Ensi viikolla lopetan tämän paskapalstan lukemisen
Ketään ei kiinnosta mutta sanonpahan vaan. Tekee mielenterveydelle hyvää
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs te sinkut teette, kun chat control astuu voimaan ja porukat lähtee palstalta?
Elelen itsekseni ja nautin omasta rauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks vasta ens viikolla?
Jos kerran on mielestäsi paska palsta, niin miksi ihmeessä kidutat itseäsi vielä monta päivää?
Lähden lomalle ens viikolla.
Eli aattelit kiduttaa itsesi mahdollisimman huonoon oloon ennen lomalle lähtöä. Tapahan se on sekin valmistautua lomalle lähtöön.
Vierailija kirjoitti:
Olen ajatellut lopettaa jouluaattona. Psyk.sh.
Palsta alkanut kyllästyttämään, joten se on jouluna adjööö. Psyk.sh.
Mietin vähän samaa, sillä käänteellä että minulta pitäisi kieltää vauvapalsta mt-syistä. En itse kykene lopettamaan tämän saastan lukemista kuin hetkeksi, sitten palaan aina toiveikkaana päivittämään etusivun. Kirjoitan hyvin harvoin.
Luin äsken ketjua joka oli niin läpeensä täynnä vammaisiin kohdistuvaa syrjintää että alkoi aivoissa jomottaa. Sama juttu että täällä toivotaan saippuan raaka-aineeksi kaikki, jotka eivät ole kirjoittajan omaa viiteryhmää. Ja tehdään se hyvin julmin mutta huolellisin sanankääntein ettei sensuuri vie. Mielenkiintoiset keskustelunaiheet pilataan aina kyynisellä *lisää ei-toivottu ihmisryhmä*fobialla. Otsikkospämmäys ei haittaa yhtään mutta ketjuihin ujutettu syrjintä yms. pilaa palstan ja olo on kuin kaivelisi vieraiden lokakaivoja. Paskaa ja mujuneita tampaxeja. Ja oletan tämän ketjun poistuneen sillä aikaa kun kirjoitin tätä viestiä tai tämän vähintään jäävän sanaimuriin.
Minä en lähde, on mukava seurata työttömien ja persaukisten kiukuttelua tukien pienuudesta ja hallituksen, sekä persujen syyttämistä omasta laiskuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks vasta ens viikolla?
Jos kerran on mielestäsi paska palsta, niin miksi ihmeessä kidutat itseäsi vielä monta päivää?
Lähden lomalle ens viikolla.
Eli aattelit kiduttaa itsesi mahdollisimman huonoon oloon ennen lomalle lähtöä. Tapahan se on sekin valmistautua lomalle lähtöön.
En mielestäni kiduta itseäni, lähinnä uteliaana seuraan jengin mielenmaisemaa ja typeryyttä.
Onhan täällä ihan hirveästi yksinäisiä mielisairaita, ja näin joulun lähestyessä mielet synkistyvät ja yrittävät kaikin keinoin herättää huomiota että joku heidätkin noteeraisi. Ei mitään mielisairaita vastaan, mutta alkaa rasittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällä palstalla on niin paljon ilkeää porukkaa, ettei palsta sovi heille, joilla muutenkin vaikeaa elämässä. Minä voin hyvin eikä minulla ole sanottavia vaikeuksia elämässä mutta en jaksaisi käydä useinkaan palstalla. Tai jos/kun käyn niin ohitan nopeasti häijyimmät jutut enkä lue läheskään kaikkia ketjuja. Joitakin valopilkkuja on onneksi mukana ja niitä on ihan mielenkiintoista seurata
siksi palsta on koukuttavaa. Aina jos vähänkin jotain valoisaa näkyy niin se huijaa takaisin. Tää on kuin toksinen suhde.
Tää palsta on sairas ja menee toivo ihmiskuntaan.
Joo, kyllä se ensi vuosi on parempi ilman tätä viemäriä.
Joillakin menee työt, kun ihmiset lähtevät Facebookista ja somesta, osa mainostaa siellä.