Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kyllä teillä parisuhteessa elävillä on sitten helppo elämä!

Vierailija
11.12.2025 |

Olipa kyse millaisista ongelmista vain. Terveyteen, rahaan tai vaikka työstressiin liittyvää, huolen voi jakaa puolison kans. Senkus vaan yhdessä pähkäilemään asiaa. Saa halauksia ja kannustavia sanoja. Illalla voi käpertyä vaimon/ miehen kainaloon. Ja lisää rapsutuksia. Me, jotka taaplaamme yksinämme, saamme tavallaan moninkertaisen kuorman elämän vaikeuksista. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo joo,a

Vierailija
22/29 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä parisuhteessa on tosiaan hyvä elää. On turvallinen tunne, molemmat haluavat tukea toistansa. Ilman muuta kaikissa suhteissa ristiriitoja, mutta hyvä, jos ne osataan käsitellä eikä jäädä niihin jumiin.

Eniten parisuhteen onnellisuus ja ihmisen oma onnellisuus on kuitenkin kiinni jokaisesta itsestään. Kuinka sinut on itsensä kanssa, kykeneekö näkemään asiat positiivisesti vai sortuuko negatiivisuuteen. Onnellisuustutkimuksissa on huomattu ettei ihmisen onnellisuus ole niinkään kiinni olosuhteista: terveydentilasta, varakkuudesta jne, vaan enemmän ihmisen asenteesta elämään.  Voi jäädä harmittelemaan miehen lattialle unohtaneita sukkia tai iloita, kun mies kolasi aamulla pihan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on useissa suhteissa myös yleistä, mitä lehdestäkin saa nykypäivänä lukea

".....löi käsivarteen tai reiteen, että ei näkyviin  paikoille tullut jälkiä."

Vierailija
24/29 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Olen hyvässä parisuhteessa ja se on ihan uskomaton turva ja voimavara. 

Mutta kuka ihme sinut on pakottanut olemaan katkera ja yksinäsi? 

Vierailija
25/29 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huonossa suhteessa, kaikki ketkä vinkuu miksi ei lähde. eivät ymmärrä suhteessa olevia asioita.

Vierailija
26/29 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne parisuhteet aina ole helppoja saatikka tee elämästä parempaa. Yhtä lailla se voit olla sinä, joka päätyy omaishoitajaksi.

Mutta joo, kyllä minäkin välillä sorrun miettimään, että voi kun edes yhden kerran joku muu imuroisi/tyhjentäisi tiskikoneen/tekisi ruokaa eikä AINA minä. 

Vierailija
27/29 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen huonossa suhteessa, kaikki ketkä vinkuu miksi ei lähde. eivät ymmärrä suhteessa olevia asioita.

MIkähän loppujen lopuksi pakottaa olemaan kehnossa suhteessa? Ettei suhde ole tarpeeksi huono? Ettei ole voimia lähteä? Ettei uskalla lähteä? Että pelkää elämän muuttuvan vielä huonommaksi jos lähtee? Ettei ole rahoja lähteä?

Kannattaa tehdä itselle selväksi mitkä omat syyt olla suhteessa tai lähteä siitä. Ja tehdä päätökset. Jos jää, yrittää tehdä elämästään mahdollisimman hyvää parisuhteessa eläen, tai jos haluaa lähteä, lähtee myös, alkaa valmistella asioita. Ensimmäinen asia kuitenkin on ottaa vastuu omasta elämästään. Omat päätökset, oma elämä, unohda uhriutuminen ja ala tehdä oman elämäsi päätöksiä. Vahvista itseäsi, että kykenet ottamaan oman elämän ohjat omiin käsiisi.

Vierailija
28/29 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todella ymmärrä. Voitko avata näitä asioita?

Vierailija
29/29 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

a.p on provo.