ylilaudassa käydään fiksumpaa keskustelua kuin täällä. Sieltä siirtyi heikoin aines tänne.
Vierailija kirjoitti:
Tälle pitäis tehdä "ylikset" eli muuttaa maksulliseksi. Auttaisi muakin pääsemään irti tästä riippuvuudesta.
En olisi ikinä uskonut näkeväni päivää, että ylilaudassa käydään fiksumpaa keskustelua kuin täällä. Sieltä siirtyi heikoin aines tänne.
No, kohta palsta tyhjenee, kun chat control astuu voimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kohta palsta tyhjenee, kun chat control astuu voimaan.
Suomalainen sananvapaus loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prepaid on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Miks vasta ens viikolla?
Jos kerran on mielestäsi paska palsta, niin miksi ihmeessä kidutat itseäsi vielä monta päivää?
Siksi notta ens viikolla saa sanoa saman.
Ja se tahallaan väärinymmärtäminen, voi taivas!
Kun kirjoitat, että "taivas on sininen", niin heti löytyy siihen joku vänkäämään että "miksi väität taivasta punaiseksi kun ei se ole". Kirjoittamistasi asioista väännetään ihan erilainen, kuin mitä selkeästi olet tarkoittanut ja sitten vängätään siitä.
Olen käynyt täällä palstalla, koska mulla ei ole paljoa juttukavereita muuten. On mulla mies ja lapset, mutta lapset on jo lähes aikuisia eikä heitä kiinnosta keskusella minun kanssani päivän polttavista aiheista, vaan juttelevat ja viettävät aikansa kavereidensa kanssa. Mies käy vuorotöissä ja välillä elämme pari kolme viikkoa ihan eri rytmissä niin, ettei juurikaan edes nähdä. Mutta minusta olisi kiva jutella ihan päivittäin jonkun kanssa. Ennen se oli tämä palsta, mutta nyt todella tuntuu, että täällä ei ole kuin vihamielistä v*ttuilua ja sanojen vääntelyä. Ehkä on kuitenkin parempi olla vain omien ajatusteni kanssa.
Nyt ainakin viikon tauolle. Sillä ajalla ehtii jo nähdä miten tauko vaikuttaa ajatuksiin ja mielentilaan. Ja mikä erityisen tärkeää niin mitä kaikkea parempaa tulee tilalle, mitä ehtii ja mitä tulee tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Ylilauta on aina ollut älyllisesti ja siwistyksellisesti ylivertainen tähän mammaviemärin galaktiseen tyhmyyden ja ilkeyden tihentymään verrattuna!
Mitäs te sinkut teette, kun chat control astuu voimaan ja porukat lähtee palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Prepaid on keksitty.
Ei se auta.
Olen ajatellut lopettaa jouluaattona. Psyk.sh.
Minä lähden nyt pois viikoksi. Tulen sitten kertomaan miten meni ja jatkanko. Jos minusta ei kuulu mitään niin olen päättänyt jatkaa poissaoloa. Terv. Daniela