Lidlin Scan& Go
Onko joku jo kokeillut Lidlin applikaation kautta löytyvää scan&go -toimintoa? Miten toimii, onko helppo, nopeuttaako kaupassa käyntiä ja maksamista. Omassa lidlissä tuota ei ole vielä käytössä ja kovasti odottelen, että tulisi. Siellä on aina jonoa, ja kun itse ostan paljon kerralla niin itsepalvelukassat eivät oikein ole vaihtoehto.
Kommentit (5)
Mikä siinä on kökköä? Olen käsittänyt, että tuo on jo muissakin maissa ihan käytössä niin jotenki jännä etteivät olisi jo saaneet palautetta ja käyttökokemusta jonka perusteella sitä kehittää. Toki itseäkin vähä mietityttää, että miten ostosten tekeminen toimii, jos koko ajan pitää kädessä olla puhelin jolla skannata tuotteita.
Vois ehkä nopeuttaa mutten itse ole vielä koskaan kaupassa scannata tuotteit avasta kuin kassalla. Ja vasta kassalla muistaa et ainiin ois voinu kokeilla...
Mulle taas esimerkiksi prisman itsepalveluskannerit ovat ihan parasta asiakaspalvelua ja sen takia yleensä käynkin prismassa enkä Lidlissä. Jos omaan lidliin saisi tuon skannaushomman, niin varmasti kävisin useammin tekemässä isoja ostoksia.
Kökkö