Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen melko älykäs mutta en TODELLA tajua Trumpiin kohdistuvaa kritiikkiä

Vierailija
10.12.2025 |

En yhtään tiedä mistä se johtuisi muusta kuin median aivopesusta.

Toisaalta minulle jutut kuten eroaminen Pariisin ilmastosopimuksesta on vain positiivinen asia eli olen itse ihan samoilla linjoilla. Ilmastokohellus nyt vaan on vihervasemmistolaista hömppää. Maahan muutonkin suhteen olen ihan samoilla linjoilla. 

Oikeasti juuri Demokraati on uhka demokratiallekin.

Se kaikki on pelkkää aivopesua jossa näkyy vain median vasemmistovinouma. 

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tyhmä kuin saapas. Trump on johtajista surkeimpia. Näkemykset vaihtuu yhdessä yössä. Niin pitkä lista olisi Trumpin sekoilua, etten jaksa vaivautua.

Vierailija
22/29 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on ton suomalaisen median Trump viha, ja se ei hellitä. Sehän alkoi siitä ekasta vaalivoitosta.

Hesarin Saska Saarikoski taisi arvioida Trumpin mahdollisuuksiksi 0% , heh heh.

Tarina kertoo, että osa Hesarin ja Ylen porukasta olis vieläkin terapiassa, kun Trump voitti ne ekat vaalit.

Muistan kyllä, se oli niin tavattoman hauska yllätys! Miten moni vassari demokraatti uhkasi muuttaa Usasta, jos Trump voittaisi.

Jännä vaan, ettei monikaan loppujen lopuksi sitten muuttanut mihinkään Trumpin voiton myötä. 

Antoi aihetta kunnon vaalinvalvojaisiin. Täällä panikoitiin mediassa. A- studiossa oltiin ihan järkyttyneitä 😅😅😅

Oli kyllä hauskaa seurattavaa, kun toimittelijat eivät voineet piilottaa puolueellisuuttaan. Onhan tuo ollut mukava katsella nytkin esim. Stubbin naaman ilmeitä, kun joutuu sittenkin tanssimaan amerikkalaisten isäntien tahtiin. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää itseään julkisesti mainostaa älykkäänä, on juuri kaikkea muuta kuin älykäs.

Kyllähän se siitä muusta viestin sisällöstä sitten tuli selväksikin.

"Trump on ensimmäinen presidentti jolla on enemmän tuomioita kuin suosioprosentteja" kuvaa meille muille kaiken Trumpista.

Vierailija
24/29 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumpin vaaliteemana oli yleinen tyhjä nationalismiuho, maihinmuuton vastustaminen, karkoitukset, Bidenin syyttäminen itse luomastaan inflaatiosta, ilmastodenialismi ja muut salaliittoteoriat, isot lupaukset mm Ukrainan sodan lopettamisesta ja niin edelleen. Näillä saa USA:ssa kannatusta. Mutta tietysti oikeasti hänen motiivi ryhtyä presidentiksi on syytesuoja ja henkilökohtainen hyöty erilaisten diilien kautta. Mahdollinen diktaattorihaavekin elää vielä.

Vierailija
25/29 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohelo ukko, joka on sotkemaan lähes kaiken - paitsi tietysti omat raha-asiansa.

Trump sai isältään 400 miljoonaa js onnistui saamaan aikaan lähinnä konkursseja. Paitsi sitte noin kahdeksankymppisenä yllättäen rupesi tienaamaan miljardeja.

Vierailija
26/29 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump on USAn historian korruptoitunein poliitikko, Epsteinin paras kaveri, dementikko, patologinen valehtelija. 

Siinäpä muutamia syitä kritiikille.

Se ei ole mitään näistä. Oikeasti Epsteinkin lahjoitti rahaa juuri Demokraateille ja myös tuomionsa jälkeen ja juuri Clintoneja kuulustellaan Epsteiniin liityen. 

https://x.com/JoshWhoX/status/1991436564237545791

Vierailija
27/29 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmastonmuutos on uhka koko ihmiskunnalle.

Se on pelkkä uhka sun omalle mielenterveydelle. 

Vierailija
28/29 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihaillut Trumpia sieltä Diili ajoista lähtien. Aina niin asian ytimessä. Ei kuuntele turhanpäiväisiä höpinöitä keneltäkään. Tietää miten asiat tulevat menemään. Hakee ratkaisuja ongelmiin, ei luo lisää niitä. Rauhan asialla. Katsokaapa hänen nuoruuden haastatteluja YouTubesta. Jo silloin näki asiat selvästi ja ei jäänyt jahkailemaan pienten yksityiskohtien kanssa. Visio ja suunta aina selvillä. Hieno mies.

Vierailija
29/29 |
10.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ei ole sama kuin viisas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi