Oliko Miss Suomen diskaus ns. radistikohussa vaan tekosyy saada kunnon kantasuomalainen blondi missiksi. Törkeää.
Kommentit (42)
Persujen juoni taisi olla, vaikka mistä minä mitään tiedän
Menikö hyvät woketukset nyt hukkaan?
Ketjun valittavat naiset vaatisivat miehen eroa, jos käyttäytyisi vastaavalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on radisti?
Henkilö joka operoi radiovastaanottimia.
Ehkä tuomaristo oli valinnut väärin ja nyt saatiin korjattua asia sopivan huomaamattomasi?
Rasistisesti huudeltiin Miss Suomesta, jolla oli ulkomaalaistausta, ja sitten vähemmistömissi itse rasseilee ja tilalle saadaan blondi!
Ihan absurdi tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Rasistisesti huudeltiin Miss Suomesta, jolla oli ulkomaalaistausta, ja sitten vähemmistömissi itse rasseilee ja tilalle saadaan blondi!
Ihan absurdi tilanne.
Meni persujen kehittelemät tulevat rasseheitot nyt ihan hukkaan?
Uusi on tyypillinen maatias-suomalainen hevosnaama.
https://images.sanoma-sndp.fi/6a7a6f622b2ded4e53356e2529af1b85/normal/9…
Miss Suomen täytyisi olla nimeltään sellainen, että suomalainen osaa sen lausua. Tämän diskatun sukunimeä en edes yritä lausua.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on radisti?
Esimerkiksi laivoilla on radisti, se tyyppi joka istuu kuulokkeet päässä ja edelleen tarvittaessa osaa morsettaa SOS merkin
Kyllä Elovena-blondi aina muut värisävyt voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihan absurdi tilanne.
Oikea wokettajan painajainen...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Elovena-blondi aina muut värisävyt voittaa!
Kannattaa kattella sitä mummon muusi paketin vaaleaa mummoa, koska se sopii sinun ikäisellesi juuri hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Uusi on tyypillinen maatias-suomalainen hevosnaama.
https://images.sanoma-sndp.fi/6a7a6f622b2ded4e53356e2529af1b85/normal/9…
Aika heppa, mutta eihän nuo ole enää mitkään varsinaiset kauneuskilpailut...
Totta, mutta jos missikisat olisi kauneuskilpailu, ketään finalisteista ei kuuluisi olla finaalissa.
Kohta tämä kääntyy niin päin, että rasistiset suomalaiset heivasivat tumman missin ja laittoivat blondin tilalle, koska ovat rasisteja tätä ruskeaverikköä kohtaan.
Siltä vaikuttaa