Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, arvostatko sinä sellaisia naisia enemmän, jotka eivät suostu anaaliseksiin?

Vierailija
11.12.2025 |

Pidätkö siis anaaliseksinaisia jotenkin huonompina?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei ota kakkoseen ja sieltä suihin on tylsä.

Vierailija
2/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä huonompina enkä parempina. Itseäni ei pyllypanot juuri kiinnosta, joten on ihan ok että vaimokaan ei niiden perään kysele. Antaisin kyllä jos pyytäisi. Toisaalta arvostan kuitenkin sitä että hän haluaa sormin hyväillä minun pyllyäni koska tietää sen tekevän hyvää, ja osaa ottaa vastaan hyväilyt myös itselleen ja nauttia niistä.

Arvostan sitä, että osaa suhtautua seksijuttuihin sillä tavalla, että hyvää on se mikä tekee itselle ja toiselle hyvää, eikä vaadi tai kiellä mitään asiaa pelkästään no siks -perusteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan sellaisia, jotka eivät ole heti kertomassa anaalikokemuksistaa. Muutenhan asia ei tule julki.

Vierailija
4/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen naisen EI nakertaa suhdetta.

Vierailija
5/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan arvosta, kun anaaliseksi on aika kiva mauste seksielämään.

Ei sovi minulle ainakaan pidempiaikaiseksi kumppaniksi kun mieltymykset ei täsmää.

Vierailija
6/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on tosi mielenkiintoinen kysymys. Pitää pohtia oikein pitkään ja tarkkaan.

Vierailija
7/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity mitenkään minusta naisen arvostuskysymykseen. Jos nauttii niin ihan ok, jos ei tai jos on niin ahdas, ettei kullini sinne järkevästi mahdu, niin ok sekin. Arvostus tulee ihan muista seikoista. Seksissä, mista nainen ei  nauti ei ole mitään järkeä ja menisi omatkin halut. Tarkoitus on tyydyttää ja tuottaa nautintoa eikä käyttää naista runkkualustana.

Vierailija
8/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen on oltava miehensä nainen, muussa tapauksessa nainen on huono, kovapäinen.

En ole lainkaan mieltynyt peräkonttipuuhiin, mutta se on hyvä leikki, vaikka kerran vuodessa, varmistamaan että nainen vielä on riittävän feminiini, antautuvainen.

Vierailija
9/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän kyllä nipona sellaista, joka ei suostu edes kokeilemaan ja nipoa naista arvostan vähemmän. Tuohan tuottaa naisille mitä suurinta nautintoa kun se vaan tehdään oikein.

Vierailija
10/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä huonompina enkä parempina. Itseäni ei pyllypanot juuri kiinnosta, joten on ihan ok että vaimokaan ei niiden perään kysele. Antaisin kyllä jos pyytäisi. Toisaalta arvostan kuitenkin sitä että hän haluaa sormin hyväillä minun pyllyäni koska tietää sen tekevän hyvää, ja osaa ottaa vastaan hyväilyt myös itselleen ja nauttia niistä.

Arvostan sitä, että osaa suhtautua seksijuttuihin sillä tavalla, että hyvää on se mikä tekee itselle ja toiselle hyvää, eikä vaadi tai kiellä mitään asiaa pelkästään no siks -perusteella.

Minä en kyllä tykkäisi jos vaimo alkaisi seksin aikana (ja muulloinkaan) työntämään sormiaan peräreikääni.

Vierailija
11/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan h mot haluavat hanurihommia. Ja tietysti sellaiset jotka eivät myönnä olevansa..

Vierailija
12/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kyllä nipona sellaista, joka ei suostu edes kokeilemaan ja nipoa naista arvostan vähemmän. Tuohan tuottaa naisille mitä suurinta nautintoa kun se vaan tehdään oikein.

Olet siis oikeasti h intti myönnä pois ja siirry omalle genrellesi ihan vaan ja jätä naiset rauhaan ;D

Vierailija
13/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liity kenenkään mieltymykset siihen miten arvostan heitä ihmisenä.

Minulle ei sopisi kumppaniksi tuollainen.

Vierailija
14/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en kyllä tykkäisi jos vaimo alkaisi seksin aikana (ja muulloinkaan) työntämään sormiaan peräreikääni.

No sittenhän osaat varmaan sanoa kohteliaasti kiitos ei, jos niin pääsisi käymään. Ei kai tässä mitään sen monimutkaisempaa ole, vai missasinko nyt jotakin?

Vierailija
15/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa kun näen tällaisia "ei jatkoon"-tapauksia vain kerran. 

Vierailija
16/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän osaat varmaan sanoa kohteliaasti kiitos ei, jos niin pääsisi käymään. Ei kai tässä mitään sen monimutkaisempaa ole, vai missasink

Sinähän tässä asiasta monimutkaisen teet.

Vierailija
17/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä parempina enkä huonompina. Parisuhdemateriaalia tosin ei saa peppupihtaajasta.

Vierailija
18/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tollasia naisia seksuaalisesti rajottuineina. Ei kiitos.

Vierailija
19/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama. Olen ykkösen ylin ystävä, mutta jos kiinnostava nainen haluaisi anaaliin,  suostuisin tietysti heti.

Vierailija
20/42 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan naisia, jotka antaa vaikutelman, että eivät pidä anaalista ja se on inhottavaa, mutta vihjaavat kuinka se olisi just sopiva rangaistus, jonka heille voisi antaa, jos ovat olleet tottelemattomia.

Ja sitten itse ehdottavat, että ansaistsivat nyt rangaistuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi