Mies, arvostatko sinä sellaisia naisia enemmän, jotka eivät suostu anaaliseksiin?
Pidätkö siis anaaliseksinaisia jotenkin huonompina?
Kommentit (42)
En pidä huonompina enkä parempina. Itseäni ei pyllypanot juuri kiinnosta, joten on ihan ok että vaimokaan ei niiden perään kysele. Antaisin kyllä jos pyytäisi. Toisaalta arvostan kuitenkin sitä että hän haluaa sormin hyväillä minun pyllyäni koska tietää sen tekevän hyvää, ja osaa ottaa vastaan hyväilyt myös itselleen ja nauttia niistä.
Arvostan sitä, että osaa suhtautua seksijuttuihin sillä tavalla, että hyvää on se mikä tekee itselle ja toiselle hyvää, eikä vaadi tai kiellä mitään asiaa pelkästään no siks -perusteella.
Arvostan sellaisia, jotka eivät ole heti kertomassa anaalikokemuksistaa. Muutenhan asia ei tule julki.
Jokainen naisen EI nakertaa suhdetta.
No en todellakaan arvosta, kun anaaliseksi on aika kiva mauste seksielämään.
Ei sovi minulle ainakaan pidempiaikaiseksi kumppaniksi kun mieltymykset ei täsmää.
Tämä on tosi mielenkiintoinen kysymys. Pitää pohtia oikein pitkään ja tarkkaan.
Ei liity mitenkään minusta naisen arvostuskysymykseen. Jos nauttii niin ihan ok, jos ei tai jos on niin ahdas, ettei kullini sinne järkevästi mahdu, niin ok sekin. Arvostus tulee ihan muista seikoista. Seksissä, mista nainen ei nauti ei ole mitään järkeä ja menisi omatkin halut. Tarkoitus on tyydyttää ja tuottaa nautintoa eikä käyttää naista runkkualustana.
Naisen on oltava miehensä nainen, muussa tapauksessa nainen on huono, kovapäinen.
En ole lainkaan mieltynyt peräkonttipuuhiin, mutta se on hyvä leikki, vaikka kerran vuodessa, varmistamaan että nainen vielä on riittävän feminiini, antautuvainen.
Pidän kyllä nipona sellaista, joka ei suostu edes kokeilemaan ja nipoa naista arvostan vähemmän. Tuohan tuottaa naisille mitä suurinta nautintoa kun se vaan tehdään oikein.
Vierailija kirjoitti:
En pidä huonompina enkä parempina. Itseäni ei pyllypanot juuri kiinnosta, joten on ihan ok että vaimokaan ei niiden perään kysele. Antaisin kyllä jos pyytäisi. Toisaalta arvostan kuitenkin sitä että hän haluaa sormin hyväillä minun pyllyäni koska tietää sen tekevän hyvää, ja osaa ottaa vastaan hyväilyt myös itselleen ja nauttia niistä.
Arvostan sitä, että osaa suhtautua seksijuttuihin sillä tavalla, että hyvää on se mikä tekee itselle ja toiselle hyvää, eikä vaadi tai kiellä mitään asiaa pelkästään no siks -perusteella.
Minä en kyllä tykkäisi jos vaimo alkaisi seksin aikana (ja muulloinkaan) työntämään sormiaan peräreikääni.
Ainoastaan h mot haluavat hanurihommia. Ja tietysti sellaiset jotka eivät myönnä olevansa..
Vierailija kirjoitti:
Pidän kyllä nipona sellaista, joka ei suostu edes kokeilemaan ja nipoa naista arvostan vähemmän. Tuohan tuottaa naisille mitä suurinta nautintoa kun se vaan tehdään oikein.
Olet siis oikeasti h intti myönnä pois ja siirry omalle genrellesi ihan vaan ja jätä naiset rauhaan ;D
Ei liity kenenkään mieltymykset siihen miten arvostan heitä ihmisenä.
Minulle ei sopisi kumppaniksi tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä tykkäisi jos vaimo alkaisi seksin aikana (ja muulloinkaan) työntämään sormiaan peräreikääni.
No sittenhän osaat varmaan sanoa kohteliaasti kiitos ei, jos niin pääsisi käymään. Ei kai tässä mitään sen monimutkaisempaa ole, vai missasinko nyt jotakin?
Vaikea sanoa kun näen tällaisia "ei jatkoon"-tapauksia vain kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän osaat varmaan sanoa kohteliaasti kiitos ei, jos niin pääsisi käymään. Ei kai tässä mitään sen monimutkaisempaa ole, vai missasink
Sinähän tässä asiasta monimutkaisen teet.
En pidä parempina enkä huonompina. Parisuhdemateriaalia tosin ei saa peppupihtaajasta.
Pidän tollasia naisia seksuaalisesti rajottuineina. Ei kiitos.
Aivan sama. Olen ykkösen ylin ystävä, mutta jos kiinnostava nainen haluaisi anaaliin, suostuisin tietysti heti.
Arvostan naisia, jotka antaa vaikutelman, että eivät pidä anaalista ja se on inhottavaa, mutta vihjaavat kuinka se olisi just sopiva rangaistus, jonka heille voisi antaa, jos ovat olleet tottelemattomia.
Ja sitten itse ehdottavat, että ansaistsivat nyt rangaistuksen.
Nainen, joka ei ota kakkoseen ja sieltä suihin on tylsä.