Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhjennätkö miehen pussit ennen pikkujouluja tai baari-iltaa?

Vierailija
11.12.2025 |

Voisi olettaa, että jos on samana tai edellisenä päivänä saanut ja on vielä naisen tuoksu sormissa, niin pettämisen todennäköisyys on paljon pienempi verrattuna siihen, jos lähtee pikkujouluihin puutteen alaisena.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
2/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että auttaa mitään. En nyt muista olikos seksiä ennen miehen pikkujoulu ryyppäjäisiä. Oli tai ei se riippuu siitä halusiko mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni käytti tuota nuorenpana aina ennen kaikkia työ- tai harrastereissuja, sekä työiltamia ja juhlia. Ihan varmasti auttoi ja tyhjät kassit laski kummasti panetusta. Seksiä oli muutenkin paljon, mutta noilla kerroilla hän vielä varmisti, että oli varmasti paineet alhaalla. Ei ole turhaan sanottu, että suikkari päivässä pitää miehen kotona vaimon luona.

Vierailija
4/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mahda toimia. T:mies joka lukuisia kertoja käynyt vieraissa ja sitten vielä illalla vaimon kanssa. 

Vierailija
5/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni käytti tuota nuorenpana aina ennen kaikkia työ- tai harrastereissuja, sekä työiltamia ja juhlia. Ihan varmasti auttoi ja tyhjät kassit laski kummasti panetusta. Seksiä oli muutenkin paljon, mutta noilla kerroilla hän vielä varmisti, että oli varmasti paineet alhaalla. Ei ole turhaan sanottu, että suikkari päivässä pitää miehen kotona vaimon luona.

Miehet on se heikompi astia. Ei voi muuta sanoa. 

Vierailija
6/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussit tyhjätään baari tai pikku joulu illan jälkeen kun mukaan on tarttunut joku suttura.

Vierailija
7/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju eiliseltä sormissa? Teillä ei ilmeisesti pestä käsiä?

Vierailija
8/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se auttaa. Hyvä käytäntö oli exällä. En edes ymmärtänyt hänen käyttävän sitä tietoisesti kun vasta vuosien suhteessa olon jälkeen. Eipä se haitannut, vaikka vähän hölmö olo tulikin kun tajusin :) Uskollinen ja tyytyväinen seksin puolesta olin koko suhteen. Nykyisessä suhteessa on seksivajetta ja kyllä se ajatuksia muihin naisiin lisää. 

Vierailija
9/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan minä ihan itsekseen tyhjentää kassit!

Vierailija
10/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥒💦

Vierailija
11/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(.)(.)

Vierailija
12/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjämiehen kanssa ei auttanut mikään. Hyvin riitti muille ja minulle kun kyse oli oman viehätysvoiman testailusta. Kauhea porsaan kiljunta vaan lähti hänestä kun annoin samalla mitalla takaisin hänen jäätyään kiinni :) 

Tosin olin jo ilmoittanut että jätän hänet mutta ei siitä yhteisestä talosta ihan sillä sekunnilla päässyt ja kyseinen herra odotti että olisin hänelle yhteisasumisen perusteella uskoton. Mitä vielä, toinen mies sai tulla meille painamaan. 

Uskollisen uuden miehen kanssa tykkään ihan samoin harrastaa seksiä sen kerran iltaan, mutta eipä hän missään pikkujouluissa saati baareissa käy muutenkaan. ...Enkä puhuisi pussien tyhjentämisestä, kyllä se ihan molemmille nautinnollista seksiä on. 

Vierailija
13/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se auttaa. Hyvä käytäntö oli exällä. En edes ymmärtänyt hänen käyttävän sitä tietoisesti kun vasta vuosien suhteessa olon jälkeen. Eipä se haitannut, vaikka vähän hölmö olo tulikin kun tajusin :) Uskollinen ja tyytyväinen seksin puolesta olin koko suhteen. Nykyisessä suhteessa on seksivajetta ja kyllä se ajatuksia muihin naisiin lisää. 

Mä luulen kyllä, että vaimollani ei ollut tietoista vaan ihan alitajuista suojelusta, jolla halusi varmistaa minut itsellään. 

Vierailija
14/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh höh, nainenko muka tajuaisi?

Vierailija
15/15 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjämiehen kanssa ei auttanut mikään. Hyvin riitti muille ja minulle kun kyse oli oman viehätysvoiman testailusta. Kauhea porsaan kiljunta vaan lähti hänestä kun annoin samalla mitalla takaisin hänen jäätyään kiinni :) 

Tosin olin jo ilmoittanut että jätän hänet mutta ei siitä yhteisestä talosta ihan sillä sekunnilla päässyt ja kyseinen herra odotti että olisin hänelle yhteisasumisen perusteella uskoton. Mitä vielä, toinen mies sai tulla meille painamaan. 

Uskollisen uuden miehen kanssa tykkään ihan samoin harrastaa seksiä sen kerran iltaan, mutta eipä hän missään pikkujouluissa saati baareissa käy muutenkaan. ...Enkä puhuisi pussien tyhjentämisestä, kyllä se ihan molemmille nautinnollista seksiä on. 

Eli orgioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan