Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinien suhteet - Voiko ne kestää ja olla onnellisia?

Vierailija
11.12.2025 |

Luin lehdestä pariskunnasta, joka oli ruvennut seurustelemaan lukiolaisina. He olivat opiskelleet samassa paikassa ja päätyneet samaan tehtaaseen töihin, jossa olivat olleetkin töissä jo kymmeniä vuosia molemmat. Asuivat miehen kotitalon naapurissa eli synnyinpaikkakunnallaan, pienessä maalaiskunnassa.

Omalla kotipaikkakunnallani, pienessä maalaiskirkonkylässä, on paljon näitä pareja, jotka ovat seurustelleet rippikouluikäisestä asti ja ovat edelleen nelikymppisinä yhdessä. Asuvat samassa kunnassa missä ovat aina asuneet.

Mä mietin, että eikö näille ihmisille tule sellaista fiilistä, että elämässä pitäisi seikkailla, nähdä ja kokea jotakin enemmän... Kun muistelen itse omia teinivuosieni poikaystäviä niin en voisi kyllä kuvitellakaan, että olisin yhä yhdessä tai että oltaisiin perustettu perhe.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista en tiedä, mutta aloitimme elokuun 10. vuonna 1972, 15- ja 16-vuotiana. Yhä kaikki hyvin <3 <3  Neljä tytärtä, 11 lastenlasta. :D

Vierailija
22/22 |
11.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuntenut mieheni ihan lapsesta saakka. Ollaan aina oltu parhaita kavereita. Kun olin 16v alettiin seurustelemaan. Mentiin naimisiin ja saatiin 4 lasta. Edelleen ollaan onnellisesti yhdessä, tosin olen "vasta" 37v joten loppuelämästä en tiedä. Ainakin sielun kumppani löytyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi