Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen astui Jumalan paikalle ja päätti itse mikä on syntiä ja mikä ei,lopunajan ennuste on jo täällä

Vierailija
11.12.2025 |

Näin on käynyt.Nyt on tämäkin Raamatun lopunajan ennuste toteutunut.

Ihminen on julistautunut Jumalaksi,omaksi Herrakseen,hän sanoo mikä on syntiä ja mikä ei.

Raamattu ,Jumalan Sana tiesi kertoa tämänkin.Lopunaikoina tulee monta antikristusta.

Antikristus julistaa " Minä olen jumala".Tätä jo tapahtuu.

On paljon ihmisiä jotka uskovat oikeasti olevansa jumala,he sanovat ja ovat sitä mieltä, että "minä olen jumala".

( On myös ateistista " minä olen itseni jumala" väitettä)

Tämä on New age oppia Witchcraft eli noituusoppia.Tässä Saatana eli valon enkeliksi muuntautunut " opas"on saanut valheillaan,vääristettyä Jumalan Sanan niin ovelasti,että se kuulostaa totuudelta.

Se käyttää esimerkiksi sitä kohtaa missä Jeesus sanoo",te olette jumalia,joille oli tullut Jumalan Sana"

Se ei tarkoita sitä,että ihminen olisi jumala,joka saa päättää itse mikä on syntiä ja miten kuuluu elää.

Ei , vaan  nimenomaan niitä joissa on ja pysyy itse Jumala, Jumalan Sana,kuten tietysti Jeesuksessa oli,apostoleissa oli.He olivat  yhtä Jumalan kanssa,Jumalan Sanan eli Jumalan Totuuden kanssa.

He eivät siis puhuneet omiaan,omissa nimissään.Vaan Pyhässä Hengessä Jumalan Sanaa,ei omia sanojaan.

Ei omia mielipiteitään,vaan Jumalan Totuutta.Eli edelleen itse Jumala ,Kaikkivaltias päättää mikä on syntiä.Ei ihminen,et sinä.Vaan Kaikkivaltias Jumala.Hän on kertonut sen Sanassaan.Siinä on totuus,eikä se ikinä muutu.

Sinä,ihminen et voi ikinä muuttaa Jumalan totuutta.Se ei ole niin kuin sinä haluat ja mikä sinua miellyttää.

Tuollainen "jumaluus "joka apostoleille oli annettu Pyhän Hengen välityksellä ,jotta he pystyivät toimimaan Jeesuksen pappeina ja Hänen auktoriteetissaan on aivan eri asia kuin Pyhästä Hengestä osattomien newagelaisten oma jumaluus.

Tällaiset ihmiset eivät ole yhtä Jumalan Sanan eli Jeesuksen kanssa.Tällaiset ihmiset eivät tiedä totuutta.Sillä eihän heissä ole Totuuden Henkeä joka on siis sama kuin Pyhä Henki.Sen voi saada vain nöyrä Jeesukseen uskova .

Sinä et ole Jumala.Jeesus on Kaikkivaltias Jumala.Pyhän Hengen saaneet ovat yhtä Jumalan kanssa,mutta eivät määrää mikä on totuus.He elävät Jumalan Totuutta ja puhuvat vain sitä.

Tästä erottaa oikean hengen.Pysyykö se Jumalan Sanassa ja totuudessa tarkasti, vai onko se vain puolitotuus,sokeri kuorrutettu totuus,joka kuulostaa hyvältä ja miellyttävältä ihmisten korvissa.Tämäkin määritelmä löytyy Raamatusta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi